Eroottinen hieronta

vaimo

Täällä palstalla on usein näkynyt näitä eroottisen hieronnan kyselijöitä, mutta onkos missään hyvää linkkiä missä oppisi nämä taidot ja salaisuudet ihan tavallinen vaimo?
Ei mitään runkkausjuttuja vaan oikeasti olisin kiinnostunut hieromaan ja samalla edesauttamaan "miehisiä himoja".

12

27630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Missä viipyy Asko-pojan mainos? Jo tunti kulunut.

      • vaimo

        Jospas Askolla on asiakas...


      • ???
        vaimo kirjoitti:

        Jospas Askolla on asiakas...

        Ei Asko koko tuntia jaksa.


      • onni
        vaimo kirjoitti:

        Jospas Askolla on asiakas...

        tantrahieronta se vasta jotakin katso tantralove


    • lepardi

      mutta kai tavallinenkin hierominen voi olla jokseenkin eroottista.. kun käy kaikki paikat läpi. parhaaksi katsomalla tavallaan ja kun lisää tunnelmaa ja hieronta öljyä niin eiköhän tavallisenkin hieronnan saa tuntumaan "eroottiselta"

      • vaimo

        Hyväähän se tavallinenkin hieronta tekee, mutta kun niitä kuuluisia pisteitä on kuulema olemassa ja niitä tässä ajattelin lähinnä.
        Muistan joskus niitä lukeneeni ainakin naisten omaavan..


      • hie-orja
        vaimo kirjoitti:

        Hyväähän se tavallinenkin hieronta tekee, mutta kun niitä kuuluisia pisteitä on kuulema olemassa ja niitä tässä ajattelin lähinnä.
        Muistan joskus niitä lukeneeni ainakin naisten omaavan..

        Esimerkiksi tarkoitukseen sopivia akupisteitähän on... Haepa kirjastosta tai kaupasta kirja nimeltä Parantavat pisteet, siinä on kuvattuna myös makuukamariin sopivat hieronnat. Siinä esitettyjen lisäksi esim. peräaukon ja kivesten välissä on pieni painauma joka on toinen tunnetuista erektiopisteistä...


      • vaimo
        hie-orja kirjoitti:

        Esimerkiksi tarkoitukseen sopivia akupisteitähän on... Haepa kirjastosta tai kaupasta kirja nimeltä Parantavat pisteet, siinä on kuvattuna myös makuukamariin sopivat hieronnat. Siinä esitettyjen lisäksi esim. peräaukon ja kivesten välissä on pieni painauma joka on toinen tunnetuista erektiopisteistä...

        Kiitos!
        Eipä tullut omaan pieneen päähäni akupunktio ollenkaan, vaikka sitä onkin tullut kokeiltua useammin kuin kerran.


    • riipe

      koko vartalohieronta esim. oliiviöljyllä, sitten vain yht`äkkiä sujautat sormen sinne hanuriin...toimii!

    • mies
      • Marjut

        Olen tällä palstalla antanut jollekin muullekin yhden osoitteen. Se on [email protected]. Jos ole kiinnostunut saamaan todella taivaallista
        hoitoa, jossa sinut parin tunnin aikana kuljetetaan klassisesta hieronnasta ihaniin tuntemuksiin, niin kysäise tuosta osositteesta. itse olen hoitoa jo muutaman kerran saanut ja samalla oppinut niin paljon, että koko eroottinen käyttäytyminen mieheni kanssa on muuttunut. Väsähtäneen kauden jälkeen tunnemme taas todellista eroottista nautintoa.


    • Eroottinen

      Moi! En muista mistä olen joskus tilannut sellaisen kirjan jossa puhutaan Eroottisesta hieronnasta,se kannattaisi tilata jostain tai sitten käydä lainaamassa kirjastosta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe