Haluaisin kysellä teiltä omien kokemuksienne pohjalta, mikä on paras paikka ottaa 4000-5000 euron laina? Laina-ajaksi kaavailin 5 vuotta.
Minulla on vakituinen työpaikka ja vuositulot ovat noin 25 000. Ikää on alle 25.
Haluan maksaa lainalla kaikki osamaksuni, jäännösverot ja kelan takaisin pyytämät asumislisät. Kaikkia näitä lyhennän joka kuukausi noin 500 eurolla, mistä syystä elämiseen ei hirveästi kuukaudessa jää ja olen päätellyt lainan olevan paras vaihtoehtoni.
Nordeasta hain joustoluottoa, mutta hylkäsivät hakemuksen, koska se ei ole pääpankkini.
Pyytäisin asiallisia neuvoja ja vinkkejä eri paikoista, mitä kannattaisi harkita :)
Mistä edullisin joustoluotto tai laina?
5
154
Vastaukset
- Aloittajalle
Mikset hae lainaa omasta pankistasi?
- mesiveloni
Danske vaatii vakuudet, mitä minulla ei valitettavasti ole.. Muuten myöntäisivät kuulemma mielellään :D
- esko1832
Kurkkaa eri vaihtoehtoja suoraan googlesta tai vaikka sivulta http://lainaa-24h.fi/
Lopetat vippailun ja velaksi elämisen ja sitten haet Takuu-Säätiön takausta järjestelylainaan oman kuntasi velkaneuvonnan kautta. Kannattaa tutustua kyseiseen vaihtoehtoon. Ei ole kyllä nopea tie saada velat kuitatuksi. Mitä pikemmin toimit sitä parempi tulevaisuus.
Miten paljon yksittäisiä velkoja on? Jos muutama (2-5 pientä) niin niihin voisi ajatella maksusuunnitelmaa pienemmällä kk-erällä. Älä ota lisää velkaa.- bitcoinHoarder
Yksi keino on hankkia tyttöystävä (joka käy töissä), näin puolitatte asuinkulut ja jää vähän rahaa elämiseen. Jotkut toki hankkii tyttöystävän myös ihan muista syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934