mikä ero seksimatkailu - lomaromanssi

saansuomessakin

Kertokaa itse ainakin matkustan etsimään uutta lomaromanssia. Kyllä itse ainakin niiden Thai ladien kanssa muutakin harrastan kuin seksiä.

35

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgdfgh

      hörhö

    • Hörhö

      Miehet on seksituristeja.naisilla sama asia on lomaromanssi.

      • romanssituristi

        Juurikin näin, samasta asiasta vain käytetään eri nimitystä sen perusteella onko matkaaja mies vai nainen.


      • Anonyymi

        Näin juurikin.


    • Tämähän onkin kiinnostava ajattelutapa. Itse olen mielessäni mennyt Pattikselle aina vain seksi mielessäni. Tietenkin lomapaikan valintaan ovat vaikuttaneet useat muutkin seikat. Usein aiotusta pikasuhteesta onkin muodostunut pienimuotoinen lomaromanssi. Kaunis ja herkkä sana mutta menköön.

    • Amaliapussaa

      28x karun kuoren alla sykkii sittenkin herkkä ja hellä sydän.

    • maunitsio

      Tulin just vegasista lomaromansseja lähes joka yö.Huomenna lähden seksituristiksi pattayalle.

    • 3 viikkoa sinkkuna.

    • unty

      Thaimaassa naista etsii runkkarit ja umpijuntit, muualla maailmassa käy herrasmiehiä.

      Thaimaa on junttila.

      • tietoaon

        Ylläolevan kirjoitti pääjuntti!


      • elitistinen

        Thaimaassa käy vain eliittiväkeä.


    • onneksiminäolenminä

      pakko jotain tuskissan kirjoittaa,varat riittävät vain ruotsin ja viron reissuihin.

      • lomaaromaaa

        Päivänselvä ero...romanssi-ei maksullinen, s...matka-maksullinen...esim. muu maa,kuin thaimaa on mahdollisuus lomaromanssiin...pattayalla saa ainoastaan rahalla =s...matka


      • PhomRakTH
        lomaaromaaa kirjoitti:

        Päivänselvä ero...romanssi-ei maksullinen, s...matka-maksullinen...esim. muu maa,kuin thaimaa on mahdollisuus lomaromanssiin...pattayalla saa ainoastaan rahalla =s...matka

        Kyllä minulla on Pattayalla ollut seuralaisia jotka eivät baarityttöjä olleet, siivooja,vaatemyyjä ja pesulan tyttö. Ravintola maksut maksoin niinkuin Suomessakin. Kyllä Thaimaasta saa muiltakin seuraa kuin baaritytöiltä. Heidän työaikoinaan olet kyllä ilman seuraa mutta haittaako tuo.


      • comment
        lomaaromaaa kirjoitti:

        Päivänselvä ero...romanssi-ei maksullinen, s...matka-maksullinen...esim. muu maa,kuin thaimaa on mahdollisuus lomaromanssiin...pattayalla saa ainoastaan rahalla =s...matka

        Jokaisessa Thaimaan kohteessa on maksullisia naisia jos et ole huomannut et ole Thaimaassa koskaan edes käynyt.
        Rahalla te naisetkin niitä Turkkilaisia ja Marokkolaisia miehiä saatte "lomaromanssi" matkoillanne.


    • Tässäfaktat

      Tässä erot:
      1. Nainen menee Turkkiin, tapaa miehen, joka tarjoaa naiselle illallisen, ruoat, ja ostaa lahjan. Miehelle tämä maksaa 150€. Nainen saa nämä vastineeksi seksistä. Kyseessä on naisen mielestä lomaromanssi.
      2. Mies menee Thaimaaseen, tapaa naisen jolle tarjoaa pari drinkkiä, ja maksaa hänelle rahaa 140€. Nainen saa nämä vastineeksi seksistä. Kyseessä on seksimatkailu.

      • millamarja

        Miten lokeroit tällaisen tapauksen? Jos tutustun matkoillani mieheen, jonka kanssa käyn syömässä tai vaikka diskossa, yökerhossa, niin aina maksan puolet kuluista. En halua kenenkään maksavan puolestani, sama periaate myös kotimaassa. Jos sitten päädyn harrastamaan seksiä, niin siinä eivät rahat liiku, minkä sortin matka on kyseessä, Tässäfaktat nimimerkki voisi kertoa minulle.


      • TuksiSeristi

        Riippuu siitä oletko lähtenyt matkaan pieni pilke silmäkulmassa ja olet ollut alttiissa ja anteliaassa mielentilassa eli oliko etukäteen mielessäsi että niinkin voi käydä. Jos oli niin olit seksinhakumatkalla eli olet seksituristi. Rahan määrällä ei ole sen kanssa tekemistä.
        Minä en koskaan deittailuvaiheessa antaisi naisen maksaa edes omia ruokiiaan tai juomiaan. Se olisi loukkaus.

