Ilmiantoja tehty, mutta mitään ei tapahdu!! Pitääkö ottaa poliisiin yhteyttä??
Miksi ylläpito ei poista törkyviestejä???
7
190
Vastaukset
- pidätys
Poliisi puuttuu asiaan.
- Tosi_on
Sivuston ylläpitäjät haluavat näköjään osoittaa, missä Suomessa asustavat surkeimmat idiootit. Lisäksi nämä idiootit haluavat kaikella innollaan osoittaa, että he ovat Suomen suurimpia idiootteja.
- naurattaajo
Vain tosi idiootit kommentoivat ja pahoittaa mielensä törkyviesteistä......!"
- j.hahtola
suosittelen ensi kerralla hieromaan poliisin lerssiä niin se sitten kertoo lisää
- Ei_onnistu
Enää ei onnistu ilmoituksen teko.
Loppuun on tullut laskutehtävä joka ei ole koskaan oikein,näin ilmoittaminen on estetty törkeällä tavalla.
Kyllä "Peräsuoli24" on foorumille oikea nimi.- 2plus1onvaiei
Osta laskukone.
- Tässä_ongelma
2plus1onvaiei kirjoitti:
Osta laskukone.
Mutta kun mikään vastaus ei ole oikein. Silloin siinä tuskin auttaa edes lottomylly.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984