Kone tarjoaa: Palvelinvirhe

Luontoeläinsisko

Kaupunki: Tässä ei ole kysymys, sellaisen oikeuttamiseen.

Kone tarjoaa: lausunto: Heidän kehon osiinsa on ihmis-syönnillinen, ihmiskehon osien irroittaminen.

Me emme käytä sitä maailmassa.

POLIISI! POLIISI!
Lausunto: Me emme saa tällainen, kone-autoluku, automaattinen, ulkoinen, mielivalta.
Palvelinvirhe
-"Me emme saa..."
SYY: Me joudumme suljetulle, me emme tienneet, mikä tämä on palvelimena.
Me emme saa käyttää...
Haista paska, kukaan ei tee tätä.
-Tuota mä en tiennyt, että me emme saa, tuollainen, ihmis-syönnillinen, ihmiskehon osien irroittaminen lausuntoina.

Lausunto: Kyllä
Tämä on sellainen.

Ulkopuolinen mieshenkilö, ja nainen, transvestiitti, transvestismi: Lausunto
- No, en minä sitten.

Lausunto: Heitä ei voi auttaa näin.
Eli sellaista mahdollisuutta ei järjestetä.
No.
- Kun tämä on kielletty poliisina.
- Kun tämä on kielletty poliisin-toimintona, ylläpidettynä maassamme.

Miksi?
Eivät halua julkaista.
He halua, julkaista, väkivaltansa pyrkimistä, ja itse järjestävät, väkivaltariemuna, teon kohdistamisena.
Me emme käyttäydy siten.

SYY: Siis, heilläkö on pelkkä väkivalta-tapa?
Kyllä.
Alkuperäinen muoto: Tepa

Mieshenkilö,lausunto: Vittu!
Kts. "Esim. hypoteesi: Miksi te ette ole ilmoittaneet itse, ja käytätte näin työssä, pakkotyön tekemiseen, sen teetättämiseksi?"
Toiminto, tapa: Ta sen ammatti: Asujen esitteleminen
Lausunto: Tämä ei ole sukunimi. Tämä ei ole aggressio, vaan hyvinvointi, sen verkko velvoite.
Koska teillä on siellä, sellainen palvelu, ja ammatti ei ole omanne, virka-nimike, tai titteli, sen käyttö.
Ette saa pitää perhettä.
Meillä ei ole sellaista.

POLIISI! POLIISI!
- "Multa ei ole jäänyt miesten yleiskunto-nosto tekemättä."
Tätä ei tehdä niin!
SYY:
Lausunto
Toiminta, tai tapa: malli: Avioliiton halventamisen käyttö, sen sisäinen tila, tai pari-suhde, ulkoinen vain surmaamiseen pyrkien, seuraillen, ahdistellen, kuolemantuottamuksena, surmaten, surmaamiseen jatkamiseen pyrkiminen, yleiskunnoton, läheisyydenkyvyttömyys, tapa: seuraile, oma ilo, alistaminen ihmiseen kehoon kytkeminen, kiinnittäen, omaksi vammaiseksi, ihmisen omistaminen, tai sen riemu:

Tapa: Ja teidät teurastetaan lapsettomiksi miehiksi....
SYY: Ja se pitää lääkitys-irroittaa se pää, hänen etehen....
En saa asua.
Ulkopuolinen nainen, transvestisti, sukupuolenvaihdoksellisuuden palvonta
Lausunto: "En saa turva-silmikon kehikotta, muuta kuin ihmis-syödä..:"
Ihminen ei toimi siten.
SYY: Teillä on lääkitys-surma-toimintaa.
Te ette saa käydä sivilisaation osin...
Lausunto: Koska te olette itse luoneet, tämän, teidän tilanteen, alueella, tapa: tuntematon
Tunnistamatta
ulkoinen, psyykkisen kivun poisto, sen mieltymys, miehelle alistaminen, mieltymys, mielivalta
Ylikorostava osoittaminen ja ohjaaminen, naisen surmaamiseen pyrkiminen, läheisyydenkyvytön

Ja tämä on kielletty, poliisina, esteettisesti steriili, sukupuolenvaihdoksellisuus, palvonta, uskontona
Sen toimintona, erottelukyky, sen tukeminen, sen rakentaminen, ulkopuolinen ympäristö, hyvinvointi turvallisen miljöön osana, ja sen arvomaailman säilyttäminen, myös muiden ihmisten tulevaisuus.
Lausunto: Että ei saisi olla työssä...
SYY: "Mäkö en saisi olla tässä, työssä, kun mulle ei ole kehittynyt, näitä erottelukyvyn osia."

Alistaminen, on kielletty, persoonallisuuden tunne-piirtein, tai siten omaa valtaa tavoitellen.
Alistaminen, on kielletty, naisen kehon olemukseen kohdistuen, liian raskaana ruokavaliona.
Alistaminen, on kielletty, kokonaisuudessaan, naisen kehoon, olemukseen kohdistaen, persoonallisuuden tunne-piirteiden hoidon, niiden hillitseminen, ollen yksityiselämän osa, ihmisen vapauden-tilan rakentaminen.
Alistaminen, on kielletty naisen kehoon, olemukselle, kokonaisuudessaan, ylirasite-tilan säätelyn, tunnepiirteiden käsittelemisen riistämisenä, halventamiseen, tappoon pyrkien, myös sisaren lapsen surmaamiseen, pyrkien
Ja näin etukäteen toimintaa harjoittaen, tai sen oikeutusta pyytäen, vihasta, aggressio
tai liittona toimien, läheisyydenkyvyttä, henkilökohtaisen elämän loukkaamisena, naisten surmaamisena
tai läheisyydenkyvyttömästi, organisaatio-toimintaa harjoittaen, alastomuuden kunnioittamatta jättämisenä, pelkästään viettiperäisen käyttäytymisen häiriön oikeuttamiseen, vihasta, aggressio, sen täyttymys, hillitsemisen puuttumisena, henkilökohtaisen elämän, virike-ympäristöön osallistumisena, myös psyykkisen kivun poiston, samanaikaisena mallina, naisen sukupuolen halventamisen käyttämisen oikeuttamisen sijasta

Eli sellaista toimintaa, tapaa tai mallia, poliisi ei tarjoa.

Eräs nainen, parturi-kampaaja, inhimillitön: Niin, tässäkö ei saa kun ei ole tuollaista, hillintää, olla työssä?
Ei.
Ammatti ei ole poikkeava kiivauden hillintä, sen puuttumiseksi, sekavuus-tilojen poistona.
Ammatti ei ole poikkeavasti kiivauden hillitsemättä jättämisen oikeus, sukupuolenvaihdoksellisuus

Lausunto: ja ainakin tätä saamme seurata.
Ei
SYY: "Ne käy vankilassa."
Me emme järjestä turva-kotitoimintaa.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Sähköpotkulautaonnettomuus

        Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
        Vantaa
        281
        3744
      2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

        On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
        Ikävä
        74
        2469
      3. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        88
        1720
      4. No nainen...

        Mitkä on fiilikset nykyään?
        Ikävä
        114
        1650
      5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

        Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
        Maailman menoa
        326
        1572
      6. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        408
        1426
      7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

        Ikäväsi kohteessa?
        Ikävä
        67
        1383
      8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

        Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
        Sinkut
        78
        1320
      9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

        ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
        Ikävä
        99
        1289
      10. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        89
        1218
      Aihe