Naapurirauhaa häiritsevä narsisti kerää pihalle romuja, vanhoja koneita, romuautoja tien vieressä jne - Samainen kaveri terrorisoi naapureitaan jatkuvilla valituksillaan ja lähettelee salaisiksi luokiteltuja kirjeitään kaupungin päättäjille esiintyen kyläpoliisina.
Mitä jos kaveri yrittäisit keskittyä omiin asioihisi välillä?
Kuusiston sankari
10
163
Vastaukset
- lenkkeilijä2
Eikö kuitenkin ole tosi hyvä, että hän...ketä lienekään, tekee tuon kaiken omistamallaan maalla.Jos olet "ohikulkija",niin miten tuollainen voi sinua niin kovasti häiritä, että täällä avaudut?
Sinuna kävelisin vaan ohi,ja jos viellä vaan kovasti häiritsee, kävelisin jatkossa ihan muualle.
Itse liikun myös paljon,en tosin Kuusistossa, mutta ei minua vaivaa yhtään, mitä muut ihmiset omistamallaan maalla tekevät.Maan omistaja tehköön omistamallaan maatilkulla mitä itse haluaa, siksi kai ihmiset maata ostavatkin että saavat sitä hyödyntää halujensa mukaan.
Itse pysyn toki lenkkeilessäni kaukana muiden pihoista.Ja naapurinakin, pysyn omistamallani alueella, en tuppaudu tietenkään naapurinmaalle.Siihen olen opettanut lapset ja lemmikitkin.
Se on vähän sama kuin maiden rajatkin, niitä ei pidä luvatta ylittää.Niin se sopu säilyy :)- Cman
Kirjailee kymmeniä valituksia omista naapureistaan jotka ovat kilometrien päässä, onhan tuo toki aivan normaalia :) Tehdään kaikki samaa niin maailma pysähtyy tähänpaikkaan..
- Terroristinaapurina
Cman kirjoitti:
Kirjailee kymmeniä valituksia omista naapureistaan jotka ovat kilometrien päässä, onhan tuo toki aivan normaalia :) Tehdään kaikki samaa niin maailma pysähtyy tähänpaikkaan..
Mitäs tuo nyt sitten on, kunnan rakennustarkastaja Vuorinen harrastaa samaa työkseen.
- oookkeihh
Ok.
- nostoa
- nostoa
- friiggiä
Miksi nostit?
- juuuuuhhhhh
.....
- teinkin
Huvikseni
- tehnytkin
Taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 582389
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719