Onkos tietoo

jopu

16

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44444

      Husun 44 tai 444, samoja sahoja molemmat, tunnistaa turvajarrun kaaresta kun on metallia.

    • 44444

      Voi olla varhainen 238 tai 242 myös--

    • 44444

      Tarkemmin tutkittuna on kyl 242/238 vanha, tankki on oma osionsa sahas

    • 44444

      Tarkemmin tutkittuna on kyl 242/238 vanha, tankki on oma osionsa sahas, ja sylinterikotelo 3 ruuvil kiinni, 44/444 oli yhellä keskeltä

    • jopu

      Luulis että 238/242 kiertäis enemmän, vai onko H-ruuvi vähän rikkaalla. Vois olla 246 jos sitä on tehty tuolla vanhalla turvakahvalla.

      • 444444

        Ei oo 246, se tuli viimisenä 242:en jälkeen ennen 346sta. Vaikka 242:sen saa kiertään 16000 niin kaikki ei niin laihalle oo säätänyt :D


      • itelläuuvempimalli
        444444 kirjoitti:

        Ei oo 246, se tuli viimisenä 242:en jälkeen ennen 346sta. Vaikka 242:sen saa kiertään 16000 niin kaikki ei niin laihalle oo säätänyt :D

        Oliskos 245 malli. Tuo rautanen ketjunstoppari-kahva toisin mulle vieras.


      • eiole254
        itelläuuvempimalli kirjoitti:

        Oliskos 245 malli. Tuo rautanen ketjunstoppari-kahva toisin mulle vieras.

        Ei ole. 254 on kahella laipan pultilla ja keinumallisella ryyppy nappilla. Eikä voi olla myöskää 44 tai 444, koska videoolla sahassa on päälykoppa kolmella ruuvilla kiinni. 44 / 444 yksi isoruuvi pitää vain päälykopan kiinni.

        Saha on 238 / 242 tai 246 johon on vaihdettu purukoppa.


    • pikkutukinkimpussa
    • TilhioParas
    • AMMATTISAUHRI

      HVA .242XP siinä kuvissa itsellä myös ollut
      Kysinen saha suosittu 80-90.luvullaammattipiirissä
      katso kuin opettaa vipuamiskarsinnan pakuissa oksissa
      hyöytyä

      • aarneternka

        Saako tiedustella mistä tiedät erottaa esim. 242:n ja 238:n toisistaan noista surttuisista videokuvista?


    • joopu

      Menee aika hyvin isoon puuhun, ei oikein tunnu 238:ta. 242 tai sitten olisko ruotsissa ollut joku malli mitä ei suomessa myydä.

      • husqwarb

        On se 238. 242:et oli kaikki muovijarrulla. Lisäksi 238 on aika mieto kiertäjä. Jos videolla ois 242 se laulaisi paljon paremmin.


      • edellinen

        Saha on husqvarna 238sg. Ensimmäinen versio. Myöhemmissä oli muovinen jarrukahva. Tuossa oli 238 kansi ja se ei sovi 242:een. Videolla näkyi myös apusuodatin mitä ei ole rivinelosessa eikä valkolakissa. Kahvalämmityksen kytkin näkyi karsintaopastus osiossa.


    • Anonyymi

      Tuo saha on 238 koska 242 on päälykoppa tulpanhatunkohoamasta eri mallinen, huomaat kun laitat vierekkäin ja 238 on metallinen jarru jota 242 ei ollut. Ja kohdassa 5:56 ei ollut säädettävää öljypumpun merkkejä joka 242 oli aina, toki vuoden 1987 mallisessa 238 se on joka minulta myös löytyy.
      Eli vastaus on 238

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe