Purnaajien joukko tiestömme kunnosta kasvaa.

Kanto

Mitä suurempi lauma omistaa länsikulkimia, sitä suurempi möly tiestömme kunnossapidosta kuuluu. Silloin hyvään aikaan kun Ladoja oli enemmän kuin puolet Suomen autoista, ei koskaan kuulunut moitteen sanaa teitten aurauksista eikä hiekotuksista sen paremmin kuin tienhöyläyksistä. Autojen ajo ominaisuudet ovat jos mainoksiin on uskominen parantuneet siitä lähtien huimasti, mutta mistä johtuu että möly teittemme kunnosta on on myös kaasvanut huimasti. Eikö olekkaan ajo ominaisuudet sittenkään parantuneet vaan mökkälä johtuukin vihan purkauksesta kuljintaan kohtaan, mutta ei sanotakkaan että ollaan pettyneitä kulkimeensa vaan tienkuntoon ja henkilökuntaan joka tekee yötä päivää työtä jotta tiet olisivat ajokunnossa.
Minä en ole huomannut että tiet olisivat mitenkään huonosti hoidettu. Olen aina ehtinyt ajoissa töihin paitsi silloin kun sattuu useampi länsikuljin autettava tuolla tien päällä kohdalleni.

1

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runko

Minulle tiestön kunto ei meinaa juuri mitään. Missä on Helkama ( takaveto ) mentävä aukko sieltä minä myös menen sossuun ja alkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4238
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      123
      2865
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2292
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      30
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1853
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      80
      1541
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      19
      1457
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1347
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe