Itämainen mystiikka...

SkepMuukkonen

Totuus kundalinista ja muista itämaisista hömpistä...

Kundalini ja muut vastaavat on hörhöuskovaisten nimityksiä erilaisille tunnetiloille, joita saa aikaan manipuloimalla aivojen sähkökemiallista toimintaa. Olen iteskin tutkimusmielessä "herättänyt kundalinin" ja todennut, että kyseessä asia, jota ihmisen ei pitäisi harjoittaa. Itämaiset hörhöuskonnot on höystäneet nämä asiat mystisiksi ja houkutteleviksi.

Todellisuudessa esim. "kundalinin herättäminen" on puhtaasti tilapäisen tahallisen aivotoiminnan häiriön aiheuttamista. Mitään kolmansia silmiä ei sillä aukea jne. eikä näillä saa mitään hyötyä arkielämään. Näillä manipulointikeinoilla saa toki hämärrettyä tietoisuuden ja alitajunnan rajaa. Kokematon ihminen saattaa kaivella esiin painajaisiaan ja pelkojaan. Kundalinihurmos on joukko oireita... lihasnykinöitä, orgasmeja, tunnetilojen vaihtelua, transsia jne. Kaikki nämä on siis todellakin vain aivotoiminnan häiriöitä, joiden tahallinen aiheuttaminen on yhtä typerää kuin potkisi itseään takaraivoon.

Monesti kuulee, kuinka itämäisia uskontoja harjoittavat väittävät esim. olevansa entistä tietoisempia itsestään, tai jollain kehittyy jokin taito jne. Kaikki tällaiset on vain kuvitelmia, joita itämainen mystiikka herättää.

Pysykää erossa asioista, joilla manipuloidaan normaaleja aivotoimintojanne. Itämainen mystiikka ei palvele ketään.

27

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkuri2

      Olisi ollut parempi kun et olisi tuonut tyhmyyttäsi esiin tällä palstalla.

      • joltisenkin.noin

        kulkuri 2
        Ihan sama tuli minunkin mieleeni. Tänä vuonna tuon uskishörhön kiihkoilu on paljon laantuntut.


    • Kristuspelastaa

      Tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä.

    • cvcvbbbvb

      Miksi sekaannut asoihin joita et ole oikeasti kokenut?
      Se joka kokee aidon kundalininnousun saavuttaa paratiisin jo tässä elämässä.

      • Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja KOKO maailma on pahan vallassa. 1 Joh. kirj. 5:19


    • TyyneyttäKaikille

      Ei kannata yrittää pakottautua asioihin jotka eivät tunnu omilta. Vaikka jokin ei omalla kohdalla toimi, se ei tarkoita etteikö se jollakin toisella olisi elämän laatua suuresti parantava menetelmä tai maailmankuva.
      Lähes joka keskustelussa täällä pelotellaan myös riivaajilla. Pelottelu on turhaa, koska kundaliinin herättyä ja kanavien auettua ei ole enää pelkoa, eikä halua osallistua uhkakuviin tai tuomitsemiseen.

      • ithappened

        Bruntonin kokemuksen tunnistin kundaliinin heräämiseksi. Gopi Krishnalla myös tapahtui samaa.


        »Ajatukset häviävät kuin kynttilä, jonka liekki sammutetaan, mutta tietoisuus ei häviä. Havaitsen, että olen arkisen, maallisen tietoisuuden ulkopuolella. Maailma, jossa olen elänyt häviää. Olen keskellä sädehtivää valon valtamerta. Tämä valon valtameri on sitä alkumateriaa, josta aurinkokunnat ja planeetat ovat eriytyneet. Se on ääretön ja ja rajaton, - ja uskomattoman elävä. Minut täyttää autuus ja rakkaus kaikkea elävää kohtaan.»

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paul_Brunton


      • mittumaarit
        ithappened kirjoitti:

        Bruntonin kokemuksen tunnistin kundaliinin heräämiseksi. Gopi Krishnalla myös tapahtui samaa.


        »Ajatukset häviävät kuin kynttilä, jonka liekki sammutetaan, mutta tietoisuus ei häviä. Havaitsen, että olen arkisen, maallisen tietoisuuden ulkopuolella. Maailma, jossa olen elänyt häviää. Olen keskellä sädehtivää valon valtamerta. Tämä valon valtameri on sitä alkumateriaa, josta aurinkokunnat ja planeetat ovat eriytyneet. Se on ääretön ja ja rajaton, - ja uskomattoman elävä. Minut täyttää autuus ja rakkaus kaikkea elävää kohtaan.»

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paul_Brunton

        Eihän se ole ääretön ja rajaton jos joku on kokemassa jotain. Vain rajallinen voi kokea jotain, ei rajaton.


    • pysyerossanoituudesta

      Olen sekaantunut tähän kundaliinitouhuun ja olen katunut sitä syvästi.
      Pyysin Jeesukselta anteeksi tätä syntiäni,noituuteen sekaantumista.
      Olen saanut syntini anteeksi.
      Kundaliinitouhu on valkeuden enkeliksi tekeytyvän petosta.Hän haluaa itselleen orjia jotka touhuavat hänen tahtonsa mukaan.Vain Jeesus voi vapauttaa siitä.

      • oletdorka

        Kundalini jutut ei ole tyhmiä varten.


      • pysyerossanoituudesta

        Raamattu sanoo:maailman viisaus on Jumalan silmissä tyhmyyttä ja maailman silmissä oleva tyhmyys viisautta.Jopa sanoma Jeesuksesta on maailman silmissä hullutus,hänen kuolemansa,ihmiskunnan lunastus ja ylösnousemuksensa.
        Joten ei mitään hätää sellaisella ihmisellä jota nimitellään tyhmiksi.


      • Hullutusdogma
        pysyerossanoituudesta kirjoitti:

        Raamattu sanoo:maailman viisaus on Jumalan silmissä tyhmyyttä ja maailman silmissä oleva tyhmyys viisautta.Jopa sanoma Jeesuksesta on maailman silmissä hullutus,hänen kuolemansa,ihmiskunnan lunastus ja ylösnousemuksensa.
        Joten ei mitään hätää sellaisella ihmisellä jota nimitellään tyhmiksi.

        Ne ihmiset, jotka ovat ottaneet tuon Raamatun kohdan kehotuksena kaiken rationaalisuuden välttämiseen ja tyhmyyteen pyrkimiseen, tekevät karhunpalvelusta uskonnolleen ja seurakunnalleen.


      • Niinpäniinon
        pysyerossanoituudesta kirjoitti:

        Raamattu sanoo:maailman viisaus on Jumalan silmissä tyhmyyttä ja maailman silmissä oleva tyhmyys viisautta.Jopa sanoma Jeesuksesta on maailman silmissä hullutus,hänen kuolemansa,ihmiskunnan lunastus ja ylösnousemuksensa.
        Joten ei mitään hätää sellaisella ihmisellä jota nimitellään tyhmiksi.

        Olet järkyttävän säälittävä ihminen niin kuin kaikki uskovaiset, uskosta riippumatta.

        Toistat kun papukaija jotain kirjaa jota et ole sisäistänyt, vaan tehnyt sinusta ahdasmielisen tyypin.

        Jos sinussa olisi vähäisessä määrässä sitä rakkautta mitä siinä isossa kirjassa mainitaan, et pakkosyöttäisi uskoasi muille. Mutta rakkautta sinussa ei ole kipenenkään vertaa, on vain mielikuvituksen tuotteita, jotka eivät ole totuutta.


    • pysyerossanoituudesta

      Ja sinä toitotat kuin papukaija kundaliiniasi.
      Jos siinä kundaalinin nousussa olis hitustakaan Jumalaa ei koskaan tapahtuisi sitä että jotkut sekoavat kundaliinisi nousussa.
      Jumala ei koskaan aiheuta sekoamista tai edes edesauta sitä.
      Jumala parantaa aina.
      Te kundaliinihöpöttäjät olette säälittäviä,itsekkäitä omaan napaan tuijottajia jotka laitatte ihmisiä eri kastiin ja kohtelette niitä sen mukaan.Ja jos ei satu kuulumaan hyvään kastiin on toivoton ihminen ja itse syypää kurjuuteensa.
      SE ON rakkautta että varoittaa itämaisesta hölynpölystä.
      Pakene vielä kun voit.
      Jeesus saapuu pian ja antaa teillekin tekojenne mukaan.

      • Niinpäniinon

        Vääristelet asioita, mutta huoh anti olla. Ei pidä nakata helmiä sioille sanotaan isossa kirjassa.


      • nähtyonnämäpellet

        Tais mennä kundaliinipelleltä pupu pöksyyn.
        Ei todellakaan kannata heittää kundaliinipellelle helmiä.Ei se edes ymmärrä mitä ne on-tokkuraisuudessaan.


      • Niinpäniinon
        nähtyonnämäpellet kirjoitti:

        Tais mennä kundaliinipelleltä pupu pöksyyn.
        Ei todellakaan kannata heittää kundaliinipellelle helmiä.Ei se edes ymmärrä mitä ne on-tokkuraisuudessaan.

        Ei ole tyhmyydellä mitään rajaa....näemmä.


      • heräätahvounestasi

        Itsestäsi taidat kirjoittaa.
        Mene katsomaan sinne Intiaan miten ihmiset elää kundaliinimaassa.
        Ihmiset paskoo ovensa eteen tai kadulle.
        Tälläistä se kundaliinin nousu saa aikaan.


      • Hehhehehehheh

        > Jumala ei koskaan aiheuta sekoamista tai edes edesauta sitä.

        Sinun Jumalasi on kyllä aiheuttanut sekoamisesi...


    • euroopan.raja

      Myös Raamatun kressu-opit ovat itämaista perua, skepm.

      • kj987

        Sekä Raamattu että kreationismi ovat länsimaalaisia.


      • historioitsija

        Ns. kristitty kirkko on juutalaisuudesta eronnut lahko. Alkukristityt olivat juutalaisia ja tahtoivat olla. Nykykristityt eivät ole alkukirkon asialla.


      • histrioitsija

        Kaikkien kristittyjen - ei pelkästään juutalaiskristittyjen - piti noudattaa alkukirkon aikana ensimmäisellä vuosisadalla mm. juutalaisia puhtaussääntöjä veriruokien suhteen ja avioliittosäännöstö oli juutalaisuuden mukainen.


      • kj987 kirjoitti:

        Sekä Raamattu että kreationismi ovat länsimaalaisia.

        Perustele miksi olisi? Itämaista perua Raamattukin on.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Israel

        Eihän Israel kuulu eurooppaan.


      • lkj98

    • Kundaliini on taas eräs pakko-oireisen tyypin päähänpistoista, siitä että pelkkä nimike energiasta nyt olisi muuta kuin pelkkä nimi.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kundalini

      Biologista energiaa tuo kaikki on. Sille on lukematon määrä erilaisia nimikkeitä.
      Mitä on kristillinen jooga, joka antaa ja lisää energisyyttä. Miten se eroaa toisinuskovan hengen-ja kehon harjoituksesta?

    • risingforce

      kyl se kundaliinin nousu on tosi asia. se tapahtu mulle yhtäkkiä kesken henkisten harjoiusteni. sisällämme on tosiaan voimia joita emme tunne. ei se ole väärinkään tutkia sisintään ja ottaa asioista itse selvää. pelottaahan se ihmisiä jotka elää vain kuulo puheiden varassa. tärkee homma on oppia erottamaan "järjen ääni" oman sydämmen äänestä. se vallalla oleva järjen ääni haluu sitä ja haluu tätä ja tuota ollakseen onnellinen kaiken hetkellisen ja väliaikaisen maailmassa.sydämen ääni ohjaa jatkuvaan tietoisuuden tilaan jossa se mitä on , on riittävästi,vähän on tarpeeksi ja onnen tunteen saa toisten auttamisesta ja muille hytyödyksi olemisesta.ei enää siten että "heti mulle kaikki tänne", vaan "tossa on teille.olkaa hyvät" meiningillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe