Hevoshaankatu

Ulkopaikkakunnalta

Minulle tarjottiin asuntoa Hevoshaankatu 3:sta. Onko hyvä paikka asua?

16

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepola

      jaa-a, no ei kai siinä mitään vikaa ole, asunto kuin asunto jos sellaista tarvitsee nopeasti. toisaalta jos sijainnilla ei ole suurta väliä niin asuisin mieluusti rivitalonpätkässä, mut niitä ei useinkaan ole saatavilla.
      vuokratalot nyt on mitä on, yhtiössä sinänsä ei pitäis olla ongelmaa, mut naapureita kun ei oikein voi valita, niistä ei koskaan tiedä. sijainniltaan kutakuinkin ok, kauppaan periaattees kävelymatka, polkypyörällä ihan optimi matka keskustaan, bussille...

    • Asunsielläjo

      Ihan hyvä paikka. Kaikki palvelut lähellä, baari, postilaatikko, rengasliike, rautakauppa, robbari, autohuolto yms. Ihan rauhallista aluetta, hyvät ulkoilumahdollisuudet ja meri lähellä. Lisäksi keskustaan on vain kilsan kävelymatka. Ota kämppä jos vaan saat.

    • Viikinki

      Ilmastointi on päin persettä. Jos alipaine ei aiheuta korvien vinkumista tai terveyshaittoja, niin sitten pystyy asumaan.

    • hvonmies

      hevoshaankatu 2 on parempi.siinä vastapäätä.ei oo juoppoja huutamassa yöllä.

      • hevosiahaassa

        Hevoshaankadun edut: Kolme rengasliikettä 200m sisällä.


    • Kassittyhjäksi

      Minulle tarjottiin kerran pesää siellä. Hyvät oli kyydit.

    • bylsui

      heh olisitkohan saanut munaa pyllyys siellä ennemminkin

    • Natsi-Simo

      Osta omakotitalo jos olet kunnon ihminen. Kerrostaloissa asuu epäsosiaaliset jämäihmiset joita ei voi oikeastaan laittaa mihinkään, aina ongelmia ja soskun kassakone parkuu punaisena.
      Se porukka pitäisi laittaa asumaan johonkin syrjään, sama minne, kunhan ovat pois silmistä.

      • Homo-Simo

        Äitin aikamies runkkari jälleen äänessä.


      • Reissailija

        En ikinä ostaisi omaa taloa. Olen työssä käyvä ihminen ja tykkään vaihdella välillä paikkakuntaa. Otan yleensä halvan kerrostaloyksiön kaupungilta, jää paljon rahaa muihin harrastuksiin. Voin myös muuttaa heti kun haluan pois. Ja mitä väliä on sossun tukien käyttäjällä. Se on vaan niin ettei Suomessa ole pakko tehdä töitä. Jokainen eläköön tavallaan, kunhan lakeja noudattaa.


      • Hobsuhaka

        Toi on kyllä viisas valinta ja sopii tähän aikaan.


    • ilmo30

      juuuu just otin lähdöt sielt......

    • höphöp11

      Hyvä paikka juu.

    • rintamamiesrouva

      Hevoshaassa on aiva ihania 60 luvun omakotitaloja isoilla tonteilla. Ostaisin heti jos joku niistä tulisi myyntiin. Eihän tollasta lääniä saa enää mistään. Nykyajan 200 neliön tonteilla on 175 neliön omakotitalot, ei edes oma auto mahdu tontille, hullua !

      • gentti44

        on siellä ainakin 1 omakotitalo myynnissä.käy kattoos asunto agentin sivulta


    • tykkiruostees

      Mä sieltä sain tippurin 90 luvulla yheltä hullult blondilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe