Hei riparille menijät

Mirka43214321

Muistakaa että ne papit opettaa siellä riparilla uskomuksiansa totena. He eivät kerro teille, ettei heidän uskomuksia tue yksikään todiste tai tosiasia.

Vain epärehelliset ihmiset haluaa opettaa uskomuksia totena herkkäuskoisille lapsille.

Muistakaa, ettei jumalasta ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.

35

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JumalaIsLove

      Kiitos tästä tiedosta, tuli tarpeen.

    • Mirka54321

      Kirkon lapsille tarkoitetut aivopesuleirit pitäisi kriminalisoida.

      • WhiteNigga

        JEBA MAAN MYY NIGGA MAAN WHITE NIGGA MAAN MY BRO. peace


    • Ripoaripappikin

      Millaisia todisteita olet löytänyt siitä, ettei Jumalaa ole?

      • bvfd853

        luterilaisille sisä piiri lestadiolaisineen on herra jumalaa jumaloivia jotka eivät saa Jumalaa ja Jeesusta edes palvella!

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        ja tässä hiukan historiaa...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


      • StondisMake

        " " Millaisia todisteita olet löytänyt siitä, ettei Jumalaa ole? " "
        Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Tämä todistaa 100% varmuudella ettei jumalaa ole.

        Satuihin ja höpötyksiin ei pidä uskoa.


      • tyhmätjuntit

        "Satuihin ja höpötyksiin ei pidä uskoa." Ihan kuule saa ihminen uskoa ihan mihin haluaa


    • sthaap

      Ollaan kaikki jo kuultu toi sama juttu ikuisuuksia, onko sitä pakko hokea?Antaa ihmisten uskoa mihin haluaa, jos uskoo että jumala pelastaa niin sitten uskoo.jos uskoo että se fazerin sininen suklaalevy herättää kuolleesta niin ihan miten vaan.

      • VääpelyXXL

        "" Antaa ihmisten uskoa mihin haluaa ""
        Ok. Sitä mä en vaan hyväksy että lapsille opetetaan satuja totena niin kuin kirkko nyt tekee. Hyväksytkö sinä sen, että lapsille tuputetaan satuja totena?


      • Jeminaaaa16
        VääpelyXXL kirjoitti:

        "" Antaa ihmisten uskoa mihin haluaa ""
        Ok. Sitä mä en vaan hyväksy että lapsille opetetaan satuja totena niin kuin kirkko nyt tekee. Hyväksytkö sinä sen, että lapsille tuputetaan satuja totena?

        Ensinnäkin. 15v ei ole samanlainen kuin 6v kakara. 15v ei usko kaikkea mitä sille kerrotaan. 18v voi olla lapsellisempi kuin 15v. Ihmiset kehittyy eritahtiin. Itseäni luullaan aina aikuiseksi, koska näytän aikuiselta ja käyttäydyn fiksusti. En myöskään usko kaiken maailman hölynpölyä. Jumalaan kyllä uskon, olen uskonut siitä saakka kun pääsin jaloilleni. Minua ei ole kukaan aivopessyt. Olen täysin itse uskovainen. Ja olen 16v.


      • Jaysus

        Teineillä kylläkin sperman valmistuksen lisääntymisen ja kiihtymisen myötä lakkaa lähes kaikki aivotoiminta ja tätä vakavaa sairautta käsitellään nimikkeellä "murrosikä". Naispuolisilla ihmisillä puolestaan veri ei juokse niin hyvin päähän ensimmäisten vuosien aikana, kun kuukautiset alkavat. Tämä tekee heistä herkkiä aivopesulle ja lähes kaikki aivotoiminta on manipuloitavissa. Kirkko on katsonut tämän parhaimmaksi ajaksi istuttaa uskomuksiaan kaikkien heikkomielisten päähän. Kaikki eivät toki kärsi murrosiästä yhtä vakavasti, mutta todella iso osa kärsii. Tämä näkyy rippileirin jälkeisestä hurmeesta, lasittuneesta katseesta ja Jumalan käskyjen hokemisesta sekä pitkäaikaisesta uskoon tulemisesta. Vaikka kaikki eivät toki usko aivan silmittömästi Jumalaan, mutta heihin jää pieni epäilys, "että jos sittenkin on joku korkeampi voima" ja tämä riittää vallan mainiosti kristityille, koska he saavat lisää Jumalaa pelkääviä ja kunnioittavia ihmisiä riveihinsä.


