Menipä rikki Lumia 1020:n latauskuori CC-3066. Uutta ei löytynyt netistä eikä 8:sta liikkeestä, joissa kävin. Niitä ei kuulemma enää ole eikä niitä voi tilata. Osaako joku antaa vinkkiä, mistä kysellä?
QI latauskuori
9
256
Vastaukset
Kyseessä on poistunut tuote joten sitä ei pahemmin löydy enää suomesta.
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss/276-7377566-6519221?url=search-alias=aps&field-keywords=CC-3066
Mutta ulkomailta löytyypi.- k-miko
Ootko löytänyt? Tuli ostettuka juurikin tuo Lumia 1020 Prisman poistokorista, ja langaton lataus kiinnostaisi.. Mutta tarvitseeko se tosiaan ihan varmasti sen kuoren että lataus pelaa ihan millä vaan Qi-laturilla??? Karmean hintainen tuo latauskuori!!! Ebaysta löytyi jotain Kiina/Hong-Kong -saralta halvimmillaan jonnekin $60 tietämiltä, mutta ei huvittaisi senkään vuoksi tilata, että kestää sitten postitus pari kuukautta, ja hinta siltikin hirvittää.. Ja toimiiko, ja palauttaminen voi olla vaikeaa, ja niin edelleen..
Ja ihan mielenkiinnosta kysyn, että "paksuntaako" se kuori sitä puhelinta kovinkin paljon, että jos sellaisen hommaa, niin pitääkö ostaa samalla myös uusi lompakkokotelo?- äläosta
Ei se ole oikea langaton lataus:)
- EiKannata
Lyhentää vain akun elikaarta
- vietehojaenemmän
Ei niinkään sitä mutta latausaikaa kylläkin.
- kannattaaVertailla
Vinkkinä, tuolta löytyy mm. langattomia Qi latureita hintaan 4.29 € (postikuluineen) ja muuta edullista tavaraa:
http://samahalvemmalla.webnode.com/elektroniikka Näihin saa vain sen silmukan, jonka saa liitettyä oikeaan lataus pistokkeeseen puhelimen pohjaan. Sillä toimii hyvin. Mulla on laitettuna nahkaisen kotelon sisälle ja pystyy normaalisti lataamaan qi alustan päällä ja autotelineessä. Tämä ei ole oikea langaton lataus laite, kuten tuo suojakuori, mutta toimii yhtä hyvin ja on muokattavissa sopimaan lähes mihin tahansa suojakuoreen tms. Ilman suojakuortakin voi käyttää, mutta teeseitse teippaukset eivät ole kovin kestäviä. Mulla on niitä silmukoita vielä varalle kolme kappaletta ja muutamia erilaisia suojakoteloitakin löytyy.
- Onkia1020
Sain eilen postista tuliterän mustan latauskuoren CC 3066, jonka löysin torista. Voit katsoa onko kuoria vielä saatavana, sillä myynti-ilmoitus on edelleen näkyvissä. http://www.tori.fi/kanta-hame/Lumia_1020_latausalusta_CC_3066_23560790.htm?ca=7&w=1&last=1
- Aikon1020
Torilta minäkin sain uuden ja kohtuhintaan, nopea toimitus. Hakusanaksi kun laittaa lumia 1020 tulee muutakin mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514