Miksi kaikki kaustislaiset on paskiaisia ja pettureita, panevat toisten kumppaneita...????
Petturit!!
15
1518
Vastaukset
- Miksikäs
Ei?
- Palvelu_pelaa
Koska se käy niin vaivattomasti vaikka kauppareissulla
- vukaround
Eli sä sitte et saa?
- muijavaan
Niin on Teerijärveläisetkin!
- Puputipup
Eihän se toisen kumppanin panija ole se petturi(välttämättä), vaan se toisen kumppani. Sehän se petturi on. Se toisenkumppanin panija voi olla ihan sikku, ja panee sit ketä panee.Mitä se kelleen kuuluu...
- Ei_kierrätykselle
Joo vaan kun eräällä on sukupuolitia, sen tiedän varmaksi. Eikä se välitä.
Osaa olla hyvä puhumaan. Kaikki on saalistamista. Ja paljaalla ajelee.
Miksi yhteisissä lakanoissa pitäisi saada toiselta paskamainen yllätys?
100 x Miksi?- Doktorpili
Sukupuolitia on kyllä vaarallinen. Anna lisää vinkkejä niin osaa varoa
- Vaaravyöhykkeelläkö
Kenellä...?
- hjjkkkkj
No ku panetti...
- Anonyymi
karjaalla on yritys ( en tiiä yrityksen nimeä) mut on sen omistaja ja lähetti vaimonsa toiseen kaupunkiin että voi sitten elellä tämän Maria horon kanssa. Aika kieroo toimintaa. Olen miettinyt pitäisikö etsiä käsiin missä Demirin vaimo asuu? Sille pitäis kertoo että voi sitten erota tuollasesta paskiaisesta. Se panee Maria horon kanssa joka ei kelpaa kenellekkää toiselle äijälle.... olen itekkin maannut ton horon kanssa ja ei oo mikä hyvä...mut paljon pitää ääntä ?? ja kuulema hyötyy tosta demiristä rahallisesti niin mikä ettei anna kun tämä Demir sitä häneltä kerjää....
- Anonyymi
joo olen myös kuullut huhuja
- Anonyymi
Eikö tää on ihan normaalia?
- Anonyymi
Paniko joku?
- Anonyymi
ei kiinnosta olisin vaan halunnut ne
pilvet ja kaljat ja patongin tokmannilta - Anonyymi
idea on siinä että ne laittaa eri kurkkuja tämmösiä siihenj a voita ja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157