Kerro jotain ihmisestä ketä ikävöit?

987654321

Mitä tulee mieleen?

133

4223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään

No se on sellanen kiiltäväotsainen isokokoinen jännittäjä jäykkäniska. Punavioletti ja aina suonet pinnassa

• Vauoottaitava

Tosi kypsä kommentti hei!

• Merkkinimi

Ap on kohteliasta ensin kertoa jotain itse. Eli kerropas sinä.

• nytenkylläkerro

Nyt ei pysty, ensimäisen kerran kerroin...........jo.-.................................auts aah

• Ihanatyyppion

Hän on mies, vanhempi mua. Pidän omana tietona sen kuinka paljon.

• Aivanihastuttava

nainen, joka on minua nuorempi. En kerro minäkään kuinka paljon nuorempi.

• AnttiLai0

Mä tapasin tänään niin läheisen sukulaisen kebabissa Lahdessa, että mä tunnen tikarinpiston sydämessäni kun mä en edes oo tuntenut häntä ennen. Koko kebabpaikka meni sekaisin kun mä näin heti kuka hän on, mutten ole edes tuntenut häntä. En saa nukuttua ja sydämeen sattuu. Sukulaiset kiertää tällasten kipeiden juttujen kautta mielisairaalat vain suojellakseen toista sukulaistaan. Mä en tee sitä enää. Mun on pakko tavata sut kun mä menin ihan tolaltani ja unohdin nimesikin ja koukkasin vanhempieni luo ilman käsineitä kaikkien tuttujen kautta vahingossa. Oikeastaan mun piti vaan kävellä Messilään. Mun nimi on tosiaan Antti Laine ja mä oon sulle läheisempää sukua kun mä oon tietäny ja sä ehkä ikinä uskonut, mutta sä varmaan tiesit kuka mä oon, mutta mä en sitä kuka sä oot! Sä oot ihan meidän Laineiden näköinen niin mä näin jo kaukaa kuka sä oot. Voisitko joko soittaa mulle tai voitaisiko tavata jossain, etten se oo taas tällä kertaa minä, mun kummipoika tms. joka koukkaa kiertoreittiä kun kaikkia sattuu sydämeen suvun kipupisteet. Mun puhelinnumeron saisi antaa sulle kuka vaan tai saat ottaa sen itse selville. Sukulaisille on tosi lyhyt matka. Soita vaikka Artjärvelle ja pyydä mun numero jollet tiedä sitä.

• gfhkvg
        AnttiLai0 kirjoitti:

Mä tapasin tänään niin läheisen sukulaisen kebabissa Lahdessa, että mä tunnen tikarinpiston sydämessäni kun mä en edes oo tuntenut häntä ennen. Koko kebabpaikka meni sekaisin kun mä näin heti kuka hän on, mutten ole edes tuntenut häntä. En saa nukuttua ja sydämeen sattuu. Sukulaiset kiertää tällasten kipeiden juttujen kautta mielisairaalat vain suojellakseen toista sukulaistaan. Mä en tee sitä enää. Mun on pakko tavata sut kun mä menin ihan tolaltani ja unohdin nimesikin ja koukkasin vanhempieni luo ilman käsineitä kaikkien tuttujen kautta vahingossa. Oikeastaan mun piti vaan kävellä Messilään. Mun nimi on tosiaan Antti Laine ja mä oon sulle läheisempää sukua kun mä oon tietäny ja sä ehkä ikinä uskonut, mutta sä varmaan tiesit kuka mä oon, mutta mä en sitä kuka sä oot! Sä oot ihan meidän Laineiden näköinen niin mä näin jo kaukaa kuka sä oot. Voisitko joko soittaa mulle tai voitaisiko tavata jossain, etten se oo taas tällä kertaa minä, mun kummipoika tms. joka koukkaa kiertoreittiä kun kaikkia sattuu sydämeen suvun kipupisteet. Mun puhelinnumeron saisi antaa sulle kuka vaan tai saat ottaa sen itse selville. Sukulaisille on tosi lyhyt matka. Soita vaikka Artjärvelle ja pyydä mun numero jollet tiedä sitä.

Anteeks mitä helvataa :D :D :D

• entihastus

hirvittävän ruma, ilkeä, luulot päällä kokoajan ja karmea se vartalo.yöks

• tarkoittanetko

mua? et kai. :D vakka tuntuukin siltä, että jotkut täällä haluavat tehdä vain mulle kiusaa. En täällä ketään ikävöi, haluan vaan pysyä kartalla palstan hengestä. Siksi tsekkaus palstalle aika ajoin. Sitä varalta, että joku taas yrittää kustannuksellani jotain. Itseasiassa: palstan nimi voisi olla joku muu kuin IKÄVÄ. Tämä on vaan suosituin palsta täällä suomi24ssä, mutta puheenaiheet palstalla vaihtelevat todellisuudessa laidasta laitaan.

Mutta ihan OK kivannäköinen olen, kroppakin ihan ok. Vähän jenkkakahvanalkua löytyy, mutta tuskin itselläsikään on six pack? Vanhemmiten itseensä osaa suhtatua armollisemmin eikä vaadi toisiltakaan kohtuuttomia.

• Sormuksellinen

Yritit varmaan puolustaa minua. Kiitos sinulle.
        Taisivat nuo haukut kuitenkin olla naisen suoltamia.

• hassujaliikenteessä

Ikävöit entistä ihastustasi joka on kaikkea tuota? Aika hassu olet :)

• AnttiLai0
        Sormuksellinen kirjoitti:

Yritit varmaan puolustaa minua. Kiitos sinulle.
        Taisivat nuo haukut kuitenkin olla naisen suoltamia.

yleensä aina haukut tulee nimenomaan naisilta jotka ei tunne meitä ystäviä ja sukulaisia. T: Antti

Jonkun muun on jo aika ottaa mun rooli yleisenä sylkykuppina ja sun suojelusenkelinäs. Mun sydän särkyi kun mä näin niin läheisen sukulaisen juuri tultuani isoisän luota ja mä en edes sun nimeäs tiennyt enkä muista. Pitäkää ulkopuoliset naiset turpa kiinni sukulaisten asioista ettei meidän sydäntä särjetä kaikilta. Miesten kanssa me pärjätään kaikki. Naiset vois oikeasti joskus pitää turpansa kiinni. Miehet sen osaa ellei sukulaisten asioihin sotkeuduta. Ottakaa opiksi ja pitäkää turpa kiinni niin mekin pidetään. JUMALAUTA JOS SÄ ET OO MUN TUTTU, YSTÄVÄ TAI SUKULAINEN NIIN PIDÄ ÄMMÄ TURPAS KIINNI ETTEI KAIKKIA SATU SYDÄMEEN ja kaikkien asiat mee taas sekaisin. Se on sun syy joka et meitä tunne! Älä yritäkään tulla ystäväsi ja sukulaisesi väliin. Se ei vittu oo sukupuolikysymys jos suvusta on kysymys. Niin että ämmä älä oo vittumainen ja huuda jollekin joka tuntee kaveris sua paremmin!

• mitähittoooo
        AnttiLai0 kirjoitti:

yleensä aina haukut tulee nimenomaan naisilta jotka ei tunne meitä ystäviä ja sukulaisia. T: Antti

Jonkun muun on jo aika ottaa mun rooli yleisenä sylkykuppina ja sun suojelusenkelinäs. Mun sydän särkyi kun mä näin niin läheisen sukulaisen juuri tultuani isoisän luota ja mä en edes sun nimeäs tiennyt enkä muista. Pitäkää ulkopuoliset naiset turpa kiinni sukulaisten asioista ettei meidän sydäntä särjetä kaikilta. Miesten kanssa me pärjätään kaikki. Naiset vois oikeasti joskus pitää turpansa kiinni. Miehet sen osaa ellei sukulaisten asioihin sotkeuduta. Ottakaa opiksi ja pitäkää turpa kiinni niin mekin pidetään. JUMALAUTA JOS SÄ ET OO MUN TUTTU, YSTÄVÄ TAI SUKULAINEN NIIN PIDÄ ÄMMÄ TURPAS KIINNI ETTEI KAIKKIA SATU SYDÄMEEN ja kaikkien asiat mee taas sekaisin. Se on sun syy joka et meitä tunne! Älä yritäkään tulla ystäväsi ja sukulaisesi väliin. Se ei vittu oo sukupuolikysymys jos suvusta on kysymys. Niin että ämmä älä oo vittumainen ja huuda jollekin joka tuntee kaveris sua paremmin!

Ei saatana :D

• melkoinenjöpöttäjä

omituinen höpöttäjä

• Kaivosmiehen_tytär

Juttelee muille, mutta ei mulle. Ennen ei ollut niin. Tosin sama tilanne puolin ja toisin.

• Odottelentässä

Tuppisuutaneli, silmät pälyilee. Tai totaalisen ilmeetön tavarantoimittaja..

• onnekasmies

Kaunis ihminen niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
      Olen onnekas kun olen saanut tutustua

• haaveeksjäänyttä

Aikas vastustamaton mies....

• eikummosia

Tunne, kun astelee kesäisenä aamuyönä paljain jaloin märällä nurmikolla tai kun pärskivä merivesi lyö päin kasvoja ulapalla seilatessa.

Häntä ajatellessa voi kuvitella olevansa astronautti painottomassa tilassa, leijaillen ilman huolen häivää. Hän tunkee ajatuksiin kuin kevättulvan paisuttama joki tulvii pelloille.

• vaikuttunut

Saadapa joskus jossakussa näin lämpimiä tunteita syntymään. Ja saadapa vielä siitä joskus tietää!

• 6891

nätisti kirjoitettu :)

• lumoavalaulu

Katse
        lumoava laulu satakielen
        saa tähtitaivaaseen mielen
        elävöittää sielun
        etteivät lait , ilmiöt luonnon
        voi muuttaa rakkautta

• 6791

Nyt just tällä minuutilla tulee mieleen hidas mutta syvä ja intohimonen toiminta.

Voi epätoivon huokaus... :}

• 6891

eip paha

• 6791

Nojoo, on se sit komeekin tietty ja ihana ja rakas ja paras jnejne. Tumma hyvännäkönen kiva ja mukava jajaja........

• jokuvain12

Nainen, joka omaa mielettömän huumorin, kauniin ulko- ja sisäkuoren, on tatuointeja ja rastat. Veit sydämeni...

• Sekopää

Ikävöin pitkää ja vaaleaa miestä, jota näen lähes päivittäin.Hän on luonteeltaan täysi vastakohta minulle, ja kuitenkin tunnen vahvasti että meissä on jotain samaa. Hän on aina korrekti ja kärsivällinen, ymmärtäväinen ja tyyni. Vahinko vain että tuppaan tulkita ko ominaisuudet lämpimiksi tunteiksi minua kohtaan, vaikka siitä ei taida olla kyse. Tänään merkityksettömiä kosketuksia ohimennen pitkästä aikaa ja mieleni suistui taas radaltaan...

• Puujalkawitsi

Rämpyttää reiän kohralta - sekä kitaraa että naisia.

• yöjuoppo

en.

• teletapiaa

Nuorempi mies jolla on kauniit silmät ja ihana ääni

• kuinkapaljon

nuorempi ja kerro lisää

• Uudenmaankimma

Hymy ja silmät jotka kirkastui aina kun nähtiin...voi ja oih.

• ahdistelensitä

Ahdistelustani huolimatta säilyttää asialinjan

• mihinahdestelujohtaakaan

jatka vaan,mut kestä seuraukset ;)

• jotakin_kertova

Meissä on paljon samaa.

• onkonäinhyvä

On. Mutta osoite on eri silti...

• jotain_kertova
        onkonäinhyvä kirjoitti:

On. Mutta osoite on eri silti...

Niin on, mutta silti on hyvä näin. Aika pitkässä juoksussa oli sen hyväksyminen.

• koojhfcblk

Suomen komein mies hän on minun silmissäni :o

• söpöliini_mun

Kauniit silmät. Pitkät tummat hiukset ja ihanan ujo hymy josta ei saa tarpeeksi.

• ijjdetg

Suutelee niin että jossakin säkenöi

• Sitäolihän

Bardi.

• läheisriippuvaepävakaa

Täyttää kaikki NPD:n, ASPD:n ja Haren 20 osaisen luettelon kriteerit/piirteet.
      Tämä ei ole vitsi ja ammattilaiset on huolissaan.

Pyristelen irti paraikaa ja itken itkuni. Jatkan tiivistä terapiaa.

• Lämmin_ämmä

Ei ole ihastuksen kohdetta, ainakaan itselle myönnettyä tai toisillekaan.
      Ei ole sopivaa olla ihastunut, kun on naimisissa.

• ErikoinenAjattelutapa

Yleensähän ON suotavaa olla ihastunut puolisoonsa.

• viimeaikoina

On alkanut hymyilemään

• pimpelipoms

älykäs, taiteellinen monilahjakkuus, KOMEA, hirveä jytky;D (pitäiskö mennä nukkumaan)

• Yxvaa

He was my true story, last hope of my life

• AukuinenNaineko

Ketä ikävöit, jäin miettimään tuota. En tiedä onko se ikävää, sitäkin olen tuntenut. Enemmänkin on jotakin käsittämätöntä tunnetta ja mielen harhaa. Häntä en saa mielestäni.

just!

• lyötkatseenikatuunarmott

Pehmeä ääni. Se tunne , se kemia ..
      se katse.
      Älykäs. Vaalea . Mies.

• ihaztunut

järvensiniset silmät, hyvä tuoksu ,korkokengät

• Seinis

Rintakehä joka nousee ja laskee kun hän hengittää ja minä saan olla kainalossa..

• näinvaan

Hän ei ikävöi minua.

• Ei ikävöi minua, eikä koskaan ikävöinytkään.

• Kissatonvillejä

Hän on vilkas ja huumorintajuinen oikea ilopilleri. Saan häneltä hyvää energiaa tulen aina iloiseksi kun tavataan ja nähdään. Toivottavasti myös hän kokee minut tällaisena että tämä olisi molemminpuolista.

• niinnekissaton

Sama täällä! Hän saa mut hymyilemään ja hyvälle tuulelle. Meillä tuntuu osuvan huumori yhteen. Hyvä olo kestää ja kestää. Hänessä on jotain mikä kolahti heti ensinäkemältä, tai kun ensimmäiset sanat oli vaihdettu. Kiinnostun ihmisistä helposti, mutta tää tunne vaan on ja pitää kiinni enkä nykyään pysty olemaan ajattelematta häntä. Musta tuli tavallista hajamielisempi. Vaikea keskittyä muiden puheisiin tai elokuvan katsomiseen tai oikeastaan mihinkään. Hetkinen, hymyilen nytkin. :) Hän on ihana.

• määmää

Punaiset hiukset tosi ruma akka!

• rumiajuu

kamalia noi punahiuksiset :s

• oletsinärakas

Ikävöin rakasta miestä. On silmät. On suudeltava suu, josta pulppuavaa ääntä ja ajatusta voisin kuunnella 24/7.

• lauantaikarkit

Analyysit on kirjoitettu tänne palstalle jo aiemmin, ja edelleen seison sanojeni takana. On se vaan semmonen poju :)

• Kuumeessa

Mies, siniset silmät, urheilullinen ja hoikka. Suorat housut ja kauluspaita. Aina. Vaikea edes kuvitella farkuissa, vaikka mielelläni hänet niissäkin näkisin :) On sekoittanut pääni, muttei tajua sitä itse, vaan pitää mua muuten vain sekopäisenä. Tykkään hänestä kuin hullu puurosta!

• mjap

Sanoi jo monta,monta vuotta sitten: Soitellaan! Tulee ja menee. Auton torvea soittaa, moikkaa ja heiluttelee ja hymyilee. On sanonut monenlaista muutakin, arkista asiaa-tavallista. Joka päivä tuo tuossa kieppaa, jossakin. Jotenkin niin ihana, etten pääse irti! Ihan tavallinen suomalainen mies, josta niin tykkään mutta on toisen oma :( Ei sille vaan voi mitään, ettei sitten soitella... Katsella sentään saa! Ja tykätä. Ihan aikuisten oikeesti!

• HänOn

Rillipää ruskee kiharatukka jota tekee mieleni pörröttää.

• lätkässä

Punertava tukka kauniit kasvot. Upeasti kantaa itsensä.. en saa tarpeekseni hänestä.

• nopeetsyöhitaat

Oli jo tavattaessa ekaa kertaa komea aikuinen mies, nyt jo näköjään valkohiuksinen ja aina vaan komeampi..myös turvallisen oloinen jonka kainaalossa ei tarvinnut pelätä mitään..vei sydämen..valitettavasti olin vain kovasti myöhässä:-(

• öööö-öö

no minäpä kerron. se on täys p*skaläjä, kun ei tajua omaa parastaan:D hölmökin vielä

• dkpserp

Äitiäni...hän oli paras ystäväni.

• ihastunutkauan

Ruskeasilmäinen,kalju,pitkä ja komea mies. Jalat vei alta heti ensitapaamisella.

• ehyre6tyuh

sari

• MÄMMI_

Oi häntä ikävöin, omaa prinssiäni. Esiintyi Hesarissa äskettäin, yrittäjän tittelillä. Kannattavuusongelmia. Kuulemani mukaan alkoholiongelmista kärsivä viisikymppinen, eronnut mies. Naissotkuja paljon kuulemma, päällekkäisiä naissuhteita. Ex-naiset nimittelevät narsistiksi. Haluaa kuulemma anaaliseksi ja virolaisia naisia. Oi, häntä ikävöin.

Hänen kanssaan voisin vihdoinkin olla terve. Terveyden määritelmään, kun kuuluu KYKY RAKASTAA ja KYKY TEHDÄ TYÖTÄ. Minä en osaa rakastaa. Olen siis sairas.

• Tuulaa_kaipaan

Sä Tuula itses niin paljon paremmaksi oletat,
      ja yläpuolelle muiden naisten mielessäs kohotat!
      Sä olet jo pysähdyksissä nainen viisikymppinen:
      On hyppysis enää vuodet vaihdevaivaisen.
      On kaulallasi rypyt vuosirenkaiden
      ja värkissäsi vuodot vaivaisen.
      Ja altaassa äitis rinnalla laiskasti polskiessa,
      sä koet riemun omaishoitajuuden.

Sä sinkkuna Kalliossa koet vapaan seksuaalisuuden,
      kun tuot luokses Hakiksen torin kalamyyjän, varatun petollisen.
      Sut mikä saa Tuula-tyttönen kotiisi opettajakollegat raahaamaan,
      ja piirakkas heille halulla avaamaan?

Onko Oinas-mies siis paras rakastaja Vaaka-naikkosen.
      Sen tiedät vain sinä Tuula, ikäneito pölkkypohkeinen!
      Sä täällä kirjoittelet nimissä muiden naikkosten
      ja muilta kuvittelet hyvin salaavas sen.
      Ot mielestäs leidi ylivertainen,
      kun turkissa, tuulipuvussa pyyhällät
      luo Kallion kotisi kulmauksen.

Sä lupasit Tuula auttaa,
      mua luoksein saamaan naisen unelmien.
      Sä olitkin valhetta täynnä,
      ja sabotoit jokaisen rakkauden.
      Rumaa ruhoas mulle,
      yhä uudelleen tyrkkien...

https://www.youtube.com/watch?v=wj0OowzVmNQ

• tuulaa-kaivataan

Tulispa Tuula itse kommentoimaan?

• Sydämessäni_oot

Noin 50-vuotias yrittäjämies Helsingistä, jolla on jonkin verran kannattavuus ongelmia yrityksensä kanssa tällä hetkellä. Lisäksi hänen parisuhteensa on kriisissä. Taustalla on paljon päällekkäisiä naissuhteita ja seikkailuja. Alkoholiongelmia on myös, samoin yksinäisyyttä.

Ainoa sisarus, veli elää vakaata ja onnellista perhe-elämää toisessa kaupungissa. Samoin isä vaimoineen.

Naiset syyttelevät tätä viisikymppistä narsistisista piirteistä persoonallisuudessa, miehet omanvoiton pyynnistä, opportunismista liikeasioissa.

Persoonaltaan mies on salaileva, puolitotuuksien kertoja ns. "näin minulle on kerrottu" - tyyppi, joka pyrkii aina varmistamaan selustansa. Petollinen. Käyttää vanhempia naisystäviä kilpinään ja puolustajinaan, piiloutuen heidän selkänsä taakse kuin pikkupoika äidin helmoihin. Kun hänellä menee hyvin, hän unohtaa nämä "ikäloput" haahkat ja virkistäytyy jonkun nuoren, muodokkaan naisen seurassa. Kaiken kaikkiaan ristiriitainen ja sekava tyyppi ihmissuhteissaan.

• T_miestä

Pötköttelee vieressäni risoton syönnin jälkeen.
        Hyväilee minua, kun makoilen jalat kattoa kohti,
        letut levällään Kalliossa tai Espoossa.
        Toisen oma. Ei taida välittää tällaisesta kapteenin lakkipäisestä,
        yli-ikäisestä sinkusta, vaikka tissitkin on..

• KotKotTuula

Lainaa minulle AUTOAAN, KÄNNYKKÄÄNSÄ ja KAMERAANSA.
        Avaa ovensa leidille TURKISSA JA TUULIPUVUSSA, kun tungettelen hänen kotiinsa saunomaan ja oleilemaan.

Kuuntelee herkällä korvalla, kun LEVITTELEN MUSTAMAALAAVIA luulojani
        muista naisista täytenä totena. Antaa minun manipuloida itseään.

Ottaa minut vuokra-asunnostani omistusasuntoonsa asumaan. Päästää minut
        seksikkäine KAPTEENIN LAKKEINENI venettään emännöimään.

• pjong
        KotKotTuula kirjoitti:

Lainaa minulle AUTOAAN, KÄNNYKKÄÄNSÄ ja KAMERAANSA.
        Avaa ovensa leidille TURKISSA JA TUULIPUVUSSA, kun tungettelen hänen kotiinsa saunomaan ja oleilemaan.

Kuuntelee herkällä korvalla, kun LEVITTELEN MUSTAMAALAAVIA luulojani
        muista naisista täytenä totena. Antaa minun manipuloida itseään.

Ottaa minut vuokra-asunnostani omistusasuntoonsa asumaan. Päästää minut
        seksikkäine KAPTEENIN LAKKEINENI venettään emännöimään.

Oho, ihana nainen. Näytänkö kännykkääni?

• RipustautujaTuula
      • Liikaajoniitälukenut

Olet todella häiriintynyt psykopaatti, jätä Tuula ja hänen miehensä rauhaan, lopeta heidän nimissä kirjoittelu.
        Olet sairas, hanki itsellesi apua.

• 18-19v

tummahiuksinen,ranskalainen,aah...oikeesti se hymy...mua aika paljon vanhempi (oon 18-19v tyttö) nähnyt mut kerran...itse olen nähnyt monta kertaa...äh..asuu Ranskassa,mä Suomessa...eikä edes mitään yhteystietoja...ärsyttää...

• todella

vaalea komea mies .

• Kaunis nuori nainen, älykäs ja huumorintajuinen, ilkikurinen, mutta reilu. Kokenut joskus vaikeita, mutta hyvin on selvinnyt. Opiskelee yliopistossa. Tykkää lapsista ja miettii yhä mikä hänestä tulee isona. Olemme ystäviä.

• haluanviilipytyksi

Hän saa mut hengästymään ja vapisemaan, ei lienee hyväksi mulle.

• onsevaanikuinenykkönen

Sillä on ihana pikkupoikamainen pilke sen maailman kauneimmissa sinisissä silmissä kokoajan. Ja niillä silmillä se näkee suoraan mun sieluun. Ollaan niin samasta maailmasta, tajutaan toistemme kieroutuneita juttuja. Oltais voitu olla täydellinen pari. Vihataan ja rakastetaan. Mutta me ei olla me. Eikä koskaan tulla olemaan. Koska luulen sen sanoneen viimeset hyvästit koska mä olen käyttäytynyt ku aasi.

• eläolenythullu

potaskaa, jos teillä huumori toimii niin isotkin aaseilut voi paikkailla, se vaatii kyllä sopivasti totisuutta alle, mutta äläs nyt onnen anna mennä ohi ihminen hyvä.

• onsevaanikuinenykkönen
        eläolenythullu kirjoitti:

potaskaa, jos teillä huumori toimii niin isotkin aaseilut voi paikkailla, se vaatii kyllä sopivasti totisuutta alle, mutta äläs nyt onnen anna mennä ohi ihminen hyvä.

Mä ehkä olen ollu aasi, mut hän on ollu täysmulkku.. Mä olen katsonu sormien läpi monet paskat temput. Jotenkaan vaan kumpikaan ei osaa olla täysin erossa kummastakaan, ja mä yritän olla kylmä vaikken haluiskaan koska en kestä saada siltä siipeeni enää yhtään. Mutta haaveissani ehkä odotan että hän jonain päivänä avaa keskustelun ja jaksaa kuunnella mun kummallista jooeikueisittenkään läppää. Masokisti ilmeisesti olen.

• kakrukaveri

Hänellä on todella upee vaimo, puuhakas ja pitää miehensä myös toistuvasti työssä kiinni.

• eikätuuoleen

Ei kukaan enään mielessä

• hänonmiespohojanmaalta

Yks jääräpää mutt silti niin rakas <3 Herkempi ja tunteellisempi kuin varmasti moni uskoisi.

• heaters

hän tietää....

• Semmoonense

Masennukseen taipuvainen taiteilijasielu, oman tiensä kulkija. Herkkä ihminen. Minusta on kiva kiusoitella sitä :)

• mikskertosin

Liian herkkä ihminen et voisi kertoo mitään.
      Nettihyeenat repis sen kappaleiksi jos saavat tiaisuuden.

• hvnjkvg

sEllanen mukava komeekin vielä.

• enikävöi

Linkkaava, kalju ja vatsakas, narsistinen, pettävä, itseään täynnä, ei mikään älykkö vaikka niin kuvittelee olevansakin. Pakkomielle saada uusia naisia sänkyynsä. Vie heitä kotiinsa kun vaimolta silmä välttää. Patologinen valehtelija. Köyhä kuin kirkonrotta, siipeilijä.

• HyiHittonen

:D Vuoden uros?

• enkaipaa

Hehheheheheh:) mun mieshän se siinä tuli kuvailtua

• enminäkään

Oikein miehen kuva hehe hehe.... :)

• enminäkään
        enminäkään kirjoitti:

Oikein miehen kuva hehe hehe.... :)

Pakkomielle saada uusia naisia sänkyynsä. Vie heitä kotiinsa kun vaimolta silmä välttää. Patologinen valehtelija.

• Enkaipaaminäkään

Muistuttaa kovasti minunkin entistä miestä.

• wety861

Mä ikävöin vaikkakin näen melkein koko ajan hänet silmät, täydellinen suu ja se hymy saa mut sulamaan. Hiukset ja tuoksu saa mut sulamaan. Marika mulla on ikävä sua.

• missyoutoo

mäkin kaipaan sinua. <3

• snowcamo

Hänellä on el:n ak...

• mimmmuska

Sellanen joka tykkää leikkiä toisten tunteilla!!!

• karneoliko

Satujen maailmassako elätte?

• puumatöistä

Hänellä on poikamainen hymy ja jotenkin poikamainen ote elämään, rehellinen ja valoisa! Hän saa tätösen miettimään elämäänsä, onko oma kotimörökölli oikea vaihtoehto vai voisiko olla ilman häntä ja yksin.

• huhsainsanottuu

En ikävöi ketään

• kerronsenkuvin
    • Hannele2

Ikävöin miestäni, vaikka hän on vierelläni.niin useat sairaudet ja masennus ovat muuttaneet jotain hänessä Kaikki hellyys on harventunut melkein kokonaan kadonnut väliltämme saattikka sitten seksielämä Tiedä. että kaikki kuitenkin on vielä tallella nyt vain niinkuin piilossa odottaen uutta paluutaan Eli parenpien aikojen toivossa elän. Nyt ollaan tovereita, ystäviä ja luotamme toisiimme ja yhäkin olemme uskollisia toisillemme

• minäitekin

Hänellä on ihanat hiukset. Haluaisin koskettaa niitä, ihan vähän. Oikeastaan aika paljonkin. Olen aivan hullaantunut.

Jos voisi lapsuuden kesäpäivän äidin kanssa purkittaa, niin haluaisin tuon purkin tuoman tunteen jakaa hänen kanssaan.

• Tämäonihana

Minun hän on se mitä toisista aina etsin. Sellainen kumpuaa juuri niistä lapsuuden ihanista kesäpäivistä äidin kanssa.

• Missing

Kun hän katsoo minuun tunnen itseni kauniiksi, hyväksytyksi; kaikki on hyvin. Matkustaisin vaikka maailman toiselle puolelle pelkästään sen katseen tähden... Mutta emme saa tavata, hän on varattu...

• täsä
    • halisikokopäivän

No rakas nainen on semmone jota halisi koko päivän kyllästymättä vaan.

• maailman iloisin ja positiivisin ihminen. jotku joka on aina kaukana vaikka matkustaisi maailman ääriin. irvikissahymy

• Onnenodottaja

Hän on minua reilu 10 v. nuorempi, ihana mies. Hänen kanssaan on mukava jutella. Hän on aina rauhallinen, ymmärtäväinen, auttavainen, saa mut nauramaan ja hyvälle tuulelle. Hän on vaalea ja sinisilmäinen. Hän on aina yhtä komea, parralla ja ilman.

• Unelmissa

Joka naisen unelma, mutta ikuinen poikamies?

• eipäsleikitätunteilla

Hän joka tosissaan on hän sen myös tosissaan näyttää.Ei ole ottajia ollut, leikkijöitä vaan.

• Unelmissa
        eipäsleikitätunteilla kirjoitti:

Hän joka tosissaan on hän sen myös tosissaan näyttää.Ei ole ottajia ollut, leikkijöitä vaan.

En ole uskaltanut tunteitani paljastaa. Voisiko hän olla kiinnostunut juuri minusta?

• Kaikkiontaasmahdollista
        Unelmissa kirjoitti:

En ole uskaltanut tunteitani paljastaa. Voisiko hän olla kiinnostunut juuri minusta?

Miksipä ei voisi olla.Usko itseesi.
        Hän voi nähdä sinussa sellaista mitä muut ei ole nähneet ja se voi merkitä hänelle paljon.
        Voit hyvinkin olla juuri hänelle oikea.

• sanoinrumasti

suoraan sanottuna helvetin ruma mutta niin ihana luonteeltaan

• Ihastusvaan

Hän saa minut hymyilemään sanoillaan ja kaipaamaan poissaollessaan. Odotan sydän pamppaillen taas tapaamista nämä ihanat vaaleanpunaiset silmälasit vielä päässä.

• tosikarvainen

Ja märkä pillu tulee mieleen

• lallalllaa

"Ois mies isokokoinen saatava"

• yksi_juttu

Askelten ääni

• MihinSuuntaan

Mikäs askelissa?

• kuulokuva

Hän tuhisi söpösti nukkuessaan..

• ilkimysssssd

Kamala luonteeltaan tosi ilkee

• lyhyesti

tosi fiini..

• Hienohelmako

Toivottavasti hyvässä mielessä. Eikö "fiini" ole vanha sana, jolla on hieman ylenkatsova kaiku? Tai onko se murresanakin?

• muijani

Upee nainen hyvä äiti lapsellemme ja kaunis upee vartalo.

• EiLakkaaYllättämästä

No, kerrotaan nyt sitten (meinasin jättää väliin)

Hän on tehnyt historiaa kekseliäisyydellään! En oikeasti ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Uskomattoman älykäs ja painii ihan omassa luokassaan tuon kekseliäisyytensä kanssa. Ei voi kuin ihailla <3 rispektii hälle :)

Aivan tajuttoman puoleensavetävä katse ja luonne. <3

• petettymiess

Jaa a petturi mikä petturi...

• Ikävä_rehellistä_ihmistä

T äytyy S anoa, miehesi ”duunipaikan nainen”, ettet sinäkään mikään järjen jättiläinen eli nero ole, vaikka muuta väität. Vuosikausia kutsut palstalla minun nimissäni J-miestä, jonka kanssa asun, ja joka ei tiedä tämän palstan olemassa olosta yhtään mitään. (Kaikillahan on käytössään OMIEN HOKSOTTIMIEN LISÄKSI väestörekisterijärjestelmä, numerotiedustelu, yritystele, fonecta finder, julkiterhikki jne.)

SILTÄ VARALTA, ETTÄ OLET TAAS YÖN AIKANA TEHTAILLUT ALKEELLISIA VIESTEJÄ(SI)MINUN NIMISSÄNI ”J-miehelle” – TAI JOLLEKIN MUULLE, MINULLE TÄYSIN TUNEMATTOMALLE tai ELÄMÄÄNI KUULUMATTOMALLE KAKSILAHKEISELLE, kerron, että olin poissa palstalta noin klo 00.20 – 7.48.

SILTÄ VARALTA, ETTÄ TEITÄ KIUSAAJIA ja muiden asioissa sorkkioita OLISI ENENMÄNKIN KUIN YKSI NAINEN, KIRJOITAN SEURAAVAN:

Jättäkää MINUT RAUHAAN, ja lopettakaa ALKEELLISTEN VIESTIENNE TEHTAILU ”J-miehelle” – TAI JOLLEKIN MUULLE, MINULLE TÄYSIN TUNEMATTOMALLE tai ELÄMÄÄNI KUULUMATTOMALLE KAKSILAHKEISELLE, niin tekin voitte olla rauhassa.

PS. Kuka on S-mies? Kuka on Sami tai "Sami"? Entä kuka on M - mies? Minkä kaiken nimisiä miehiä kutsut täällä muiden naisten nimissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      499
      3968
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2986
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2208
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      454
      2058
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1384
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1313
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1178
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1085
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      61
      1079
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1038
    Aihe