Salametsästyksen ilmiantopalsta avataan

KauanOdotettuPalvelu

18

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Greywolf

Heinoa! Tämä on todellakin kauan odotettu palvelu ja toivotaan että tämä sivusto auttaa kitkemään pois nämä luontoa terrorisoivat rikolliset, salametsästäjät.

• samallahan

sinne ilmoittaa myöskin ekoterroristit, tieto menee suoraan "pääkallon paikalle" joten voivat ryhtyä noidenkin suhteen toimimaan.

• åpoikju

Mielenkiintoista vain, että sivu jota tässä käytetään, toimii myös pedofiilien, rikollisten ja niiden joilla on salattavaa temmellyskenttänä. Mutta olen aina pitänyt osaa näistä viherpiipertäjiä rikollisina. Kuuluvat samaan kastiin kettutyttöjen ja muotiin tulleen maatilaiskujen tekijöiden kanssa. Elämää voi suojella muös laillisesti.

• NäinpäNäinJust

Mitä eroa ja yhteistä on pedofiileillä, salametsästäjillä ja muilla rikollisilla?

• Tarkkaantappaja

Nyt sittä susia kaadetaan kannanhoidollisin pyyntiluvin.

Tarkastakaa kaatajat aina, onko kaadetulla mustat kynnet, mikäli ei,
      silloin kaadettu ei ole susi.

Onko salametsästystä, jos kaataakin koirasuden laillisessa susijahdissa?

Onko koirasuden poisto edes metsästystä, saati salametsästystä?

• Heh heh, minä vaan toivon, jotta susi, koirasusi taikka susikoira repisi tuommosen märisijän isoäidin riekaleiksi.

• tarkkaantappaja
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, minä vaan toivon, jotta susi, koirasusi taikka susikoira repisi tuommosen märisijän isoäidin riekaleiksi.

Olet 50 ja 60 vuotta myöhässä toiveinesi,

• Niin, nykyäänhän koirat raatelevat vanhuksia ja lapsia, mutta apinat pelkäävät silti hysteerisesti vaan täysin vaaratonta sutta.

• kukalieneepi
        Susianalyytikko kirjoitti:

Niin, nykyäänhän koirat raatelevat vanhuksia ja lapsia, mutta apinat pelkäävät silti hysteerisesti vaan täysin vaaratonta sutta.

no mitäpä runkkari tuumii näin perjakkailtana......................

• Anonyymi

• onsekyllä

Mitä te tyhjää vouhkaatte, rehellisiä salakaatajia, hmm.

• nimenimerkki

Vois tahallaa spämmiä tuota palvelua
      Tyrhilla ilmotuksilla jokaisesta marjoja poimivasta mummosta vain ilmoitus menee että epäilyttävän näköinen salakaataja liikkeellä

• tavanukkeli

Voiko sinne myös ilmoitta nämä jotka kiipeävät linnunpesille ja vääntävät lintujen koipiin metallirenkaita.

• munientyhjentäjä

Tavanukkeli, hyvä on pesällähäärijät aina varuilta ilmoittaa, saattavathan he olla potentiaalisia munavarkaita rikollisiin salakauppapuuhiin.

• Minkalainen

Minkalainen salametsästäjä on ihmisenä.Työssä käyvä perheen isä,vai takametsien työtön juntti,vai Ponssen tehtaalla töissä käyvä,vai maanviljelijä,vai turveyrittäjä,vai riistanhoitoyhdistyksen luottohenkilö.vai onko hän vain hamppien hamppi joka tahtoopi olla iso paha poika mieluummin kuin lakeja ja asetuksia noudattava rehti metsästäjä

• Anonyymi

Rehellinen ja lainkuuliainen kansalainen ilmoittaa aalametsästäjät ja muut rikolliset poliisille.

• Anonyymi

Piskejään irrallaan ulkoiluttavat hyypiöt täytyy myös ilmoittaa salametsästäjinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piskejään irrallaan ulkoiluttavat hyypiöt täytyy myös ilmoittaa salametsästäjinä.

Niitä riittää kaupunkien puistoissa !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe