Viikko sitte alkoi hirveät kivut suussa. Neljästi viikon aikana käynyt hammaslääkäri, kuusi kertaa päivystys.
Toinen puoli naamasta ihan tunnoton.
Onko muilla tätä samaa? Lähteekö tunnottomus joskus pois?
NeurotoL slow aloitettu.
kivut ihan kamalat. Tätä tautia en toivo kellekkään.
kolmoishermosärky, anestesia dolorosa
1
397
Vastaukset
- vaakakuppi
Jos olet käynyt hammaslääkärillä. Pyydä sellaiselle joka perehtynyt purentaongelmiin. Minulle annettiin tehtiin sekä purentakisko että uniapnea kisko. vaihtelen niitä vuorotellen ja ainakin jompikumpi auttaa tuohon tunnottomuuteen ja teräväkipukohtauksiakin on kestoltaan lyhetynyt. Lääke teki minut tokkuraiseksi ja purin hampaita vaan enemmän yhteen. Ei toimi siis kaikilla nuo neurolääkkeet jos ongelmassa on toiminnallista ongelmaa niin kuin minulla on. Koska hampaisto ei ota yhteen muuta kuin toispuoleisesti, ja tai joko takahampaat tai etuhampaat yhteen. Eli olen jokapuolelta toispuoleinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317