Jos ostaisikin käytettynä hela hoidon?

Kysyn_vaan

Olisi kyllä varaa ostaa uutena kaupastakin mutta eikö käytettynä saisi "puoleen hintaan" ja samalla vähän neuvoja? Viimeksi ollut akvaario 1980-luvun lopussa. Monta vuotta harrastin ja kaikki meni ihan hyvin. Onko mitään syytä miksi ei kannata ostaa käytettynä? Eihän akvaario, suodatin, jne. paljoa käytössä kulu.

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määää

Suodattimet kestää vuosia ellei jopa kymmeniä vuosia. Jos akvaariossa on silikonit kunnossa eikä omasta mielestä liikaa naarmuja laseissa niin käytetty on hyvä vaihtoehto uudelle.

• Akvamies

Kannattaa. Hinta on halvempi ja yleensä allas on valmiiksi kypsynyt, mikä on tärkeintä. Itse en enää ostakaan muita kuin käytettyjä.

Katso että allas on kunnossa ja jututa edellistä omistajaa. Silikoonien kunto on tärkeää, ei saa olla ollut kuivana pitkään.

Kaikkea hyvää " uuden" altaa hankintaan!

• gkdgkdfkgd

Siirron saakin tehdä sitten todella nopeasti että akvaario myös pysyy kypsänä. Jo muutamassa tunnissa kaikki bakteerit ovat kuolleet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe