Laitoin nettiin haulla Arthur Heickelin ja täältä tuli tietoa taidemaalari Paul Heickelistä.
Olen ollut lastenhoitaja harjoittelijana taidemaalari Oso Heickelin perheessä Helsingissä 1970.
Hän on mielestäni sukua Arthur Heickelille ilmeisesti pojan poika, suku lähtöisin Torniosta.
Minulla on ollut taulu Arhur Heickelin maalaama Kemijoen maisema jonka olen myynyt
henkilölle joka asuu Kanadassa. En ajatellut silloin nuorena että kuinka kuuluisassa
perheessä olin ja taulu Kemijoesta oli arvokas. Tietäisikö joku kuinka arvokas se oli.
Tällä hetkellä hoitamani pieni Arthur Heickell on rajavartiolaitoksen ammattisukeltaja, mutta samaa taiteilija Heickelin sukua.
sukua
taiteilija Oso Heickell
Saapponi
1
314
Vastaukset
- Melkein_sukulainen
Oso Heickell oli taidemaalari Arthur Heickellin ja hänen toisen vaimonsa Allin poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862