Seuraaja333

Seuraaja

YIT:llä kukoistaa myös harmaatalous.sen takia yit käyttää virolaisia koska
Ne tekee minimipalkalla mistä ei voi veroja maksaa, suomen verottaja ei usko
Jos urakoitsija laskuttaa 18,00€/H tästä summasta ei voi sosiaalikuluja maksaa, yit tietää myös sen , minun mielestä tämä on jo rikollista toimintaa
Josta tulisi myös rankaista työnantajaa, ei pelkästään urakoitsijaa,
Silti rakennetaan hometaloja Suomeen , esim, talonrakennustyöt pilkotaan
Aliurakoitsioiden kesken halvin saa keikan vaikka ei osaisi rakentaa ollenkaa
Sanotaan näin yritys joka on suomalainen yritys ja henkilökunta on 8-9 ammattilaista niin tämänkokoiset rakennusliikkeet pärjää, suuret rakennusliikkeet ei pärjää, vastuut he siirtävät alihankintaan jo sopimusta tehdessä, eihän virolaisillakaan ole vastuuta , eikä ne ota vastuuta mistään
Myyvät vielä pimeetäviinaa työmaalla niin siitä voidaan päätellä onko kohde
Rakennettu oikein...
Ammattirakentajat on Suomessa siirretty syrjään koska ammattityö maksaa
Suomessa, jos maksetaan rehellisesti SOS kulut ja muut lakisääteiset kulut
Niin laskutustunti olisi noin 45-55€/H . Eli sähkö ja putkiliikkeet saa tämän Helsingissä. Hallitus mokasi itse tämän työllisyysasian eli rajat auki ja kaikki
Rakennuksille töihin. Villinnäköistä porukkaa monellakin työmaalla on Helsingissä.saatika veronumeroa rinnassa.yks vinkki sitä en ymmärrä taas
Jos puhutaan pizan paistamisesta niin heillä tulisi olla myös veronumero rinnassa, Kun ei ole niin ei voi maksaa verojakaan, sanoisin näin että jos verottaja tarkastelis samallatavalla näitä yrittäjiä niin kaikki lähtis Turkkiin
Takas... Tätä en ymmärrä Suomessa miksi tämä käytäntö on erinlaista Suomessa , tasavertaisuus ei toteudu Suomessa näin se vain on Kreikallakin
On paremmin asiat.....

4

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loikkari

NCC:n Matinkylän työmaallakaan ei juuri suomalaisia ole töissä. Virolaiset ja venäläiset paiskivat 12-16 tunnin päiviä 6-7 päivää viikossa ja taatusti kaikki rehellisin keinoin

• Puistokemiaavain

Olen nähnyt Virossa näitä sieltä tänne palkattuja rakennusmiehiä. Puliukkoja ne oli (tosin aloittelevia siinäkin) ja pinnan alla kyti katkeruus maksamattomista palkoista.

• Ihanamasilma

Anna olla jo peli on menetetty jo pakko vaihtaa alaa. Luoja suokoot minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa ja antakoot voimaa muuttaa mitkä voin ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

• idfgzfggf

kuka niitä veronumeroja oikein mulkkaa muka hä! mulla ei ikinä oo ollu se pelle lappu näkyvillä kun se olis heti paskana, eikä kukaan ole ikinä sanonut asiasta yhtään mitään, ja isoja kohteita rakennetaan. ihan yhtä tyhjän kanssa nuo pelleilyt. viranomaiset laittaa kansalais kyylärit tekemään viranomaisten töitä, ihan kuin joku kyylä siitä kyyläilystä jotain kostuu. tehkää pellet töitä älkääkä kyylätkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe