Tyttöystäväni teki polttoitsemurhan

Kylmät_kädet

Sen jälkeen en ole tuntenut yhtään mitään. En kipua, en pelkoa. Joku s-koon lippis saa hakata mua vaikka huomiseen asti, nauran hampaat veressä sen yrityksille.

Kirsin lempiyhtye:
https://www.youtube.com/watch?v=P6gjFtly_nI

31

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät_kädet

      Kirsi valmistui yliopistosta englannin opettajaksi. Meni vanhempiensa omakotitalon takkahuoneeseen ja valeli itsensä sytytysnesteellä. Paloi kuoliaaksi.

      En koskaan toivu enkä ikinä kykene käsittämään tuota tekoa.

      • Kylmät_kädet

        Muistan, kun yhdessä katsottiin elokuvia ja häntä häiritsi ne suomenkieliset tekstit. Varsinkin, kun ne olivat yleensä vajaita ja päin persettä. Kirsin lempielokuviin kuului Young Guns. Santtu saa seuraavan kerran hakata minut hengiltä ilman, että reagoin mitenkään. Pelkään pahoin, että se tulee olemaan todella hidas kuolema.

        https://www.youtube.com/watch?v=4z_KtOOuKcs


      • ala-arvoinen

        Ei henkisesti terve ihminen tuollaista tietenkään tee. Tuohan viittaa tekijänsä haluun tulla joksikin marttyyriksi.


    • olikoennen

      Siitä hetkestäkö alkoi sinun psyykkinen sairaus?

      • Kassivaahto

        Kylmiksellä on virallisena diagnoosina psykoosipiirteinen persoonallisuus. Todella kiltti kaveri, joka silti pystyy tappamaan ihmisen vaikka paljain käsin, jos ei jätä rauhaan.


      • Kk__

        Santtu tekee kaikkensa, että Kylmis tappaisi sen. Jaacobin painia käynyt jo kesästä asti.


    • Tri.Sykerö

      Mitkäs ne napaansa tuijottavan hedonistin itse täällä luettelemat diagnoosit olivatkaan?
      Ainakin persoonallisuushäiriö, bipolaarisuus, skitsofrenia, ja mitä vielä alkoholismin lisäksi?

      • Kylmät_kädet

        Santtu on pahoinpidellyt minut jo kaksi kertaa petikuntoon viikoksi, koska otan vain iskuja vastaan. Sen tyttökaveri oli portaikossa todistamassa viimeisintä yhteenottoamme. Siksi en antanut edes toisella kerralla takaisin.

        Seison uhmakkaana taisteluasennossa pieksämisen jälkeenkin, mutta pieksäjä itse ei tiedä sitä totuutta, jonka nyt paljastan, että makaan viikon sängyssä. Psykoosi ja adrenaliini pitää pystyssä loputtomiin. Kunto ei enää kestä antamaan takaisin. Hengästyisin jo eka iskusta.


      • Kylmät_kädet
        Kylmät_kädet kirjoitti:

        Santtu on pahoinpidellyt minut jo kaksi kertaa petikuntoon viikoksi, koska otan vain iskuja vastaan. Sen tyttökaveri oli portaikossa todistamassa viimeisintä yhteenottoamme. Siksi en antanut edes toisella kerralla takaisin.

        Seison uhmakkaana taisteluasennossa pieksämisen jälkeenkin, mutta pieksäjä itse ei tiedä sitä totuutta, jonka nyt paljastan, että makaan viikon sängyssä. Psykoosi ja adrenaliini pitää pystyssä loputtomiin. Kunto ei enää kestä antamaan takaisin. Hengästyisin jo eka iskusta.

        Joka ikinen ruhje paranee makaamalla sängyssä, mutta viha jää kytemään. Jos se tyyppi ei olisi niin nuori, tappaisin sen seuraavan ovihyökkäyksen yhteydessä. Se on mua 16 vuotta nuorempi.


      • Kk__
        Kylmät_kädet kirjoitti:

        Joka ikinen ruhje paranee makaamalla sängyssä, mutta viha jää kytemään. Jos se tyyppi ei olisi niin nuori, tappaisin sen seuraavan ovihyökkäyksen yhteydessä. Se on mua 16 vuotta nuorempi.

        Se haluaa minusta perseeseen vedettävän seksiorjan itselleen, mutta minä en suostu siihen, vaikka kuinka vaanisi mua rappukäytävässä. Vitun pienikalloiset kelmusilmät. Aivojen koollako ei ole eroa?

        Ei huolta, kyllä minä omat ongelmani hoidan.


      • Kk_n_kutsuva_anus
        Kk__ kirjoitti:

        Se haluaa minusta perseeseen vedettävän seksiorjan itselleen, mutta minä en suostu siihen, vaikka kuinka vaanisi mua rappukäytävässä. Vitun pienikalloiset kelmusilmät. Aivojen koollako ei ole eroa?

        Ei huolta, kyllä minä omat ongelmani hoidan.

        Kylmis on rukoilijasirkka!!1! :D

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rukoilijasirkat


      • suoraan_wikipediasta
        Kk_n_kutsuva_anus kirjoitti:

        Kylmis on rukoilijasirkka!!1! :D

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rukoilijasirkat

        Lainaus Wikipediasta:

        " Parittelu on Santulle suuri riski, koska Kylmis voi helposti syödä kumppaninsa parittelun aikana. Siksi Santtu yrittää parittelua esimerkiksi silloin, kun Kylmis on juomassa Nobelaneria. Santtu jatkaa siemennesteen pumppaamista Kylmikseen vaikka kylmis söisikin Santun pään parittelun aikana. Parittelu kestää useita tunteja. "

        https://www.youtube.com/watch?v=QnVkI1QV7hg


    • Kylmis
      • Kylmät_kädet

        Tällä palstalla on lukuisia tyyppiä, jotka suorastaan kerjäävät kikkeliä perseeseensä. Jätä minut rauhaan oman terveytesi vuoksi.


      • turpaan_vaan
        Kylmät_kädet kirjoitti:

        Tällä palstalla on lukuisia tyyppiä, jotka suorastaan kerjäävät kikkeliä perseeseensä. Jätä minut rauhaan oman terveytesi vuoksi.

        Ovihyökkäys tuleekin ainoastaan siks jos jauhat tuommosta ihme homo paskaa yms sekopäistä


      • Kylmät_kädet
        turpaan_vaan kirjoitti:

        Ovihyökkäys tuleekin ainoastaan siks jos jauhat tuommosta ihme homo paskaa yms sekopäistä

        Ymmärsit, Santtu, väärin. Siis esim. ex-tissuttelija haluaa kikkelin peräaukkoonsa. Ei se sinusta tee homoa, koska reikä on reikä, vaikka olisi porsaan otsassa.


      • Kassivaahto
        turpaan_vaan kirjoitti:

        Ovihyökkäys tuleekin ainoastaan siks jos jauhat tuommosta ihme homo paskaa yms sekopäistä

        Moni haluaisi tehdä Kylmikselle Deliverancet, mutta tyyppi on vannonut, että seuraava yrittäjä kuolee ja lähtee kiltisti takaisin suljetulle. Kylmis käsittelyssä:

        https://www.youtube.com/watch?v=FytRloJCQ5Y


      • sairasta_sakkia
        Kylmät_kädet kirjoitti:

        Ymmärsit, Santtu, väärin. Siis esim. ex-tissuttelija haluaa kikkelin peräaukkoonsa. Ei se sinusta tee homoa, koska reikä on reikä, vaikka olisi porsaan otsassa.

        Homostelkaa keskenään puliukot


    • Kylmät_kädet

      Sen jälkeen yrittänyt itsemurhaa monta kertaa. Teholla sanoivat viimeksi, että ihmepelastuminen, kun minut raahattiin sinne tajuttomana. Koskaan en menisi sairaalatiloihin vapaaehtoisesti.

      Hauskin tapaus (näin jälkeenpäin) oli, kun yritin serotoniini-syndroomaa saada aikaiseksi sellaisilla lääkemäärillä, ettette edes uskoisi. Kävikin niin, että heräsin aivokemiat täysin sekaisin. Mustia matoja ryömi rannettani pitkin kohti kainaloa (ainoa kokemani hallusinaatio) ja kun yritin liikkua, raajat vain sätkivät.

      Vannon, etten yritä itsaria enää lääkkeillä.

      • Vantaan_Kuningas

        Kukapa tollo jollais ssri lääkkeillä edes yrittäisi muuta kuin sinä. Annat Santun panna sinua kuivana perseeseen niin kauan, että kuolet verenhukkaan.


      • ovihyökkääjä
        Vantaan_Kuningas kirjoitti:

        Kukapa tollo jollais ssri lääkkeillä edes yrittäisi muuta kuin sinä. Annat Santun panna sinua kuivana perseeseen niin kauan, että kuolet verenhukkaan.