        Olen kertonut tämän tarinan palstalla ennenkin mutta kerrottakoon uudestaan kun se aiheeseen liittyy. Oli ensimmäinen päiväni Pattayalla ja kävin jompparilla lavataksilla tsekkaamassa yhtä asuntoa. Takaisinpäin tullessani kyytiin nousi kolmekymppinen polakki-blondi. Kaunis nainen. Nyökkäsin hänelle tervehdykseksi ja hän hymyili ja tuijotteli silmiini pitkään. Vaihdeltiin kysymykset "where you come from" ja blaa blaa. Sitten blondi paukautti kyssärin jo että mitä teet illalla. Vastasin siihen heti sukkelasti että vien sinut ulos.
        Hän siihen että ok, tulen hakemaan sinut hotelliltasi kun olen valmis, missä hotellissa asut hän kysyi. Menin hieman paniikkiin sillä olin ottanut Pattayan halvimman paskamotellin ekoiksi kolmeksi päiväksi ja jet lag painoi.
        Heitin hätävalheen että Marriottissa ettei nainen luulisi minua persaukiseksi pummiksi. No eipä sitten muuta kuin keräämään paskamotellista kamat ja kirjautumaan Marriottiin 160 egeä yö. Otin muutaman päivän kerralla kun arvasin ettei juttu jää yhteen iltaan ja ei se jäänytkään. Polakki oli kovempi kiskomaan viinaa kuin minä ja sammui päiväsaikaankin pariin otteeseen. Oli juuri päässyt eroon huonosta liitosta ja oli hieman rikki. Kivat mutta viinanhuuruiset noin neljä päivää ja yötä vietettiin yhdessä kunnes hänen oli vaihdettava maisemaa. Kerroin hänelle motellimokani vikana päivänä ja häntä nauratti ja sanoi että se olis ollut ihan sama missä asut.
        Oikein raikkaalla tuulahduksella alkoi Pattayan lomani tuolla reissulla. Hänessä oli paljon samaa kuin nuoressa Julie Delpyssä, salaperäinen ja haavoittuvainen.
        Tarinan opetus on että tuo ilmainen romanssi tuli maksamaan minulle yhteensä vajaan tuhat euroa mutta euroakaan en kadu.


      • millamarja
        TuksiSeristi kirjoitti:

        Riippuu siitä oletko lähtenyt matkaan pieni pilke silmäkulmassa ja olet ollut alttiissa ja anteliaassa mielentilassa eli oliko etukäteen mielessäsi että niinkin voi käydä. Jos oli niin olit seksinhakumatkalla eli olet seksituristi. Rahan määrällä ei ole sen kanssa tekemistä.
        Minä en koskaan deittailuvaiheessa antaisi naisen maksaa edes omia ruokiiaan tai juomiaan. Se olisi loukkaus.

        Olen kertonut tämän tarinan palstalla ennenkin mutta kerrottakoon uudestaan kun se aiheeseen liittyy. Oli ensimmäinen päiväni Pattayalla ja kävin jompparilla lavataksilla tsekkaamassa yhtä asuntoa. Takaisinpäin tullessani kyytiin nousi kolmekymppinen polakki-blondi. Kaunis nainen. Nyökkäsin hänelle tervehdykseksi ja hän hymyili ja tuijotteli silmiini pitkään. Vaihdeltiin kysymykset "where you come from" ja blaa blaa. Sitten blondi paukautti kyssärin jo että mitä teet illalla. Vastasin siihen heti sukkelasti että vien sinut ulos.
        Hän siihen että ok, tulen hakemaan sinut hotelliltasi kun olen valmis, missä hotellissa asut hän kysyi. Menin hieman paniikkiin sillä olin ottanut Pattayan halvimman paskamotellin ekoiksi kolmeksi päiväksi ja jet lag painoi.
        Heitin hätävalheen että Marriottissa ettei nainen luulisi minua persaukiseksi pummiksi. No eipä sitten muuta kuin keräämään paskamotellista kamat ja kirjautumaan Marriottiin 160 egeä yö. Otin muutaman päivän kerralla kun arvasin ettei juttu jää yhteen iltaan ja ei se jäänytkään. Polakki oli kovempi kiskomaan viinaa kuin minä ja sammui päiväsaikaankin pariin otteeseen. Oli juuri päässyt eroon huonosta liitosta ja oli hieman rikki. Kivat mutta viinanhuuruiset noin neljä päivää ja yötä vietettiin yhdessä kunnes hänen oli vaihdettava maisemaa. Kerroin hänelle motellimokani vikana päivänä ja häntä nauratti ja sanoi että se olis ollut ihan sama missä asut.
        Oikein raikkaalla tuulahduksella alkoi Pattayan lomani tuolla reissulla. Hänessä oli paljon samaa kuin nuoressa Julie Delpyssä, salaperäinen ja haavoittuvainen.
        Tarinan opetus on että tuo ilmainen romanssi tuli maksamaan minulle yhteensä vajaan tuhat euroa mutta euroakaan en kadu.

        No olkoon niin, että olin seksituristi. Minä nyt vaan olen sellainen, että maksan oman osuuteni ja jos joku siitä loukkaantuu, niin ei voi mitään. Oli hauska tuo sinun kertomasi tapaus, kaikkea sitä voi sattua.


      • TuksiSeristi

        Joo mutta en sanonut että se olisi paha asia jos joutuu "seksituristiksi" lomaromanssin sattuessa kohdalle. Ne on ihan luonnollisia ja kauniita tarinoita. Puolustin tuossa lähinnä sitä joidenkin ajatusta että kaikki Thaimaassa lomailevat miehet olisivat automaattisesti ns seksituristeja.

        Minun arvioni mukaan 95% miehistä, poikamiehistäkin ovat ihan tavallisia turisteja Thaimaassakin ja ovat varsin arkoja naisten kanssa vaikka jutut voivat olla aiheesta keskustellessa joskus roiseja.
        Tunnen ainakin 100 miestä jotka ramppaavat Thaimaassa jatkuvasti ja saattavat käydä tyttöbaareissakin. Miltei jokainen heistä tykkää eniten siitä ilmapiiristä ja hyvästä meiningistä. Vain paria heistä voi kutsua sellaiseksi roisiksi seksituristiksi. Kilttejä poikia ja jos naisia onkin niin ne vie ja pojat vikisee. Suurin osa heistä etsii sitä elämänsä rakkautta vaikka esittäisivätkin coolia.


      • luuu
        millamarja kirjoitti:

        Miten lokeroit tällaisen tapauksen? Jos tutustun matkoillani mieheen, jonka kanssa käyn syömässä tai vaikka diskossa, yökerhossa, niin aina maksan puolet kuluista. En halua kenenkään maksavan puolestani, sama periaate myös kotimaassa. Jos sitten päädyn harrastamaan seksiä, niin siinä eivät rahat liiku, minkä sortin matka on kyseessä, Tässäfaktat nimimerkki voisi kertoa minulle.

        jos harrastat seksiä, niin seksimatka.


      • Anonyymi

        Älä unta nää, että turkkilaiset maksavat mitään. SINÄ MAKSAT JOKA PENNUN, niin on aina ollut, niin on aina oleva

        Ja jos jätät maksamatta osankin, hakkaavat


    • Nimi_erkki

      Turkkilaisilla rantapojilla on sellainen kisa, että lomakauden jälkeen lasketaan kaadot, eikun siis lomaromanssit, ja eniten pisteitä kerännyt on kingi. Kaadoista vielä pisteitä siten, että turkkilaisesta saa 20, ruotsalaisista ja norjalaisista 10, saksalaisista 5, venäläisistä 2, ja briteistä ja suomalaista 1 piste.

      • Anonyymi

        Italialaisilla gigoloilla se oli 80-luvulla niin, että briteistä ja suominaisista sai nolla pistettä vai oliko peräti miinusta. Asiasta kirjoitti Ilta-Sanomien edesmennyt toimittaja Eija Wager.


    • Anonyymi

      Kaikki positiiviset asiat on paheksuttavia. Jos joku tuntee jonkinlaista mielihyvää, se täytyy tuomita heti.
      Jo se että matkustaa on erittäin paheksuttavaa. Kun siihen yhdistyy vielä ylimääräistä mielihyvää, se pitää yrittää tukahduttaa, kaikin keinoin.

      Jos joku pystyy vielä vaikkapa hankkimaan toisen kodin, haluamastaan paikasta, se täytyy leimata vähintäänkin hulluksi.

      Vain mielenterveysongelmainen psykopaatti mielisairaalassa, on hyväksyttävää.

      Lisäksi me Suomalaiset ollaan rumia. Miehet pälvikaljuisia pallomahoja naisten ollessa siiderivalaita. Yhteistä vain moniongelmaisuus ja kelpaamattomuus.
      Kukaan ei käy töissä, kelakorvauksilla ja sosiaalituilla mennä porskutetaan.

      Vain oma elämäntapa on ainoa oikea. Koskee myös matkailua. Itse valitsee parhaat kohteet ja parhaat hotellit. Muut on idiootteja vaikka valitsisivat miten tahansa.

      Paheksuttavien asioiden lista on pitkä. Esimerkiksi. pissaaminen, rakastelu, ihmiskeho, jne. Jos luoja olis tarkoittanut ihmisten olevan alasti, me oltaisiin synnytty alasti.
      On myös tarkoituksenmukaista kritisoida toisten autoja ja ammatteja. Riippumatta täysin siitä mitä ne ovat.

      Parkumalla synnistä ollaan synnytty. Sillä tiellä on jokaisen elämän kuljettava.

      Kaikenlainen onnellisuus ja rakkaus on ihan perseestä.

      Ei tänne olla hymyilemään tultu.

      • Anonyymi

        Pää sekaisin henkilö on antanut itselleen nimen JOS JOKU.


    • Anonyymi

      Ei niillä ole mitään eroa, synonyymejä. Monet kutsuu niitä lomaromansseiksi, koska se ei kuulosta niin ikävältä. Käytännössä ihan sama asia.

    • Anonyymi

      Seximatkalla joutuu maksamaan. Lomaromanssi pipari ilmainen. Samat kujeet ja action molemmissa :-)

      • Anonyymi

        70-luvulla Thaikkulassa seximatkoilla josta sittemmin kehittyi lomaromanssi , kujeet on mennyttä aikaa molemmat jo vuosia eläkkeellä , viime kuussa meistä isovanhemmat :D


    • Anonyymi

      Ekat kaksi reissua Pattayalle olivat sekoitusta ihmetystä, nolostusta ja etenkin tietämättömyyttä. Kauniita naisia kaikkialla huutelemassa perään, oli kyllä aikamoinen kultturishokki. Kolmannella reissulla ajatuksena oli löytää jotain pysyvämpää, valitettavasti valinnat kolmen vkon reissulla oli niiin väärät. Ystävän suosituksen perusteella menin tiettyyn baariin, ja seuraksi lähti aluksi mukava lady, joka paljastui sietämättömäksi valittajaksi. Sen jälkeen teinkin kunnon mokan, valitsin samasta baarista toisen naisen, millä nolasin täysin sen ensimmäisen, huoh.
      Ei se toinenkaan onnistunut, vaikkka olikin hauskaa baarissa pelaten bilistä jne.
      Kaiken aikaa pelasi kännyllä slot pelejä.
      No sitten tämän vuoden kuukauden reissu lokak-marraskuu.
      Menin Jomtienillä soi seiskalla baariin ajatuksena vain pitää hauskaa, siis bilistä ja changia. Vanha baarituttu liimautui seuraan, ja tietenkin tarjoilin oluita ja kunhan hengailtiin baarissa, eli ei lähtenyt condolle mukaan.
      Muutaman päivän jälkeen huomasin todella söpön, hieman ujon oloisen ladyn istuvan syrjässä.
      Katselin tarkkaan monta päivää, mutta oli senverran nuoren näköinen, että oli pakko himmata, kuitenkin oli pakko palata samaan baariin.
      Sitten tämä lady osoitti kiinnostusta minua kohtaan, ajattelin, että tämä on sitten känni-ilta, ja sitten nukkumaan.
      Voi kun olisikin ollut niin, mutta mentiin pelaamaan bilistä, ja sitten hieman muistikatkoa, kunnes aamulla tämä lady löytyi vierestä.
      Sen jälkeen elämäni parhaat kaksi vkoa...
      Nyt viestitellään ja nähdään netin kautta, seuraava matka varattu maaliskuulle.
      Olen 51, lady 29, mikä on kyllä niin väärin, mutta minkäs teet, sydän siellä, ja todnäk tulee hajoamaan totaalisesti.

      • Anonyymi

        Mitään ei ole väärin

        Go for your LOVE


      • Anonyymi

        Syyllistyykö Saukko pedofiliaan polkiessaan Haukea ?

        Eikös se vielä ole sukulainenkin, eli poletko siekii kaakkaroitaas ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllistyykö Saukko pedofiliaan polkiessaan Haukea ?

        Eikös se vielä ole sukulainenkin, eli poletko siekii kaakkaroitaas ?

        He molemmat ovat täysi-ikäisiä ja rakastuneita yhä toisiinsa. Täysipäisyyteen en ota kantaa, Suomessahan ollaankin lähinnä soikiopäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He molemmat ovat täysi-ikäisiä ja rakastuneita yhä toisiinsa. Täysipäisyyteen en ota kantaa, Suomessahan ollaankin lähinnä soikiopäisiä.

        Soikiopää ja Naima Aslak

        Niitä me tsuhnat oomma.

        Sole poka mithän, koha paska haisoo ja palalaikka soi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soikiopää ja Naima Aslak

        Niitä me tsuhnat oomma.

        Sole poka mithän, koha paska haisoo ja palalaikka soi.

        Jesus sentään teidän kanssa, laittakaa Mekkari hetkeksi, ,,,vaikkapa Statoilin kassakaappiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe