Olen 13v tyttö ja oon itsetyydyttänyt sormettamalla. Kun saan orgasmin, alan vapista sillai... Onko tää nyt ihan normaalia ja tuleeko noin teille muille?
Vastaukset 17
- ygujkh
Kuuluu asiaan.
Ihan normijuttu.
- ygujkh
Kuuluu asiaan.
- ieva
Joo ihan normijuttu, elä oo huolissaan, niin ja onnittelut.
- normia
täysin normaalia, ei syytä huoleen!
- jihulihei
Oo onnellinen,että tunnet sen noin ....IHANAA :)
- dlmävaan
Ojj mullon täysin sama juttu, oon tosin 14 ja samal kans jotenki tärisyttää sydämest tai siit rintalasta mikä se paikka ny onkaa en tiiä mut jännä koko juttu
- dfgasdga
Joo ne kädet
- 22tyttö
Älä unohda pestä kätesi.
- 14vee
Mul on kans sama et mä vapisen ja hengitys menee sen vapinan mukaisesti... :D
- 345345
Onks sul kikkiä?
- Annamaij
345345 kirjoitti:
Onks sul kikkiä?
mitä semmone on? multa ainakin valuu kusi pitkin reisiä kun mä orkuttelen. En voi sille mitään, onko vaarallista?
- zellara
Annamaij kirjoitti:
mitä semmone on? multa ainakin valuu kusi pitkin reisiä kun mä orkuttelen. En voi sille mitään, onko vaarallista?
Ei kuule se oo kusta. SE ON naisen ejakulaatio. Eihän se edes haise kuselle.
- tärinööööö
aika outoo....vaikka mut sanoo mitä...mutta itse tärisen !!
- mark001
Saat 4 kpl Duracell Ultra paristoa vain 1 eurolla! http://fi.quizonaut.com/campaigns/build/?id=BAA5C283-572D-4EDE-BAFD-BE51021733EE&ref=PA_FP&aid=e1f1b72a&bid=a6a5c28c
- 14v
Joo kuuluu ehdottomasti ja sillon tiiät et oot onnistunu itsetyydytykses. Ookko sillon märkä?
- poikatiesmistä
Haluaisikko vähän enemmän kuin tavallista itsetyydytystä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1913160- 941435
- 1281122
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481122Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97841
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun111694Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108658- 38592