Hei! Olisiko jollain tietoa, mikä lienee vikana Grande Puntossani (vm2008), kun eilen alkoi palaa mittaritaulussa ABS-valo? Onko sellainen kallis korjauttaa? En viitsisi mennä turhaan autokorjaamoon köyhtymään liikaa... Haluan siis tietää, mikä voisi olla kohtuullinen hinta korjaukselle.
ABS-merkkivalo palaa
7
2344
Vastaukset
- GPsporty
Varmaankin abs-anturi rikkoutunut jostakin pyörästä. Anturit maksavat parikymppiä, ja vikakoodien lukemisella saa selville, mikä anturi kyseessä. Alle satasella luulisi tuon huollon hoituvan.
- Halparatkaisu
Takajarrurummussa jäätä. Lämmin vesi auttoi itselläni.
- Susanna42
Mitä teit itse omalle autollesi kyseisessä tilanteessa?
- absiapin
http://www.mister-auto.fi/fi/tunnistin-kiertonopeus/bosch-0-265-007-671_g412_a0300!265!007!671.html
- Susanna42
Kiitos kaikille neuvoista tähän asti! Jospa selviän tästä kohtuu kustannuksin! :-))
Takarummussa jäätä on vain urpolla!
- koodari
Sittenhän Susanna 42:n auton ABS-viasta on yksi syy poissuljettu.
Ihmetyttää vain että miksi vain Urpojen autojen takajarrurummut pääsevät jäätymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457