He ! Olen kirjoittanut erilaisia tarinoita useita vuosia. Myöskin tekeillä on ollut romaani. Kirjoitin ilman tarkoitusta että koskaan julkaisen niitä. Mutta kun luetin niitä ystävälläni, hän kehoitti julkaisemaan romaanin. Se oli hänen mielestään julkaisemisen arvoinen ja hyvä. Itsekin olen alkanut miettimään kirjailijan uraa.
Mutta kun olen etsinyt tietoa kustannuksista kirjan saamiseksi julkaistavaksi on minun pitänyt hylätä ajatus kirjailijan urasta. Olen varaton eläkeläinen. Ei ole järkevää ottaa pankkilaina saadakseen idean alulle. Kysynkin nyt Teiltä tämän tekstin lukijat, kuinka menettelen hankkeeni eteenpäin viemiseksi ?
Pöytälaatikosta kirjahyllyyn.
3
84
Vastaukset 3
- Tarjoatarjoa
Kait sinun kannattaisi tarjota sitä kustantajille ennen kuin edes alat suunnitella omakustannetta.
- Veikkausta
Kustantaja = kustantaa ja maksaa kirjailijalle osinkoa teoksen myynnistä.
Omakustantaja = kirjoittaja kustantaa teoksensa itse ja saa voittoa myynnistä.
Kustantajan plussat: sinä saat rahaa, kustantaja hoitaa kulut. Kustannustoimittaja, joka osaa hommansa on arvokas lisä.
Omakustantajan plussat: olet vapaa kirjoittamaan haluamallasi tavalla, levittää sanomaasi miten näet parhaaksi ja otat vastuun itse koko taideteoksesta. - Ozzy777
Joo. Se pitää lähettää kustantajalle. Mielellään monelle, ainakin viidelle, jos ei enemmänkin. Vaihtoehtona on myös Elisa kirjan kirjoita palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466