Olisi kyllä varaa ostaa uutena kaupastakin mutta eikö käytettynä saisi "puoleen hintaan" ja samalla vähän neuvoja? Viimeksi ollut akvaario 1980-luvun lopussa. Monta vuotta harrastin ja kaikki meni ihan hyvin. Onko mitään syytä miksi ei kannata ostaa käytettynä? Eihän akvaario, suodatin, jne. paljoa käytössä kulu.
Jos ostaisikin käytettynä hela hoidon?
3
107
Vastaukset
- Määää
Suodattimet kestää vuosia ellei jopa kymmeniä vuosia. Jos akvaariossa on silikonit kunnossa eikä omasta mielestä liikaa naarmuja laseissa niin käytetty on hyvä vaihtoehto uudelle.
- Akvamies
Kannattaa. Hinta on halvempi ja yleensä allas on valmiiksi kypsynyt, mikä on tärkeintä. Itse en enää ostakaan muita kuin käytettyjä.
Katso että allas on kunnossa ja jututa edellistä omistajaa. Silikoonien kunto on tärkeää, ei saa olla ollut kuivana pitkään.
Kaikkea hyvää " uuden" altaa hankintaan!- gkdgkdfkgd
Siirron saakin tehdä sitten todella nopeasti että akvaario myös pysyy kypsänä. Jo muutamassa tunnissa kaikki bakteerit ovat kuolleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069