      • kjhgd
        Jaysus kirjoitti:

        Teineillä kylläkin sperman valmistuksen lisääntymisen ja kiihtymisen myötä lakkaa lähes kaikki aivotoiminta ja tätä vakavaa sairautta käsitellään nimikkeellä "murrosikä". Naispuolisilla ihmisillä puolestaan veri ei juokse niin hyvin päähän ensimmäisten vuosien aikana, kun kuukautiset alkavat. Tämä tekee heistä herkkiä aivopesulle ja lähes kaikki aivotoiminta on manipuloitavissa. Kirkko on katsonut tämän parhaimmaksi ajaksi istuttaa uskomuksiaan kaikkien heikkomielisten päähän. Kaikki eivät toki kärsi murrosiästä yhtä vakavasti, mutta todella iso osa kärsii. Tämä näkyy rippileirin jälkeisestä hurmeesta, lasittuneesta katseesta ja Jumalan käskyjen hokemisesta sekä pitkäaikaisesta uskoon tulemisesta. Vaikka kaikki eivät toki usko aivan silmittömästi Jumalaan, mutta heihin jää pieni epäilys, "että jos sittenkin on joku korkeampi voima" ja tämä riittää vallan mainiosti kristityille, koska he saavat lisää Jumalaa pelkääviä ja kunnioittavia ihmisiä riveihinsä.

        korjaisin ystävällisyydellä tämän paikkansa pitävän täydellisemmäksi...:
        "koska he saavat lisää Jumalaa pelkääviä ja kunnioittavia ihmisiä riveihinsä."

        koska he saavat lisää Jumalaksi uskottavia herra jumalaa pelkääviä ja kunnioittavia ihmisiä riveihinsä rikollisuuden ja perisyntinsä ylläpitäjiksi seuraaviin sukupolviin.

        faktaa korjauksen johdosta:

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        Historia todistaa totuudet lapsia ja nuorikin tappavasta, tapattavasta, raiskaavasta jne rikollisuudesta.
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


      • ouuuuuchhh
        VääpelyXXL kirjoitti:

        "" Antaa ihmisten uskoa mihin haluaa ""
        Ok. Sitä mä en vaan hyväksy että lapsille opetetaan satuja totena niin kuin kirkko nyt tekee. Hyväksytkö sinä sen, että lapsille tuputetaan satuja totena?

        Sitten vanhempana voi "valita" jos uskoo jumalaan tai ei. Kyllä melkein jokainen ihminen joskus ajattelee tota et onko jumalaa olemassa yms. Niin ja tuli mieleen, ei nyt ihan ehkä sama juttu mutta kyllä varmasti opetti äitis sulle että joulupukki on olemassa ja uskoit siihen kunnes 9 vuotiaana älysit että kaikki oli valetta. Niin ja päättelen kommentistasi että olet ateisti. Juhlitko joulua? Kristitythän ne viettävät joulua jeesuksen syntymän vuoksi, eli eihän sun sitä joulua pitäis periaattees viettää, vaikka emmä sua estäkkään.


      • AikuinenAtte
        Jeminaaaa16 kirjoitti:

        Ensinnäkin. 15v ei ole samanlainen kuin 6v kakara. 15v ei usko kaikkea mitä sille kerrotaan. 18v voi olla lapsellisempi kuin 15v. Ihmiset kehittyy eritahtiin. Itseäni luullaan aina aikuiseksi, koska näytän aikuiselta ja käyttäydyn fiksusti. En myöskään usko kaiken maailman hölynpölyä. Jumalaan kyllä uskon, olen uskonut siitä saakka kun pääsin jaloilleni. Minua ei ole kukaan aivopessyt. Olen täysin itse uskovainen. Ja olen 16v.

        ""Jumalaan kyllä uskon, olen uskonut siitä saakka kun pääsin jaloilleni. Minua ei ole kukaan aivopessyt""

        - Jumala on hölynpölyä.
        - Kukaan ei tule itsekseen uskoon. Uskistumisen takaa löytyy aina johdattelua, manipulointia ja aivopesua. Sinä et vain muista sitä kun uskis vanhempasi aivopesi sinusta uskiksen. He eivät sallineet sinulle uskonvapautta. Uskistumisestasi voit syyttää vain vanhempiasi.
        - 16v on vielä herkkäuskoinen lapsi.


      • Jeminaaaa16
        AikuinenAtte kirjoitti:

        ""Jumalaan kyllä uskon, olen uskonut siitä saakka kun pääsin jaloilleni. Minua ei ole kukaan aivopessyt""

        - Jumala on hölynpölyä.
        - Kukaan ei tule itsekseen uskoon. Uskistumisen takaa löytyy aina johdattelua, manipulointia ja aivopesua. Sinä et vain muista sitä kun uskis vanhempasi aivopesi sinusta uskiksen. He eivät sallineet sinulle uskonvapautta. Uskistumisestasi voit syyttää vain vanhempiasi.
        - 16v on vielä herkkäuskoinen lapsi.

        Vanhenpani eivät usko Jumalaan, mutta antavat minun uskoa. Eli he EIVÄT OLE aivopesseet minua. Piste.


      • AikuinenAtte kirjoitti:

        ""Jumalaan kyllä uskon, olen uskonut siitä saakka kun pääsin jaloilleni. Minua ei ole kukaan aivopessyt""

        - Jumala on hölynpölyä.
        - Kukaan ei tule itsekseen uskoon. Uskistumisen takaa löytyy aina johdattelua, manipulointia ja aivopesua. Sinä et vain muista sitä kun uskis vanhempasi aivopesi sinusta uskiksen. He eivät sallineet sinulle uskonvapautta. Uskistumisestasi voit syyttää vain vanhempiasi.
        - 16v on vielä herkkäuskoinen lapsi.

        Hei Aikuinen Atte

        Sallitko minun hieman epäillä aikuisuuttasi tai jos tosiaan olet aikuinen, olen pahoillani asenteestasi. Ajattelen aikuisen ihmisen antavan muiden ajatella ja uskoa kuten tahtovat ilman toisen tuomitsemista. Meillä kun on, onneksi, tässä maassa uskonvapaus, se koskee kaikkia, kaikenikäisiä, jokaista ihmistä. Toisen ihmisen mielipiteitä ja vakaumusta tulisi kunnioittaa vai oletko eri mieltä?

        Sanot, ettei kukaan tule yksin uskoon vaan siihen liittyy aina manipulointia, aivopesua tms.. Tuo ei ole totta. Voin kertoa, että itse tulin aikuisena itsekseni uskoon, ilman kenenkään ihmisen taustavaikuttamista. Jumala kutsui :) Hyvä niin. Enkä todellakaan ole ainoa, tunnen ja tiedän muitakin.

        Hyvää maaliskuun jatkoa,
        Pirkko-pappi


      • Markku58v
        Jeminaaaa16 kirjoitti:

        Vanhenpani eivät usko Jumalaan, mutta antavat minun uskoa. Eli he EIVÄT OLE aivopesseet minua. Piste.

        Kyllä sinut on aivopesty. Kukaan ei tule uskoon itsekseen. Uskontojen paikkakohtaisuus todistaa aivopesut.


      • YksAtteVaan
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Aikuinen Atte

        Sallitko minun hieman epäillä aikuisuuttasi tai jos tosiaan olet aikuinen, olen pahoillani asenteestasi. Ajattelen aikuisen ihmisen antavan muiden ajatella ja uskoa kuten tahtovat ilman toisen tuomitsemista. Meillä kun on, onneksi, tässä maassa uskonvapaus, se koskee kaikkia, kaikenikäisiä, jokaista ihmistä. Toisen ihmisen mielipiteitä ja vakaumusta tulisi kunnioittaa vai oletko eri mieltä?

        Sanot, ettei kukaan tule yksin uskoon vaan siihen liittyy aina manipulointia, aivopesua tms.. Tuo ei ole totta. Voin kertoa, että itse tulin aikuisena itsekseni uskoon, ilman kenenkään ihmisen taustavaikuttamista. Jumala kutsui :) Hyvä niin. Enkä todellakaan ole ainoa, tunnen ja tiedän muitakin.

        Hyvää maaliskuun jatkoa,
        Pirkko-pappi

        Pirkko-pappi valehtelee kun väittää ettei uskoon tarvitse manipulointia ja aivopesua. Pirkko ei ymmärrä edes, mitä uskonvapaus tarkoittaa. Se ei ole sitä että papit tuputtaa ja pelottelee herkkäuskoisia lapsia saduillansa. Papit haluaa että lapset uskooainoastaan heidän satuihinsa ja pysyvät kirkon jäseninä mahdollisimman pitkään.

        Älkää menkö pappien ansaan. Vaatikaa todisteita. Pappien höpötykset ja uskomukset ovat pelkkää huuhaata.
        Kannattaa myös muistaa että yli 60% papeista ei usko jumalaan ja ovatkin ateisteja.


      • ikjhygbf
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Aikuinen Atte

        Sallitko minun hieman epäillä aikuisuuttasi tai jos tosiaan olet aikuinen, olen pahoillani asenteestasi. Ajattelen aikuisen ihmisen antavan muiden ajatella ja uskoa kuten tahtovat ilman toisen tuomitsemista. Meillä kun on, onneksi, tässä maassa uskonvapaus, se koskee kaikkia, kaikenikäisiä, jokaista ihmistä. Toisen ihmisen mielipiteitä ja vakaumusta tulisi kunnioittaa vai oletko eri mieltä?

        Sanot, ettei kukaan tule yksin uskoon vaan siihen liittyy aina manipulointia, aivopesua tms.. Tuo ei ole totta. Voin kertoa, että itse tulin aikuisena itsekseni uskoon, ilman kenenkään ihmisen taustavaikuttamista. Jumala kutsui :) Hyvä niin. Enkä todellakaan ole ainoa, tunnen ja tiedän muitakin.

        Hyvää maaliskuun jatkoa,
        Pirkko-pappi

        Pirkko-pappi,
        Sinä olet itses järjettömäski sunnustanut joten älä opeta toisia kaltaiseksesi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13292187
        ".......... Uskossa on kyse sydämen tiedosta, ei järjen. Uskossa on kyse sellaisesta mitä emme kykene selittämään, todistamaan.
        Pirkko-pappi"

        Joten vois lopettaa paratiisi käärmeen tavoin eksyttämästä Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia!
        Ja pappislupauksen antaneet eivä saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa joten olet täysin rikollisen kristinuskon sontaluukkuna valehtelemassa lapsille. Sydämestä ei lähde ihmisten yksikään tieto joten luulet olevas tietävämpi kuin mitä uskontunnustukses kaltaisena olet.
        Ja
        kyllä järkevät nuoret tietää, että valheitas on vaikea "selittää ja todistaa" taakse menet piiloon valehtelijana.
        Jos nahoissas on hitunenkaan ihmisyyttä jäljellä, mistä en ole ollenkaan varma, niin lopetattaiset törkyset oppisi ja menisit häpeämään.


      • ANTI-CRISTUS
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Aikuinen Atte

        Sallitko minun hieman epäillä aikuisuuttasi tai jos tosiaan olet aikuinen, olen pahoillani asenteestasi. Ajattelen aikuisen ihmisen antavan muiden ajatella ja uskoa kuten tahtovat ilman toisen tuomitsemista. Meillä kun on, onneksi, tässä maassa uskonvapaus, se koskee kaikkia, kaikenikäisiä, jokaista ihmistä. Toisen ihmisen mielipiteitä ja vakaumusta tulisi kunnioittaa vai oletko eri mieltä?

