Onko kellään muulla alapään tutkimus pahentanut liitoskipuja ihan järkyttävästi?
Mulla on nyt rv 27 5 ja eilen oli lääkärineuvola. Lääkäri tsekkasi kohdunsuun tilanteen ja kyllähän se jo silloin vähän sattui, mutta sen jälkeen vasta on sattunutkin! Kohdunsuulla oli siis kaikki ok, mutta sen jälkeen on tuntunut että ei kärsisi kävelläkään. Ja tuntuu pahenevan vaan, mitä enemmän tutkimuksesta on aikaa. Jo ennestään mulla oli liitoskipuja ja ovat pahentuneet muutamaan otteeseen ja helpottaneet sitten taas. Erona tämänhetkiseen siis se, että ovat helpottaneet ajan kuluessa esim. äkkinäisestä liikkeestä joka on niitä pahentanut.
Alkaa jo vähän huolestuttaa. tämä kipuilu.. hyvä merkki on kai se, että istuessa tai paikallaan ollessa ei tunnu mitään, mutta liikkeelle lähtö ja aivan tavallinen kävely sattuvat juuri nyt tosi paljon tuonne alas.
Alatutkimus ja liitoskivut
2
107
Vastaukset
- näinmulla
Minulla pahenee hetkeksi aina joka neuvolakäynnin jälkeen kun on joutunut makaamaan siinä tutkimuspöydällä, aivan ama tutkivatko vain kuunneellaanko vain sydänääniä tms. Jotenkin se asento saa selän menemään ihan lukkoon.
- kohtalotoveriiiiiiiii
se tutkimusasento on paha ja liitoskipuisille ei suositella lantion/reisien alueen venyttelyä, kun se pahentaa niitä kipuja entisestään. veikkaan, että tuossa on lantio mennyt juntturaan, kun olet vähän jännittänyt tutkimusta ja joutunut olemaan jalat haarallaan huonossa asennossa.
tsemppiä loppuraskauteen, tiedän, miten tuskaa voi olla jos liitoskivut ovat kovia. itse jouduin jäämään sairauslomalle rv 33, kun en millään enää selvinnyt liukkailla keleillä työmatkoista ja 8h istumatyöstä (sai lantion ihan juntturaan). nyt synnytyksestä on 1v ja vieläkin liitos kipuilee venytellessä, en edes uskalla ajatella, mitkä tuskat tulee seuraavassa raskaudessa -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501