Varasin lennon Bryssel-Helsinki toukokuulle ja sen varattuani korotin matkustusluokan business-luokkaan kun on pisteitä kertynyt. Minulle on jo varattu tietty paikka, mutta tänään uteliaisuudesta vilkaisin mitä muita paikkoja on tarjolla. Yllätyin kun istuinkartta näytti ihan erilaiselta kuin mihin olen tottunut (eli Airbus-koneisiin joissa businessluokassa on paikat A, C, D ja F eli keskipaikka jätetään tyhjäksi.
Tuolla lennolla oli aivan oudon näköinen businessluokka, vaikka miten paljon paikkoja ja muutama istun niin että ne olivat erillään. Katsoin sitten konetyyppiä ja se on A340-300 eli se millä Finnair yleensä lentää mannertenvälisiä lentoja.
Onko kukaan sattunut törmäämään tähän aiemmin? Mikä voisi olla syynä että kyseinen kone onkin laitettu Euroopan sisäiselle lennolle?
Ihan kiva yllätyshän tuo oli mutta vaikuttaa vähän hassulta.
A340-300 - Euroopan sisäinen lento?
IsoKone
4
135
Vastaukset
- 13ja15
Syynä on se, että koneella on rotaatiossa aikaa tuohon, ja ko reitillä myös kysyntää lisäkapasiteetille.
- EeUUU
Rysselin herroja ja rouvia tulossa kotiinpäin...
- rahtiakuljetetaan
A340 lentää kaksi lentoa viikossa Brysseliin koneen suuremman rahtikapasiteetin vuoksi.
- ultrakevyt
Eikö tuo ole sama vaikka lentäis purjekoneella tuollaisen pikku siivun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812