pikkujoulut ja laivamatkat

äityli

minkä takia laivamatkoja ja pikkujouluja pidetään pettämisreissuina?itse olin tyttöporukalla laivareissulla ja tietenkin tukevassa humalassa,mutta missään vaiheessa ei käynyt mielessä hypätä sänkyyn toisen miehen kanssa!mieheni taas luki näiltä keskutelupalstoilta muiden laivareissukokemuksista ja noin 90% oli pettänyt kumppaneitaan.ilmeisesti oli pieni pelko hiipinyt omaankin mieleensä mun reissusta.nyt taas itse luen noita pikkujoulujuttuja ja kauhistuttaa mitä se todellisuudessa on!miehellä on 2 viikonloppuna peräkkäin pikkujoulut ja toinen on pikkujouluristeily!tiedän että firman rouvat varmasti vokottelevat häntä,mutta luotan silti mieheeni!hävettää kuitenkin myöntää että pieni pelko silti kaivaa mieltäni!

8

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kelvannut kelleen

    • Mies minäkin

      Nooh, pieni pelko persuuksissa pitää suhteen virkeänä, eikä sitten ala pitää toista ihmistä itsestään selvyytenä. Senhän nyt kukin arvaa mihin sellainen johtaa...Varsinkin pikkujoulu aikaan ;)

    • Claus Santanen

      Kuulehan äityli. Älä ole huolissasi. Nämä kirjoitukset täällä eivät todellakaan ole mikään läpileikkaus pikkujoulukulttuurista. Kunhan ihmisten keksimää fantasiaa, "mitä kaikkea voisikaan tapahtua jos... ja sitten mä heräsin ja päästin kissan ulos" -tyyliin.

      Tietty pientä flirttiä voi olla (ja pitääkin olla) mutta se on vaan sitä pientä flirttiä. Se kai on väistämätöntä siellä missä on yhdessä sekä miehiä että naisia.

    • En ymmärrä

      Miksi olit tukevassa humalassa? Onko se jokin sääntö pikkujouluissa ja risteilyillä, että PITÄÄ TIETENKIN olla tukevassa humalassa? Mitä iloa, hyötyä on olla tukevassa humalassa? Sekö, että sitten voi laittaa kaikki sikailut, hölmöilyt sen tukevan humalan piikkiin? Vai sekö, että muuten et saa suutasi auki ja nyhjäät yksin jossain nurkassa? Kertokaa nyt hyvät tukevan humalan vetäneet tyhmälle mikä ihme siinä tukevassa humalassa on niin ihmeellistä ja makeaa?

      Itseäni lähinnä säälittää tuollaiset reppanat. Ja ärsyttää myös, sillä näillä kyseisillä tukevan humalan vetäneillä on sellainen luulo, että kaikki nauttivat heidän kovaäänisestä, mutta sekavasta puheesta, joka yleensä pitää vielä rivouksia sisällään.

      He myös olettavat, että kaikki haluavat kuulla siitä kuinka he edellisissä juhlissä olivat töppäilleet tukevassa humalassa, kuinkas muuten.

      Sitten he myös luulevat olevansa vastustamattoman seksikkäitä ja haluttavia ja olettavat muiden läsnäolijoiden käyvän armotonta kisaa siitä kuka saa viettää rattoisan, seksiä ja intohimoa pursuavan yön hänen kanssaan. Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

      • kohtuuden ystävä

        kanssasi. Itselläni on kokemuksia useammalta vuodelta muutamista työkaverien vaimoista, jotka aina vetävät "lärvit" firmamme pikkujoulussa.
        Jossain vaiheessa iltaa alkaa sitten tilitys siitä miten huonosti asiat on; ja kuinka ihana sinä olet kun viitsit kuunnella minua...
        Jos vain viitsisi, niin tilaisuus vetäistä "viikseen" näitä elämänsä tilittäjiä olisi, mutta kun ei vähemmän voisi kiinnostaa. Välillä tupakka laitetaan väärinpäin suuhun, ja seuraukset taas tiedetään....huh huh. Että tälläistä.
        Itseäni kiinnostaa aivan toisenlainen seura kuin nuo perseettömässä kännissä olevat toisten "akat".
        Se mikä saa meikäläisen syttymään on sensuelli, oman arvonsa tunteva, itsevarma, voimakstahtoinen nainen, joka tietää mitä haluaa eikä pyytele toisilta armonpaloja.
        Ei mikään känninen luuseri.

        Toden näköisesti tämä toimii myös toisin päin.


      • äityli
        kohtuuden ystävä kirjoitti:

        kanssasi. Itselläni on kokemuksia useammalta vuodelta muutamista työkaverien vaimoista, jotka aina vetävät "lärvit" firmamme pikkujoulussa.
        Jossain vaiheessa iltaa alkaa sitten tilitys siitä miten huonosti asiat on; ja kuinka ihana sinä olet kun viitsit kuunnella minua...
        Jos vain viitsisi, niin tilaisuus vetäistä "viikseen" näitä elämänsä tilittäjiä olisi, mutta kun ei vähemmän voisi kiinnostaa. Välillä tupakka laitetaan väärinpäin suuhun, ja seuraukset taas tiedetään....huh huh. Että tälläistä.
        Itseäni kiinnostaa aivan toisenlainen seura kuin nuo perseettömässä kännissä olevat toisten "akat".
        Se mikä saa meikäläisen syttymään on sensuelli, oman arvonsa tunteva, itsevarma, voimakstahtoinen nainen, joka tietää mitä haluaa eikä pyytele toisilta armonpaloja.
        Ei mikään känninen luuseri.

        Toden näköisesti tämä toimii myös toisin päin.

        tuoreena äitinä en ole pahemmin harrastanut "tukevia kännejä" pitkään aikaan joten pienikin alkoholi määrä saa mut aikamoiseen humalaan,mutta silti oli mies ja poika jatkuvasti mielessä!paniikki iski nukkumaan mentäessä kun ei kotiin päässyt rakkaitten kainaloon.eikö naiset joilla on moraalia saisi olla humalassa tekemättä tyhmyyksiä?!en ollut sen kovaäänisempi tai sexikkäämpi humalassa kuin ujona itsenäni selvinpäin!kaikki eivät käyttäydy törkeästi humalassa!!


      • En ymmärrä
        äityli kirjoitti:

        tuoreena äitinä en ole pahemmin harrastanut "tukevia kännejä" pitkään aikaan joten pienikin alkoholi määrä saa mut aikamoiseen humalaan,mutta silti oli mies ja poika jatkuvasti mielessä!paniikki iski nukkumaan mentäessä kun ei kotiin päässyt rakkaitten kainaloon.eikö naiset joilla on moraalia saisi olla humalassa tekemättä tyhmyyksiä?!en ollut sen kovaäänisempi tai sexikkäämpi humalassa kuin ujona itsenäni selvinpäin!kaikki eivät käyttäydy törkeästi humalassa!!

        kuulut kyllä pieneen vähemmistöön. Kerro vielä miksi sinun on PAKKO ryypätä? Eikö juhliminen voi olla hauskaa ilman viinaa?


      • äityli
        En ymmärrä kirjoitti:

        kuulut kyllä pieneen vähemmistöön. Kerro vielä miksi sinun on PAKKO ryypätä? Eikö juhliminen voi olla hauskaa ilman viinaa?

        ei mun ole pakko juoda ja osaan pitää hauskaa ilman alkoholiakin.laivamatka oli poikkeus,en ollut tietoinen rajoistani.en kyllä ymmärrä niitä jotka juovat joka viikonloppu.ei se ole krapulan arvoista.harmi vaan että selvinpäin hauskaa pitävää kaveria ei niin helposti löydykkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe