Pakettitalossa luvattu asentaa suihkutilaan vesitiivis kylpyhuoneen laattaa muistuttava paneeli, jossa lisäksi kaunis kuviointi.Näin sanovat.
Tuleeko tämän päälle vielä asukkaan itse asentaa normaalit laatat näissä pakettihommeleissa vai kelpaako tuo heidän asentamansa "systeemi" normaalikäyttöön? Hajoaako koko paketti, jos sinne ei oikeita kylppärinlaattoja laiteta?
Entä, voiko ne laatat laittaa tuon heidän paneelisysteeminsä päälle itse? Onko kylppärin laatoitus helppo tehdä itse? Onnistuuko se keltä vaan?
Rakennuttaja lupaa kylppäriin paneelia
2
87
Vastaukset
- silläviisiin
Jos siinä kerran on kaunis, kylpyhuoneen laatoitusta muistuttava kuviointi, niin eikai sitä ole tarkoitus peittää. En menisi peittelemään millään laatoilla.
Laatoituksen tekijän kannattaa olla perehtynyt asiaan ja mielellään harjoitellut. Muuten voi mennä matskua hukkaan ja tulla kosteusongelmia. - Eläteemitään
Herran jestas.....kysymyksen taso on jo onsellainen että älä pliis tee mitään. Ennen kun alat seinää laatoittamaan niin kokeile jokunen neliö ihan vaakatasoon lattialle. Lisäksi varmaan pitäis tietää jotain tuosta paneloinnista (onko se puuta, vinyyliä, laminaattia yms). Siihen päälle laatoittamalla voit saada aikaiseksi mukavan homeviljely keskuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446