        Kysyhän tissulta apua tuohon hommaan


      • Kylmät_kädet
        Vantaan_Kuningas kirjoitti:

        Kukapa tollo jollais ssri lääkkeillä edes yrittäisi muuta kuin sinä. Annat Santun panna sinua kuivana perseeseen niin kauan, että kuolet verenhukkaan.

        Olin samalla kuurilla, kuin Norjan Breivik. Luulin, että kun vedän sata kappaletta (1 per päivä) Serotoniinia kerralla huiviini, että kuolen siihen. Kokemus oli todella mielenkiintoinen, mutta en missään nimessä suosittele kenellekään. Toki olin kännissä, kuin käki.

        3 vuorokautta meni, kun ryömin sänkyyni. Luulin niitä raajojen sätkimisiä ja koko kropan kouristeluja pelkäksi kuolinkamppailuksi, kuten eläimethän sätkii juuri silloin, kun kuolema on jo sinetöity fakta.

        Jano oli melkoinen, kun pääsin viimeinkin ylös.


      • Kylmät_kädet
        Kylmät_kädet kirjoitti:

        Olin samalla kuurilla, kuin Norjan Breivik. Luulin, että kun vedän sata kappaletta (1 per päivä) Serotoniinia kerralla huiviini, että kuolen siihen. Kokemus oli todella mielenkiintoinen, mutta en missään nimessä suosittele kenellekään. Toki olin kännissä, kuin käki.

        3 vuorokautta meni, kun ryömin sänkyyni. Luulin niitä raajojen sätkimisiä ja koko kropan kouristeluja pelkäksi kuolinkamppailuksi, kuten eläimethän sätkii juuri silloin, kun kuolema on jo sinetöity fakta.

        Jano oli melkoinen, kun pääsin viimeinkin ylös.

        Fluoksetiinin yliannostuksesta johtuva aivojen kemiatasapainon menettäminen. Tuli kuin tykin suusta, kun tiede.fi -foorumilla yks saatanan lahjakas lääkäri vastasi avautumiseeni.

        Kuulostaa melko tylsältä, mutta hitto että se oli kokemuksena ikimuistoinen. Toki ikinä en halua kokea moista enää, kun aivokemioiden tasapaino menee täysin vituilleen. Vesikauhun loppuvaiheessa ihminen kokee saman, kun aivot syöttävät täysin väärää signaalia lihaksiisi. Sätkit, täriset ja kouristelet. Ei kovin kiva tunne.


      • potkijaiset
        Kylmät_kädet kirjoitti:

        Fluoksetiinin yliannostuksesta johtuva aivojen kemiatasapainon menettäminen. Tuli kuin tykin suusta, kun tiede.fi -foorumilla yks saatanan lahjakas lääkäri vastasi avautumiseeni.

        Kuulostaa melko tylsältä, mutta hitto että se oli kokemuksena ikimuistoinen. Toki ikinä en halua kokea moista enää, kun aivokemioiden tasapaino menee täysin vituilleen. Vesikauhun loppuvaiheessa ihminen kokee saman, kun aivot syöttävät täysin väärää signaalia lihaksiisi. Sätkit, täriset ja kouristelet. Ei kovin kiva tunne.

        Tee uimahyppy tuiran silloilta niin pääset tavoitteeseen.


    • Kuolema_Kylmäkädelle

      Nuo Kylmiksen jutut ovat täysin perseestä. Se pistää kokoajan käsiään eteen siten, että todella harva lyönti edes osuu, varsinkaan kunnolla. Vääntelehtii kummallisesti maassa, jos menettää tasapainon.

      • Tunkkapussi

        Ei jumalauta, jos saat kylmiksen menettämään tasapainon, niin olet MMA-tasoa.


      • vantaan_kuningas
        Tunkkapussi kirjoitti:

        Ei jumalauta, jos saat kylmiksen menettämään tasapainon, niin olet MMA-tasoa.

        Semmoset puliukko kylmikset kaatuu jo itsekseen


    • et_saa_sääliä

      En usko. Keksit koko jutun luettuasi sen latoon palaneen tytön kohtalosta.

      Kumma juttu, että et vieläkään ole päässyt alkoholismistasi. Siihen on olemassa hyvät hoidot nykyään.

    • ala-arvoinen

      Todistetusti tunnet ainakin viinanhimoa...

    • Näinonjuu

      Ottakaa jeesus elämäänne niin viinanhimo lähtee ja pääsette osalliseksi taivaan valtakunnasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe