Kaiken tämän ulosteen seassa kerron oman mielipiteeni jämsästä. Minulla ei ole mitään moitittavaa, miksi olisi? Olen työn perässä tänne vuosia sitten muuttanut ja juurtunut, saan täältä kaiken mitä päivittäiseen elämiseen tarvitsen, olen tutustunut lukuisiin mukaviin ja ystävällisiin ihmisiin, olen löytänyt täältä naisen rinnalleni, olen rakentanut talon tänne, kesällä on paljon tapahtumia, isoihin kaupunkeihin lyhyt matka, kertokaa nyt ihmeessä mikä teitä ihmiset vaivaa jotka tänne kirjoitatte jatkuvasti pahaa. Jotenkin uskon että on peiliin katsomisen paikka, en itse tunne yhtään noin negatiivista ihmistä jämsästä. Tai sitten joku vaan saa päivittäisen huvinsa tuollaisesta, vaatii kyllä hieman yksinäisen ja sairaan mielen. Toki niitäkin Jämsään mahtuu. No tsemppiä kuitenkin kaikille, minä olen tyytyväinen, toivottavasti tekin! Mukavaa kevättä :)
Jämsä hyvä paikka asua
21
446
Vastaukset
- MillaMaggie
Miksi joku toivottaa hyvää kevättä keskellä talvea?
- Tyytyväinen
Hyvä avaus. Jämsä on hieno paikka ja sillä siisti.
- 0047
Jämsässä ei ole muuta hyvää kuin tie joka vie täältä pois.
- Menoksi
0047 kirjoitti:
No ei muuta kuin tien päälle sitten. Mitäs täällä teet ilmaa pilaamassa?
- Vaheri
No menehän sinä vaan. Tyytyväisenä jään.
- kiirusta
0047 kirjoitti:
ja rautatie vie tasaisemmin pois.
- HienoaHyvä
Sama juttu. jämsä on todella hyvä paikka asua. Täällä mulla on talo, kesämökit ja maata. myös harrastukset ja hyvät ystävät on täällä. Myös kaikki mitä on tarvinut hankkia on saanut seutu kunnilta. Hienoa että meillä jämsäläisillä on tämmönen paikka asua!
- jämsäläinen2
Asia on justiin näin.Olen 50 vuotta asunnut ja ei tulis mieleenkään muuttaa. Olen saannut leivän, perheen, talon täällä. Paras paikka.
- paapparainen
Itse olen täällä syntynyt ja lapsuuteni viettänyt. Sitten opiskelut ja työt heittivät muualle. Lähes kolmenkymmenen vuoden jälkeen oli kiva muuttaa takaisin. Ei täällä ole muuta vikaa kuin työttömyys. Sitä on muuallakin. Ihmiset ovat mukavia ja palvelut kunnossa.
- Globalhuman
Kerrankin oli normaali keskusteluketju. Mistä näitä paskaa suoltavia idiootteja riittää ja mikä niitä vaivaa ? Huono olo ? Jokainen paikkakunta on hyvä jos on hyvä olo....zemppiä !
- nääs
Pidä pienempää ääntä, etteivät pakolaiset kuule.
- Kelvinaattori
Tietä pääsee aina kahteen suuntaan. Tie ja työ toivat minut Jämsään ja olen viihtynyt jo yli 30 vuotta. Paljon on tapahtunu muutoksia ja useimmat parempaan suuntaan. Narisijoita ei minun tarvitse kuunnella.
- GoWest
Pääseehän Jämsästä Mänttään. Tuohon kulttuurin ja taiteen kehtoon. :D
- Clint-Eastwood
Hiidenmäen risteyksestä pääsee myös itään... tuonne maankuulujen ja rohkeitten metsämiesten porukkaan nimeltä Turkinkylän Kytät. Siellä urheita ilvesten ampujia on värvätty sankkaan punakkaan, pönäkkään, nivelrikkoiseen ja ylipainoiseen miesjoukkoon aina Keravalta asti. Mikä onkaan Keravan miehelle suurempi toiveiden täyttymys, kuin päästä ampumaan ilves alas puusta Jämsässä muutaman metrin etäisyydeltä, kun koirat on ensin muutaman kilometrin ajon jälkeen sen saaneet puuhun nousemaan. Se on sitä nykyajan jämsäläistä sankaruutta, kun isät ja isoisätkin piileskelivät jatkosodan ajan enimmäkseen tykistössä poissa etulinjan hengenvaarallisista tehtävistä. Kuhmoisten miehet sen sijaan olivat jalkaväessä ja etulinjassa. Kyllä on sitten vähän eroa näiden kahden paikkakunnan sankarihautausmaillakin. Kuhmoisten sankarihautausmaalla on 12 kaatunutta samalle päivälle... mutta eihän jämsäläiset tykkijullit päässeet lähellekään tuommoisia kaatumismääriä yhden päivän osalle.
- Kervobolle
Huono vertaus, tykistön ja jalkaväen tappioita ei voi verrata. Ja jätä sinä vain ilvesten metsästys muiden huoleksi
- Lee_Van_Cleef
Eihän paksumahaiset jämsäläiset maajussit olisi jalkaväessä pärjänneetkään. Jos Jämsän turvenuijat olisi olleet etulinjassa, olisi suomi jo miehitetty jo tammikuussa 1940.
Jätänkin ilvesten metsästyksen muiden huoleksi irtisanomalla maanvuokrasopimuksen Turkinkylän Kyttien kanssa.
- fox-girl
Joko se Keravan ilveksentappaja-Juntti on erotettu Turkinkylän Kytistä? Ruvetkaa muutkin levittämään maanvuokraajille Jämsän-niemellä tietoa, että Keravan Juntin on parempi vaan keskittyä metsästämään Sipoon Susia, eikä Jämsän vähiä Ilveksiä. Tuskin tuota Keravan Junttia edes hyväksyttäisiin Sibbo Skyttegillen jäseneksi. Eihän siinä seurassa maalaismoukkia kaivata.
- Lynx-lynx
Onko tänä syksynä Turkinkylätalolla ilveksen nahkoja kynnysmattona, mihin lääkärit, pohatat ja muut Kyttien silmäätekevät möhömahat saa pyyhkiä kenkänsä, kun alentuvat tulemaan rahvaan sekaan hirvipeijaisiin.
- gondoli-valmiina
aika hyvä kun saadaan kanava saatettua loppuun että pääsee gondolilla reitille kesällä ja talvella luistella.
- Mustamakkarakoju
Älkäähän huoliko kyllä se maailmanloppu jämsäänkin tulee, tosin 5 vuotta myöhemmin kuin muun maailman.
- VirallinenValvoja
Ei ole kauaa jos tämä toteutuu... http://www.jamsanseutu.fi/Uutiset/1194999873399/artikkeli/valtuustoaloite auvila turvapaikanhakijoille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655330Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti742615- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191814Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2291553Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131083- 901076
- 861063