Lasten/eläintenhoitoa Riihimäellä!

SusannaMariaNevala

Hei!

Olen 23-vuotias lähihoitajaksi opiskeleva nainen Riihimäeltä. Asun keskustassa.

Minulla on haussa nyt hoitolapsi/lapsia joita pystyisin hoitamaan vähintään yhden kerran viikossa. Sovittavissa on henkilökohtaisten tarpeiden mukaan useampi ilta tai viikonloppukin, Minun luokse voi tulla ja voin itse tulla paikan päälle hoitamaan. Lapsen/lasten iällä ei ole väliä.

Pystyn myös ottamaan esimerkiksi koiran säännöllisesti ulkoilutettavaksi, esim kaksi-kolme kertaa viikossa tai pystyn tulla kotiisi hoitamaan lemmikkiäsi mikäli tarvetta on.

Minulla on kokemusta koirista, kissoista ja kaneista. Tällä hetkellä asun kämppiksen kanssa ja meillä on neljä kissaa.

Minulla on kaksi kummilasta, joista toinen täyttää 7 ja toinen 5. Olen hoitanut kuukauden vanhasta eteenpäin säännöllisesti kummityttöäni joka täyttää Elokuussa 5-vuotta. Lisäksi hoidan sukulaisteni lapsia aina tarpeen tullen.

Kokemusta siis löytyy.

Luonteeltani olen empaattinen ja sosiaalinen. Minulle hoitotyö on sydämen asia.

Jos etsit arkeesi turvallista ja luotettavaa apua niin ota minuun s-postitse yhteyttä. Katson sen päivittäin joten vastaan pian. Olen valmis tapaamaan ja aloittamaan heti!

Yst.terv. Susanna-Maria Nevala

[email protected]

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
        Seinäjoki
        149
        8841
      2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
        Suomalaiset julkkikset
        49
        2609
      3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
        Maailman menoa
        28
        2397
      4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
        Ikävä
        43
        2381
      5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
        Maailman menoa
        196
        1823
      6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
        Ikävä
        97
        1817
      7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
        Tunteet
        23
        1693
      8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
        Ikävä
        41
        1219
      9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
        Ikävä
        109
        1187
      10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
        Ikävä
        6
        1126
      Aihe