Sinä yli 17-vuotias mies..

99tre

..voisitko seurustella tänä vuonna 16 vuotta täyttävän kanssa. Tämä koskee siis kaikkia 17-30-vuotiaita miehiä. En kyllä usko että täällä pyörii ketään 30-vuotiasta, mutta ajattelin vaan kysyä. Ite en oikein pidä omanikäisistä ja oon saanu semmosen kokemuksen että tosi monet about 18-20-vuotiaat pitää alle 16-vuotiaita lapsina ja "sakkolihana", eikä voi niiden kanssa sen takia edes jutella.

9

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v

Kyllä pystyisin mut riippuen tilanteesta.

• 17vHelsingistä

Kyllähän minäkin voisin, haluisin vain ensin tutustua paremmin :)

• Vikavika

Et pidä omanikäisistäs koska olet 15v. Oottele 2-5 vuotta niin ei omanikäisissä mitään vikaa ole.

• 52dfg542fd52

Mutta entä jos hän ei halua odottaa? :)

• 17ja17

voisin hyvinkin

• En.

• jeejee94

Täytin juuri 21 ja voisin seurustella. :) En ole ikärasisti. Jos tunteet kohtaa ja luonteet istuu hyvin yhteen niin mikäs siinä. :)

• lapinlahdenlintu

Itse 16 vuotiaana mimminä pitäisin aika kieroutuneena jos itseäni yli kymmenen vuotta vanhempi jätkä osottaisi kiinnostuksen merkkejä. Vielä häiritsevämpää olisi jos jätkällä olisi jälkikasvua

• Itse 21 tässä syksyllä täyttävä, en nyt niin kauhean pahana pitäisi 5v ikäeroa, vastaisin että kyllä voisin iän puolesta. Olen törmännyt suhteellisen moneen tuohon ikäiseen joka osaa olla jo järjissään. Enemmän kuitenkin tuommoiseen päätökseen vaikuttaisi se että minkälainen olet ihmisenä eikä ikä, tarvitsisi tutustua/tuntue paremmin ennen kuin sanoisin että voisin ruveta seurustelemaan.

Toisaalta myös ei kannattaisi tuota ikähaarukkaa ihan 30v asti lyödä, sanoisin että tuohon ikään ehdoton max 23-24 vuotias eikä siitä vanhempaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe