Papa-kokeesta

Eli kysymys kuuluu, että sattuuko se ja kauanko siinä ottotilanteessa menee? Voiko sitä ottaa, jos menkkojen pitäs alkaa 3 päivän päästä.

11

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäkausitarkastus

tänään siihen tais mennä huimat 5 minuuttia. Sen voi ottaa ennen menkkoja.
      Hieman se voi nipistää ja tuntuu epämiellyttävältä, mut jos hoitsu osaa homman ni ei todellakaan satu.

• Kiitos vastauksesta, pitäs varata aika siihen. Se varmaan on ihmisestä kii, et tuleeko siitä ruskeeta vuotoo sitten..

• parempiilman

Papa-kokeesta saadaan tarkempi tulos, jos ei ole kuukautisia silloin. Toki se kuukautisten alkamisajankohta ja kierron pituus laitetaan taustatiedoksi, jolloin tulosta tulkitessa asia otetaan mahdollisimman hyvin huomioon.

• eritavoite

HPV mittaa vain papillomavirusta, mutta papa-kokeesta saa paljon muutakin tietoa. Riippuu siis, mitä varten koe otetaan.

• göouö

Minäkin pidän vähän provoiluna Qvintip-mainosta. Papa on ollut käytössä vuosikymmenet, sitä ei olisi, jos virhemarginaali olisi noin suuri.

Sen sijaan olen samaa mieltä kokeen ottajan ammattitaidosta. Itselläni keväällä labrahoitoja rassasi nabothin kystiä Papa-kokeen yhteydessä oikein urakalla, ja pelkästä pakokauhusta tilanne oli jotain määrittelemättömän kamalaa. Sen sijaan nuori mieslääkäri polilla (vaikka siis oli mies, kohduton olento) otti kaikki näytteet ilman, että tunsin mitään. Eli henkisen turvallisuuden aste ottotilanteessa on merkittävä kipuun vaikuttava tilanne.

Olen ymmärtänyt, että Papa on parasta ottaakin nimenomaan loppukierrosta. Tietysti ennen vuodon alkua.

• Auringonsäde

Hiukan epämiellyttävältä tuntuu, mutta papakoe on tärkeä ottaa ja onneksi se tuntuu vain hetken! Ei ole paha! Ajattele mukavia ja rentoudu :-)

• holhoojia

Vähän kyllä tuntuu epämiellyttävältä, mutta nopeesti se on ohi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      3217
    2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      2590
    3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      15
      2139
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      128
      1971
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      383
      1862
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1484
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      122
      1413
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1394
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      237
      1106
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      263
      1011
    Aihe