Alatutkimus ja liitoskivut

Autsiau

Onko kellään muulla alapään tutkimus pahentanut liitoskipuja ihan järkyttävästi?
Mulla on nyt rv 27 5 ja eilen oli lääkärineuvola. Lääkäri tsekkasi kohdunsuun tilanteen ja kyllähän se jo silloin vähän sattui, mutta sen jälkeen vasta on sattunutkin! Kohdunsuulla oli siis kaikki ok, mutta sen jälkeen on tuntunut että ei kärsisi kävelläkään. Ja tuntuu pahenevan vaan, mitä enemmän tutkimuksesta on aikaa. Jo ennestään mulla oli liitoskipuja ja ovat pahentuneet muutamaan otteeseen ja helpottaneet sitten taas. Erona tämänhetkiseen siis se, että ovat helpottaneet ajan kuluessa esim. äkkinäisestä liikkeestä joka on niitä pahentanut.
Alkaa jo vähän huolestuttaa. tämä kipuilu.. hyvä merkki on kai se, että istuessa tai paikallaan ollessa ei tunnu mitään, mutta liikkeelle lähtö ja aivan tavallinen kävely sattuvat juuri nyt tosi paljon tuonne alas.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmulla

      Minulla pahenee hetkeksi aina joka neuvolakäynnin jälkeen kun on joutunut makaamaan siinä tutkimuspöydällä, aivan ama tutkivatko vain kuunneellaanko vain sydänääniä tms. Jotenkin se asento saa selän menemään ihan lukkoon.

    • kohtalotoveriiiiiiiii

      se tutkimusasento on paha ja liitoskipuisille ei suositella lantion/reisien alueen venyttelyä, kun se pahentaa niitä kipuja entisestään. veikkaan, että tuossa on lantio mennyt juntturaan, kun olet vähän jännittänyt tutkimusta ja joutunut olemaan jalat haarallaan huonossa asennossa.

      tsemppiä loppuraskauteen, tiedän, miten tuskaa voi olla jos liitoskivut ovat kovia. itse jouduin jäämään sairauslomalle rv 33, kun en millään enää selvinnyt liukkailla keleillä työmatkoista ja 8h istumatyöstä (sai lantion ihan juntturaan). nyt synnytyksestä on 1v ja vieläkin liitos kipuilee venytellessä, en edes uskalla ajatella, mitkä tuskat tulee seuraavassa raskaudessa -.-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe