Vapaa kuvaus

Yhden sielussa tuli on ikuinen
toinen jäästä sulattaa vain sen
joku täällä aina rakastaa
joku vain tahtoo unohtaa

Yksi liikkuu leijonan askelin
toiselle riittää pieni haavekin
joku leijuu keijujen suojissa
toinen tanssii susien kanssa

Aloituksia

37

Kommenttia

326

  1. Autismidiagnoosi

    Olen 30 vuotias mies, ja asun yksin. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa maanantaista torstaihin. Herään aamusin klo 6, j
    Autismi
    2
    748
  2. Yksinäisen miehen elämää

    Olen 29 vuotias mies, ja asun yksin. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa maanantaista torstaihin. Herään aamusin klo 6, j
    Sinkut
    18
    55
  3. Yksinäisen miehen elämää

    Olen 29 vuotias mies, ja asun yksin. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa maanantaista torstaihin. Herään aamusin klo 6,
    Yksinäisyys
    42
    3162
  4. Kokemuksia kiusatuksi tulemisesta

    Varhaisimpia muistoja kiusaamisesta on päiväkotiajoilta. Kun olin lapsena päiväkodissa, minulle naureskeltiin, kun olin
    Kiusaaminen
    1
    59
  5. Isälle edunvalvoja

    Olen 28 vuotias mies. Muutin omilleni syksyllä 2015. Vanhempani ovat naimisissa, ja asuvat yhdessä. Isälläni on uhkapeli
    Suku on pahin
    7
    429
  6. Elämäni suunta?

    Näkeekö joku, mihin suuntaan elämäni on menossa?
    Ennustukset
    2
    125
  7. Muistelin unessa vanhoja unia

    Näin viikko pari takaperin unta, jossa luettelin vanhemmilleni aiemmin näkemiäni unia. Ne olivat unia, joita olen ihan o
    Unien tulkinta
    0
    104
  8. Veden, tulen ja valon juhla

    Tulevana viikonloppuna on veden, tulen ja valon juhla, eli veneily- ja mökkeilykauden päätösjuhla. Ostin yhden ilotulite
    Syrjäytyminen
    1
    146
  9. Unessa asuin kerrostalon ylimmässä kerroksessa.

    Viime yönä näin unta, jossa asuin korkeassa kerrostalossa, jossa tehtiin kattoremonttia. Remontoijille oli talon ulkopuo
    Horoskoopit ja astrologia
    1
    1373
  10. Elämä, sekä sen sisältö

    Olen 26 vuotias mieshenkilö, ja asun yksun. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Aamusin herään klo 6. Syön lautasellisen
    Syrjäytyminen
    223
    12123
  11. Unipäiväkirja

    Joskus on käynyt mielessä, että voisin ruveta kirjoittamaan muistiin näkemiäni unia. Tänään sitten kävin varta vasten ha
    Sinkut
    2
    118
  12. Eletään vaan vaikka piruuttaan

    Eletään vaan vaikka piruuttaan ilman turhia murheita, sillä hiljaisina poikina haudoissaan lepää monia urheita. Eletään
    Syrjäytyminen
    2
    338
  13. Hyvää perjantai-iltaa!

    Juon iltani ratoksi mustaa teetä. Sekaan laitoin intiaanisokeria, eli intiaanien tuottamaa täysruokosokeria. Surffailen
    Sinkut
    2
    126
  14. Joulu tulee

    Viime vuonna ostin kaulimen, suomen muotosen muotin, ja kilon piparitaikinaa. Laitoin myös joulutorttuja, appelsiinin ja
    Yksinäisyys
    1
    46
  15. Joku nainen sais musta hyvän miehen kuulemma

    Olen 26 vuotias mies. Olen ollut sinkku koko ikäni. Yhden illan juttujakaan en ole harrastanut. Usempaan kertaan olen ku
    Syrjäytyminen
    6
    138
  16. Unessa äiti kertoi olevansa aatelinen

    Näin viime yönä unta, jossa äitini kertoi olevansa aatelinen. Olin, että oho, kumma kun asiaa ei ole aiemmin maininnut.
    Unien tulkinta
    1
    55
  17. muutto toiselle paikkakunnalle

    Muutin omilleni heinäkuun lopulla. Säästin rahat muutoon työmarkkinatuesta. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 201
    Muuttaminen
    0
    62
  18. muutin pois kotoa

    Olen aiemmin kertonut elämästäni syrjäytyneiden ja yksinäisten palstalla. Isälläni on peliriippuvuus. Kun asuin vanhempi
    Suku on pahin
    3
    79
  19. Puhelinsoitto rannalla

    Olin rannalla kävelemässä, ja minulle tuli puhrlinsoitto. Veikkaukselta ilmoittivat, että olin voittanut eurojackpotissa
    Unien tulkinta
    2
    39
  20. Unessa pelasin pelikoneita kaupassa.

    Näin viime yönä unta, että pelasin kaupassa pelikonetta. Tuli voittoa miljoona euroa, mutten saanut niitä ulos pelikonee
    Unien tulkinta
    0
    134