        Sanot, ettei kukaan tule yksin uskoon vaan siihen liittyy aina manipulointia, aivopesua tms.. Tuo ei ole totta. Voin kertoa, että itse tulin aikuisena itsekseni uskoon, ilman kenenkään ihmisen taustavaikuttamista. Jumala kutsui :) Hyvä niin. Enkä todellakaan ole ainoa, tunnen ja tiedän muitakin.

        Hyvää maaliskuun jatkoa,
        Pirkko-pappi

        "Tulin itse uskoon"
        Uskovaiset ovat mielisairaita, heitä vaan ei viedä suljetulle, vaan saavat vapaasti aivopestä nuoria ja lapsia! SAATANAN PEDARIT, PAINU SÄÄ PIRKKO PAPPI RUNKKAAN SITÄ VITUN JEESUS MARIA PATSASTA SENKIN PERSEENRUNKKARO


      • syntinenanustappi

        Niin vittu


      • olkujhtg
        Jeminaaaa16 kirjoitti:

        Ensinnäkin. 15v ei ole samanlainen kuin 6v kakara. 15v ei usko kaikkea mitä sille kerrotaan. 18v voi olla lapsellisempi kuin 15v. Ihmiset kehittyy eritahtiin. Itseäni luullaan aina aikuiseksi, koska näytän aikuiselta ja käyttäydyn fiksusti. En myöskään usko kaiken maailman hölynpölyä. Jumalaan kyllä uskon, olen uskonut siitä saakka kun pääsin jaloilleni. Minua ei ole kukaan aivopessyt. Olen täysin itse uskovainen. Ja olen 16v.

        Joka uskoo tällaisen rikollisuuden herra jumalaan on eksytetty palveleen saatanaa jumalanaan:

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html


    • qazwsxedcrfvtgbyhnujmiko

      Riippuu opettajasta.

      • mjhnbgfv

        Ensin koulutetaan tyhmäksi (mm rippikoulussa) ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • lestaripari

      Nyt tulee taas myrskyä varmasti, mutta siis vaikka ei nyt niin paljon uskoisikaan Jumalaan ja haluaa silti rippileirille, suosittelen SRK:n lestadiolaispohjaisia leirejä. Itse olin ja meininki oli tosi rela. Kaikki oli tosi yhtenäisiä eikä syrjittyjä ollu. Isoset oli rentoja ja parhaita ja oli rento meininki. Olihan siellä myös niitä oppitunteja jotka normisti kuuluu ripariin mut kyl sekin meni ihan hyvin. Siellä oli siis aluks talvella tammikuussa yks viikonloppujakso ja sit kesällä yhen viikon jakso, niinku varmaa aika monessa paikkaa. Parhaimmat muistot oli ku käytiin siel kodalla ja oltii pullonpyöritystä, vikana iltana juostiin yöjuoksulla ja mentii yhtee latoo ja oltii siel sellast pimeeleikkii sit juostii yhel pellolla jossa alko mutasota. Onneks oli rentsi isäntä joka sano et menkääs nuoret nukkumaan kaheltatoista ja lähti ite sleeppaa ... Juu vasta neljän aikaa porukka lähtee suihkuu ku ollaa ihan siinä mudassa.. Tuli nukuttuu jotai kaks tuntii. :D vikana päivänä konfirmaation jälkee kaikki itki koska ihana, ikimuistomen leiri oli ohi. Voisin mennä uudestaa millon vaan vaikka en mitenkää lestadiolaiseks itteeni lue. Silti ne kaikki tyypit oli ihan parhaita ja mulle tuli ihan hulluna uusia kavereita. Että suosittelen!!! Leirin jälkee en ollu yhtää aivopesty tai mitää vaa olin niin yllättyny kuinka kiva ripari oli! Varmasti yks kivoimmista viikoista. :D

      • nbvyb0gcx

        Rentoa luterilais-lestadiolaisuutta:
        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html

        Lainattua faktaa:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


      • vähäkiva

        Mitenkähän tämä tähän riparikertomukseen liitttyi? Kivalta kuulosti toi ripari.. Meijän ripari oli tohon nähden tylsä koska oli vapaa-aikaa mut ohjattuu sellasta, uhattiin lähettää kotiin jos menee yhentoista jälkeen ulos ja ei ollu oikee mitää muuta ku futista ja lentopalloo...


      • enoolesta

        Tiedätkö mitä viisas: Kuinka monta tällaista tapausta on sattunut lestadiolaisten kesken? Kuinka monta on sattunut normaaleiden luterilaisten kesken? Mitä epäilet? Lestaadiolaiset eivät ole yhtään sen pahempia ihmisiä kuin pelkät luterilaiset ja luterilaiset eivät ole yhtään sen pahempia kuin lestadiolaiset. Et voi leimata koko lestadiolaisliikettä noiden esimerkkien takia. Sama juttu kun katolialinen lukisi netistä sata (helposti löytyy) normaalien luterilaisten raiskaustapausta ja sen perusteella leimaisi kaikki luterilaiset. Pistä valot päälle! Kyllä ne 'normaalitkin' luterilaiset raiskaa ihmisiä! En puolustele niitä lestadiolaisia raiskaajia ollenkaan, se on todella väärin, mutta puolustan että lestat eivät ole ainoita...


      • mnhg
        enoolesta kirjoitti:

        Tiedätkö mitä viisas: Kuinka monta tällaista tapausta on sattunut lestadiolaisten kesken? Kuinka monta on sattunut normaaleiden luterilaisten kesken? Mitä epäilet? Lestaadiolaiset eivät ole yhtään sen pahempia ihmisiä kuin pelkät luterilaiset ja luterilaiset eivät ole yhtään sen pahempia kuin lestadiolaiset. Et voi leimata koko lestadiolaisliikettä noiden esimerkkien takia. Sama juttu kun katolialinen lukisi netistä sata (helposti löytyy) normaalien luterilaisten raiskaustapausta ja sen perusteella leimaisi kaikki luterilaiset. Pistä valot päälle! Kyllä ne 'normaalitkin' luterilaiset raiskaa ihmisiä! En puolustele niitä lestadiolaisia raiskaajia ollenkaan, se on todella väärin, mutta puolustan että lestat eivät ole ainoita...

        Lestadiolaiset ovat luterialaisia noin 18 eri lahkoineen!
        Kaikissa niissä palvellaan paavalilais-luterilaisuuden herra jumalaa (saatanaa) jumalana.
        Hiukan näytöä...
        Jumalaa ja Jeesusta ette palvele vaan olette eksytetty herra jumalienne palvelijoita:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Ihmisyydestä uskontunnustuksessa luopuneet Laittomia/rikollisia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee .."
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        Jeesuksen Nimeen valehdellen;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Alatko ymmärtämään vai onko aivopesu perkele tuhonnut aivosi?

        Vastaa rehellisesti Jeesuksen kysymykseen ja kehu sitten taas rikollisen kristinuskon lahkolaisia "paremmiksi" kuin ei rikollosuuden perisyntiset!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"


    • PUUAAAAAHHHHHHHHH

      Kirkko ei pysty todistamaan, etteikö heidän opetuksensa ole jotain muuta kuin satua.

      Haluaako joku oikeasti mennä leirille jossa tuputetaan satuja totena? Voiko joku väittää ettei se ole naurettavaa. HEH HEH HEH .....

      • mitäsinäraivoat

        Ei tarvitse mennä! Jos kokee, että opetukset ovat satuja!


      • Hei.
        Ei riparille ketään pakoteta. Eikä rippikoulussa tuputeta yhtään mitään. Missä maailmassa sinä elät? Oletko käynyt rippikoulun, epäilen. Anna nyt hyvä ihminen, muiden elää rauhassa elämäänsä ja tehdä omia valintojaan. Kyllä, rippikouluun haluavat monet, joka tieto sinua harmittaa, kun sitä täällä huutelet.
        Hyvää kevättä sinulle joka tapauksessa,
        Pirkko-pappi


      • mjuhny
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Ei riparille ketään pakoteta. Eikä rippikoulussa tuputeta yhtään mitään. Missä maailmassa sinä elät? Oletko käynyt rippikoulun, epäilen. Anna nyt hyvä ihminen, muiden elää rauhassa elämäänsä ja tehdä omia valintojaan. Kyllä, rippikouluun haluavat monet, joka tieto sinua harmittaa, kun sitä täällä huutelet.
        Hyvää kevättä sinulle joka tapauksessa,
        Pirkko-pappi

        Pirkko-papille "rauhassa elämisestä"

        Mitä väärää ihmisten lapsille on siitä, että he saisivat olla Jumalan Valtakunan kaltaisia ja ihmisiä?
        Osoita Jeesuksen evankeliumin mukaan, kuten Jeesus on käskenyt, Jeesuksen antama totuus vääräksi?

        Missään kohtaa Jeesuksen evankeliumia ei opeteta, että lapsia pitää kastaa, KOULUTTAA JNE lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuteen USKOVAISEKSI, JÄSENIKSI TAI EDES UHREIKSI JOTEN KENEN PALVELIJA TODELLISUUDESSA OLET?

        Jeesus ei ole käskenyt saarnata saatanaa palvelleen paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa vaan Hänen evankeliumia joita pappis lupauksen antanut ei saa opettaa edes:
        Markus 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."

        Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        TUO ON PAHA KOHTA, siinä ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille se kelpaa!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Siis paavalialais-luterilainen uskovainen ei saa Jumalaa ja Jeesusta palvella:
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        ESIMERKKI herra jumalan käskyN SEURAUKSISTA:
        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html


      • kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Ei riparille ketään pakoteta. Eikä rippikoulussa tuputeta yhtään mitään. Missä maailmassa sinä elät? Oletko käynyt rippikoulun, epäilen. Anna nyt hyvä ihminen, muiden elää rauhassa elämäänsä ja tehdä omia valintojaan. Kyllä, rippikouluun haluavat monet, joka tieto sinua harmittaa, kun sitä täällä huutelet.
        Hyvää kevättä sinulle joka tapauksessa,
        Pirkko-pappi

        En ymmärrä myöskään, miksi nuo trollit jaksavat päivästä toiseen haukkua pappeja. Itse olen uskovainen. En ole herkkäuskoinen lapsi enkä ota mitä tahansa roskaa vastaan. Eikö se ole ihmisen oma asia mihin uskoo? Joku uskoo Jumalaan, joku ei. Ei kukaan siihen kuole, jos joku on uskovainen. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja lopettakaa tuo kiusaaminen. Tuo on todella lapsellista käytöstä. Kyllä nuori voi tulla ihan itsekseen uskoon. Ihan niin kuin minäkin. Ja olen 15v.


      • jhmkjht
        sekoamispisteessä kirjoitti:

        En ymmärrä myöskään, miksi nuo trollit jaksavat päivästä toiseen haukkua pappeja. Itse olen uskovainen. En ole herkkäuskoinen lapsi enkä ota mitä tahansa roskaa vastaan. Eikö se ole ihmisen oma asia mihin uskoo? Joku uskoo Jumalaan, joku ei. Ei kukaan siihen kuole, jos joku on uskovainen. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja lopettakaa tuo kiusaaminen. Tuo on todella lapsellista käytöstä. Kyllä nuori voi tulla ihan itsekseen uskoon. Ihan niin kuin minäkin. Ja olen 15v.

        En ymmärrä, miksi kohta 2000 vuotta rikollisen kristinuskon herraa ja sen herra epäjumalia pappeineen palvelevat eivät ymmärrä, että rikollisuus ei ole Jumalan ja Jeesuksen tahdon noudattamista vaan saatanaa palvelevien touhua:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        ÄLÄ TAPA KÄSKY ON VOIMASSA!
        Jeesus opettaa:
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.

        LAINATTUA FAKTAA:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1773
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1168
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      997
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      881
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe