Haluaisin kartoittaa hieman lennonopettajatilannetta Malmilla. Tavoitteenani on suorittaa PPL(A) tässä kevään, kesän ja syksyn aikana Malmilla. Voisitteko suositella lennonopettajaa minulle ja samalla tietysti kaikille muille lukijoille jotka harkitsevat lentolupakirjan suorittamista.
Ymmärrän, että monella on kokemusta vain siitä yhdestä jonka kanssa lensi lupakirjan, mutta sekin kelpaa. Mainitsisitteko myös missä yrityksessä tai kerhossa ko. opettaja vaikuttaa?
Suositelkaa hyvää lennonopettajaa Malmilla
17
731
Vastaukset
- Mieite1
Valitettavasti täällä on taas avauduttu täysin asiattomasti some tyyliin täysin asialliseen kysymykseesi. Valitettavasti en itse tunne nuoremman polven opettajia Malmilta mutta uskoisin että Malmin Ilmailukerhosta, Nordic, BF lennosta tai Patrialta löytyy useampiakin hyviä opettajia. Voin ainakin suositella Juha Volotista jos hän vaan kerkiää.
- SirpajaAnna
Emme ole mukana tässä keskustelussa. Lennut ne vaan taas kyselevät itseltään ja vastailevat itselleen. Joutavilla on aikaa horista.
- SirpaAnnaPanna
Ylläoleva kommentti kertoo toista.
- hävettävää
ei hyvänen aika. Hankkiutukaa nyt jo hoitoon !
- Ekku_Peltonen
Lennut rulettaa!
- SirpajaAnna
Jättäkää meidät rauhaan, ja lopettakaa joka viikko huutamasta meitä täällä!
- Outoa
Eiköhän teidän Lennujen pitäisi hankkiutua itse sinne "hoitoon" kun teillä näyttää olevan aivan käsittämätön pakkomielle jahdata kahta naista. Outoa....
- Nato
Tt aviation,salpauslento,Patria ja muutama muu kouluttavat otapa yhteyttä.
- Starduster
Mistä hemmetistä olet keksinyt, että tttt aviation olisi jollain tavalla varteenotettava vaihtoehto? Onko sillä pajalla edes koulutuslupaa tai lentokelpoisia koneita?
- Free_like_the_bird
Älä ole niin suppea, ei sitä ennenkään millään luvilla ole lennetty!
- PPLoppilas
Kiitos vastauksista. Kaipaisin kuitenkin henkilöiden enkä firmojen nimiä. Vain Juha Volotinen mainittu toistaiseksi (nordic avia, vaikuttaa ok näin pintapuolisestikin). Tomi Tuominen myös, mutta jopa minä olen kuullut miehestä ja en taida ottaa listalle.
- EntäpäHarri
Harri Pottonen. Rauhallinen ja perusteellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446