Alatutkimus ja liitoskivut

Autsiau

Onko kellään muulla alapään tutkimus pahentanut liitoskipuja ihan järkyttävästi?
Mulla on nyt rv 27 5 ja eilen oli lääkärineuvola. Lääkäri tsekkasi kohdunsuun tilanteen ja kyllähän se jo silloin vähän sattui, mutta sen jälkeen vasta on sattunutkin! Kohdunsuulla oli siis kaikki ok, mutta sen jälkeen on tuntunut että ei kärsisi kävelläkään. Ja tuntuu pahenevan vaan, mitä enemmän tutkimuksesta on aikaa. Jo ennestään mulla oli liitoskipuja ja ovat pahentuneet muutamaan otteeseen ja helpottaneet sitten taas. Erona tämänhetkiseen siis se, että ovat helpottaneet ajan kuluessa esim. äkkinäisestä liikkeestä joka on niitä pahentanut.
Alkaa jo vähän huolestuttaa. tämä kipuilu.. hyvä merkki on kai se, että istuessa tai paikallaan ollessa ei tunnu mitään, mutta liikkeelle lähtö ja aivan tavallinen kävely sattuvat juuri nyt tosi paljon tuonne alas.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmulla

Minulla pahenee hetkeksi aina joka neuvolakäynnin jälkeen kun on joutunut makaamaan siinä tutkimuspöydällä, aivan ama tutkivatko vain kuunneellaanko vain sydänääniä tms. Jotenkin se asento saa selän menemään ihan lukkoon.

• kohtalotoveriiiiiiiii

se tutkimusasento on paha ja liitoskipuisille ei suositella lantion/reisien alueen venyttelyä, kun se pahentaa niitä kipuja entisestään. veikkaan, että tuossa on lantio mennyt juntturaan, kun olet vähän jännittänyt tutkimusta ja joutunut olemaan jalat haarallaan huonossa asennossa.

tsemppiä loppuraskauteen, tiedän, miten tuskaa voi olla jos liitoskivut ovat kovia. itse jouduin jäämään sairauslomalle rv 33, kun en millään enää selvinnyt liukkailla keleillä työmatkoista ja 8h istumatyöstä (sai lantion ihan juntturaan). nyt synnytyksestä on 1v ja vieläkin liitos kipuilee venytellessä, en edes uskalla ajatella, mitkä tuskat tulee seuraavassa raskaudessa -.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10934
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5220
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe