Seuraaja333

Seuraaja

YIT:llä kukoistaa myös harmaatalous.sen takia yit käyttää virolaisia koska
Ne tekee minimipalkalla mistä ei voi veroja maksaa, suomen verottaja ei usko
Jos urakoitsija laskuttaa 18,00€/H tästä summasta ei voi sosiaalikuluja maksaa, yit tietää myös sen , minun mielestä tämä on jo rikollista toimintaa
Josta tulisi myös rankaista työnantajaa, ei pelkästään urakoitsijaa,
Silti rakennetaan hometaloja Suomeen , esim, talonrakennustyöt pilkotaan
Aliurakoitsioiden kesken halvin saa keikan vaikka ei osaisi rakentaa ollenkaa
Sanotaan näin yritys joka on suomalainen yritys ja henkilökunta on 8-9 ammattilaista niin tämänkokoiset rakennusliikkeet pärjää, suuret rakennusliikkeet ei pärjää, vastuut he siirtävät alihankintaan jo sopimusta tehdessä, eihän virolaisillakaan ole vastuuta , eikä ne ota vastuuta mistään
Myyvät vielä pimeetäviinaa työmaalla niin siitä voidaan päätellä onko kohde
Rakennettu oikein...
Ammattirakentajat on Suomessa siirretty syrjään koska ammattityö maksaa
Suomessa, jos maksetaan rehellisesti SOS kulut ja muut lakisääteiset kulut
Niin laskutustunti olisi noin 45-55€/H . Eli sähkö ja putkiliikkeet saa tämän Helsingissä. Hallitus mokasi itse tämän työllisyysasian eli rajat auki ja kaikki
Rakennuksille töihin. Villinnäköistä porukkaa monellakin työmaalla on Helsingissä.saatika veronumeroa rinnassa.yks vinkki sitä en ymmärrä taas
Jos puhutaan pizan paistamisesta niin heillä tulisi olla myös veronumero rinnassa, Kun ei ole niin ei voi maksaa verojakaan, sanoisin näin että jos verottaja tarkastelis samallatavalla näitä yrittäjiä niin kaikki lähtis Turkkiin
Takas... Tätä en ymmärrä Suomessa miksi tämä käytäntö on erinlaista Suomessa , tasavertaisuus ei toteudu Suomessa näin se vain on Kreikallakin
On paremmin asiat.....

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loikkari

      NCC:n Matinkylän työmaallakaan ei juuri suomalaisia ole töissä. Virolaiset ja venäläiset paiskivat 12-16 tunnin päiviä 6-7 päivää viikossa ja taatusti kaikki rehellisin keinoin

      • Puistokemiaavain

        Olen nähnyt Virossa näitä sieltä tänne palkattuja rakennusmiehiä. Puliukkoja ne oli (tosin aloittelevia siinäkin) ja pinnan alla kyti katkeruus maksamattomista palkoista.


    • Ihanamasilma

      Anna olla jo peli on menetetty jo pakko vaihtaa alaa. Luoja suokoot minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa ja antakoot voimaa muuttaa mitkä voin ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

    • idfgzfggf

      kuka niitä veronumeroja oikein mulkkaa muka hä! mulla ei ikinä oo ollu se pelle lappu näkyvillä kun se olis heti paskana, eikä kukaan ole ikinä sanonut asiasta yhtään mitään, ja isoja kohteita rakennetaan. ihan yhtä tyhjän kanssa nuo pelleilyt. viranomaiset laittaa kansalais kyylärit tekemään viranomaisten töitä, ihan kuin joku kyylä siitä kyyläilystä jotain kostuu. tehkää pellet töitä älkääkä kyylätkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe