JOS Meitä täällä on niin paljon nii tutustutaan ny

jatkakaa

Mistä päin oletta nainen vai mies ja ikä?
ite alotan.
olen 18v lapista

79

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkakaa

      * ja siis mies

    • sis---

      19v n Lahdesta

      • jatkakaa

        sähköpostis?


    • Voisitte laittaa myös mailiosoitteen näkyviin profiiliin kuten mulla on. 28 v. m Lahti.

    • ystava00

      37v. nainen Lapista, EN ETSI MIESTÄ, vain naispuolisia ystäviä.

      • Tuutko

        Minä taas olen jo vuosia yksin elänyt mies 56 ja etsin kivaa naista vaimoksi. Lapset kiva, alkoriippuvuus ei. Narsistit hus, oma perhehelvetti jo takana


    • 36v. mies 09 alueelta.

    • houjoujou

      mies 25 pk seutu

    • Chicagonpoika

      23v mies Lahti.

    • paskamaailma

      29v mies Turusta

    • SuperSalmiakki

      42 v. nainen Helsingistä

    • moi321

      20v
      Porvoo

      • sarell

        Myös 20v porvoosta, nainen


      • randomguy
        sarell kirjoitti:

        Myös 20v porvoosta, nainen

        näin helppoa se on tutustua, ku asuu etelässä, täällä ku lapissa ei ole ketään :(


      • sarell
        sarell kirjoitti:

        Myös 20v porvoosta, nainen

        Lisään nyt vielä, että kik on sayrel jos joku haluaa jutella. Ja sähköpostinkin saa pyytämällä, mutta en turhaan jaksa tehdä uutta.


    • mooooooooiiiiiiiii
    • gighfdggh

      joo ja jokane laittaa myös s postinsa jos ei haluu laittaa omaa nii luo jonku anonyymin

    • randomi1

      viestii? 18vpoika lapista

    • mamsdmdam

      22 vnainen , haluaisin uusia ystäviä mielellää naispuolisia.:)

    • ufoo

      160 vuotias avaruusolio Marsista.

      • SuperSalmiakki

        Mailiosoite? Oletko vihreä vai punainen barsoomilainen?


      • alieni234

        mäkin oon avaruusolento hyvä et löydettiin toisemme meitä on täällä maassa niin vähän


    • joujoujoumou

      mo pk seutukainen m23

    • tasaaaarvoooo

      miksi naiset haluaa vaan naispuolisia kavereita ei voi ymmärtää?????????????????????

      • nnnnnrrrrrrrrrrr

        koska miehillä on heti mielessä seurustelu suhde(yleensä) tai jotain muuta ja kaikki ei välttämättä ole valmiita seurustelemaan jos on vaikka mielenterveys ongelmia ja siitä ahdistuu jos toinen alkaa painostaa jotain


      • Terttuherran

        Miksi miehet eivät halua miespuoleisia kavereita?


      • lokakuski
        nnnnnrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        koska miehillä on heti mielessä seurustelu suhde(yleensä) tai jotain muuta ja kaikki ei välttämättä ole valmiita seurustelemaan jos on vaikka mielenterveys ongelmia ja siitä ahdistuu jos toinen alkaa painostaa jotain

        Valitettavasti pitää paikkansa.Kirjoittelen yhden naisen kanssa kaveri pohjalta.Koko ajan saan muistuttaa itseäni että,älä yritä iskeä.Koska hän oikeasti todella hieno ihminen..Mieheen on ohjelmoitu se jo geeneissä.IRL en tuollaiseen pystyisi millään.Laastarit,kakkos vaihtoehdot ei kiitos..Vittumaisinta mitä nainen voi miehelle IRL sanoa:Oltaisko vaan ystäviä/kavereita,tai vaihtoehtoisesti;Joku saa kyllä loistavan miehen susta..


      • naikko

        Jooh, naiset haluaa naispuolisia ystäviä, yleensä siks koska miesten kanssa on vaikea olla vaan ystäviä. Miehet haluavat seksiä, seurustelusuhdetta yms ja luulevat naisten haluavan samaa. Tää on siis mun ja mun tuttujen kokemuksien pohjalta kirjoitettu teksti...ei tietysti voi yleistää kaikkien saavan samankaltaisia kokemuksia, mutta näin vain voi tapahtua.


    • Temeeeee

      Mies 21v Helsinki

    • bmäöäö
    • Herranterttu

      Tapahtuuko tässä viestiketjussa muuta, kuin x-määrä ihmisiä ilmoittaa ikänsä, paikkakuntansa ja sukupuolensa? Tämä oli retorinen kysymys.

      • lokakuski

        Mitäs se Herranterttu haluaisi että tapahtuu?


      • SuperSalmiakki

        Minusta tuo oli ihan hyvä kysymys, siis että tapahtuuko muuta. Jos laittaa ikänsä/sijaintinsa lisäksi mailiosoitteensa, niin siinä on jo yritystä saada oikeasti yhteys johonkuhun. Itsekin laitoin aikaisemmin ikäni paikkakuntani, ilman yhteystietoja, ja aloin sitten miettimään miksi, mitä kuvittelin saavuttavani. Kaipa se oli enemmän sellaista seinäkirjoittelua.. Minäkin olen olemassa. SuperSalmiakki kävi täällä.


    • Kekälevain

      Pohjois-Pohjanmaa, nainen, 32v. Voittajafiilis päivystää täällä ystävänpäivänä.

      • lokakuski

        Pirkanmaa,mies 30v.Eikös ookkin mun mielestä nää ystävän-,äitien-,isien-,päivät on suunniteltu vain ihmisten syyllistämiseen...Päivä muiden joukossa.Ainut päivä minä itse muistan jotenkin on äitienpäivä..Yleensä vain soitan.Yksinäiselle voi olla helvettiä nämä ,jos ei ole tottunut siihen.


      • Goggggo

        Rohkeasti nyt vaihtakaa sähköposti osoitteet ja alkakaa kirjoitella


      • HeiDiS80
        lokakuski kirjoitti:

        Pirkanmaa,mies 30v.Eikös ookkin mun mielestä nää ystävän-,äitien-,isien-,päivät on suunniteltu vain ihmisten syyllistämiseen...Päivä muiden joukossa.Ainut päivä minä itse muistan jotenkin on äitienpäivä..Yleensä vain soitan.Yksinäiselle voi olla helvettiä nämä ,jos ei ole tottunut siihen.

        Ystävänpäivä oli ehkä pahin tähän mennessä...facebookissa jokaisella seinät täynnä toivotuksia ystäviltä, sydämiä, runoja. Tykkäysten määrä korreloi mielestäni suoraan sitä kuinka suosittu olet muiden keskuudessa. Masentavaa :( Huvittavaa on että itse koetan roikkua mukana muka-ystävänä vaikka kukaan ei laittanut minulle ystävänpäivätoivotuksia. Ai niin, olen nainen, 33v ja savo.


      • HeiDiS80

        Ups, unohtui: [email protected] :)


      • näkymätönN

        Kohta 30v, Pohjois-Pohjanmaa.
        Toiveissa vain naispuoliset ystävät, koska olen pettynyt pahasti miesten ystävänä olo-yrityksiin.


      • Kekälevain: kaipaatko naispuolista ystävää? 37 v nainen kainuusta. Naispuolisia ystäviä kaipaan. Kirjoittele ja muutkin naiset saa kirjoittaa.
        [email protected]


      • ninni43l
        HeiDiS80 kirjoitti:

        Ystävänpäivä oli ehkä pahin tähän mennessä...facebookissa jokaisella seinät täynnä toivotuksia ystäviltä, sydämiä, runoja. Tykkäysten määrä korreloi mielestäni suoraan sitä kuinka suosittu olet muiden keskuudessa. Masentavaa :( Huvittavaa on että itse koetan roikkua mukana muka-ystävänä vaikka kukaan ei laittanut minulle ystävänpäivätoivotuksia. Ai niin, olen nainen, 33v ja savo.

        Olen samaa mieltä ja miettinyt tuota,,, ja se on kamalaa, kun tuntee itsesääliäkin....En jaksanut ystävänpäivänä käydä kattomassakaan facebookkia, kun en jaksaisi sitä sydänhömpötystä.. enkä ole jaksanut käydä nyt pitkään aikaan...
        olen lapista nainen yli 40v.


    • antero-71

      mies 43v ja Kainuu

      • 13plusss2

        Unohdit sähköposti osoitteesi, ei kukaan saa sinuun yhteyttä muuten.


      • antero-71

    • kukasiellä

      Kyllä miehen kanssa voi olla ystävä, voi olla jopa parempi kuin naispuolinen, joskus ollut. nainen 50, mailata saa [email protected]

    • 1984
    • katasuuri68

      Nainen 46v. Länsi-Uusimaa.
      Naimisissa.
      Kirjekaveria haen sekä miehistä että naisista. Ei seksijuttuja.
      [email protected]

    • Pöö531

      23-vuotias mies Kuopiosta. Olen parisuhteessa, mutta ei ole ollut kavereita moneen vuoteen. Etsin kavereita, sukupuolella ei väliä. Laita viestiä: [email protected]

    • BlackRose2

      32-vuotias nainen Rovaniemeltä. Ystävät ovat kadonneet ympäriltä parin viime vuoden aikana..

    • 20v mies, Porvoo

      • sarye

        Oisko jotain mitä kautta sais yhteyttä ja vois tutustua?


      • sarye kirjoitti:

        Oisko jotain mitä kautta sais yhteyttä ja vois tutustua?

        sähköpostilla


    • j7hanna

      31v nainen etelä-pohjanmaa

    • yksinäni

      26v nainen Keski-Suomesta

    • kvmk

      Tässä 30-vuotias mies Helsingistä. Olen ollut yksinäinen siitä lähtien kun paras ystäväni muutti pois Helsingistä. Olen ehkä siinä mielessä kummallinen mies, että puhun mielelläni tunteista. Sen takia olen kai aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa. Mutta tahtoisin löytää oikeasti hyvän ystävän, eikä sukupuolella ole merkitystä. Sellaisen ystävän jonka kanssa voi jutella kaikesta ja joka tykkää pohdiskella asioita kaikista eri näkökulmista. Eli tulen parhaiten toimeen ihmisen kanssa jolla on avoin mieli. Arvostan myös aitoutta ja vilpittömyyttä.

      Mitään kirjekaveria en etsi. Mutta totta kai ensin voidaan tutustua mailien välityksellä. Tässä on osoitteeni: [email protected]
      Saa ottaa vapaasti yhteyttä. Miksi turhaan olla yksinäinen. :)

      • j7hanna

        Harmi kun kaipaat sieltä suunasta kaveria.


    • sano_addi

      Aloittaja ei varmasti Lapista. Näkee viestin kieliasusta. Nettiaddikti kylläkin. Eläkeläisukko se on. Tälläisiä se kirjoittelee.
      Olen 13v tyttö, clitorikseni on liia iso, auttakaa. Vastaa itselleen; olethan vielä lapsi, kyllä se siitä.

    • Oon 24v mies Pohjanmaalta.

    • klklklk

      Mies , 50 vuotta, Itä-Hämeestä .

    • upppp

      Mies. pojois-savo. 48v

    • fighter111

      Nainen 16 Lapista

      • voidaanko

        tutustaanko? ite olen alottaja ja lapista myös


      • fighter111

        Kik?


      • 12421421

        ei ole :( jokin muu? fb? hotmail? tai skype tai joku?


      • fighter111

        Fb löytyy noista.


      • samatyyppi

        okei, fb? :) haluan oikeasti tutustua pls :)


      • fighter111

        Millä nimellä löytyy?


      • samatyyppi
        fighter111 kirjoitti:

        Millä nimellä löytyy?

        [email protected] tuol löytyy facebookist... lisää


    • nainen30vpkseutu

      Nainen 30v pk-seutu.

      • Kiinnostaisiko ehkä tutustua?


    • yyyyyyyyy

      Naiseläin 16v kik seppomarjatta

    • eiketäänkenelleavautua

      nainen 20v, pk-seutu

      • fhghf

        mies 21 pk seutu mulle voit "avautua"


      • eiketäänkenelleavautua

        meillä taitaa olla vähän eri käsitykset avautumisesta..


    • ju___pe

      72v mies Turusta.

    • kamujalahdesta

      23v nainen Lahdesta. Naiskavereita kaipailisin leffailtoihin, shoppailuun, liikuntaan, mitä nyt näitä on. Tyttöjen juttuihin. [email protected]

    • Eiyli70vuotta

      En tiedä kuuluisiko tämä tähän ketjuun, mutta kuitenkin aion avautua.

      Olen etsiskellyt kumppania jo hyvän ajan.

      Mitä olen:
      Pikkasen alle 50v mies.
      Ei tupakkaa.
      Alkoholia liiankin vähän.
      Tupakaton.
      Talous hyvässä kunnossa - olen ajatellut lopettaa duunit vuodessa tai kolmessa - perheellä ei ole ikinä tarvetta mennä töihin.
      Omistusasun Helsingin keskeisellä alueella.
      Väkivallaton.
      En mikään mallin-näköinen, mutta en sysirumakaan.
      Terve - nuorekas, monet nuoremmankin ovat pystyynkuolleita minuun verrattuna.
      Harrastan, useampaankin harrastetta, tässä on pakko kierrellä, tästä minut tuntisi.
      Haluaisin lapsen tai vaikka lapsiakin näin aikuisiällä.

      Mitä haluaisin kumppaniltani:

      Oikeastaan en mitään ihmeellistä.
      Kumppani ja rakastaja = vaimo loppuelämäksi.
      Lastenteko ikäinen.
      Kouluttautunut johonkin ainakin keskiasteen ammattiin.
      Luotettava kaikissa asioissa.
      Sietää harrastamista tai lähtee mukaan ulkoilun kaltaisiin harrasteisiin.
      Tupakaton.
      Vähän alkoholia.
      Ei mielenterveys ongelmia.
      Pitää jotenkin huolta itsestään.
      Lyhyt - pitkä - ei anorektikko - kohtuu painoinen - vaalea - tumma.

      Minä en vain näytä löytävän kunnollista kumppania.

      - Hirvittävän helposti löytyy yhdenillan kapakka ruusuja.
      - Elämänsä totaalisesti sotkeneita.
      - Viiskymppisiä virkanaisia, joilla asiat kunnossa ja lapset tehtynä, ja lentäneet pesästä.

      Mutta lastenteko iässä olevat naiset ovat kadoksisssa, tai minä en vain ole löytänyt.

      Tiedän ikäeron olemassaolon - mutta ei ikäerokaan ole monelle mikään peikko.
      Kun minusta aikajättää, on kumppanilla vielä mahdollisuus vaikka mihin, talous on turvattu koko elämäksi.
      Raskastatyötä (ei fyysistä) tekeneenä ja tekevänä, olen terveenäkuolevaa rotua, joten kumppanin ei tarvitse pelätä minua painolasti vanhuksena.

      Tulipa tilitettyä.

      • khhkbggjkv

        Toivottavasti löydät itsellesi vielä sen oman naisen :) Kaikkea hyvää sinulle!!


    • 23-vuotias nainen pk-seudulta.

      - Olen kiinnostunut japanilaisesta populaarikulttuurista, peleistä, raskaammasta musiikista ja olen hieman massasta poikkeava.
      - Aloitin aiemmin keskustelun, jossa kirjoitin enemmän itsestäni: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13495337

      - Etsin itseni ikäistä tai vanhempaa nettiystävää, jolla olisi samanlaisia kiinnostuksen kohteita
      - Sukupuolella ei väliä, mutta ei seksiä etsiviä perverssejä

      - S-posti ja skype löytyy profiilista. Mieluummin Skype.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe