Voi jeesus saatana! Vittu! Jottaa saatana muka.. Ei mikkää mee saatana kohtuuella. Käet saatana jäätyy vain täällä voi vittu että on saatana.. tulisi ite laittammaa saatana huoltoukot. Keksinneet saatana.. katohan, ei sovi tuohon lähtevvään ku.. Ei saatanan saatana voi jeesus miten laitettaan.. äh.. ei ku se ei ota sinne.. äh.. mikä saatana sitä pittää kiinni.. Että nämä päin vittua.. Eei.. Voi vittu että alakaa kyllä vituttammaa.. On tämä saatanan, saatanan, saatana! Vittu tulis jo ite tietomet eiköhän ennää saatana vielä .. hommatkoon huoltomiehet nuihin saatanan vehkeisiin kunnei ossaa perkele tiijjä varmasti että missä on vika saatana.. Vaiha kaapeli, vaiha poksi, saatana itekkää eivät tiijjä! Vittu teetättäät saatana kaikki. Hei piiponniemi saatana. Voi vittu! Ihan tyhjää hommaa vain teetättäävät ihan saatana. Voi jumalauta saatana minä kohta sulle.. Voi vittu viinaa pittää juua ei niin saatana tämä.. on tämä kyllä työmaa saatana. Vittu se on aina kiliposen laulut tämmöstä taistelluu saatana. Ei vittu! Sillonki sen sein kanssa ihan samanlaista, ihan samanlaista. Se on, se on joku kirrous näissä kiliposen työmaissa, ku se on.. se ei saatana kyllä onnista täällä. Se on aina saatana kauhea tappelu ja taistelu näitten koneitten kanssa saatana. Ei tätä saa. Menipähän tuo viimeksi niin nyt ei millään. Ei jumalauta ku ei se.. ..tuohon ottaa tuohon.. Tämä..
Tämmöstä nykyään näihen kansa...
Taistelua aina nuihen kansa
123aaa
1
1802
Vastaukset
- aina.välliisä
No niihä se tuppaa olemaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628