Onkos kuinka moni saanu tuon syyhyn poies nuilla apteekin voiteilla, ite käyttäny tuon yhen tuupin ja vielä tulee neljän päivän jälkeenki nuita vesikelloja käsiin, eli voipiko jo tässä vaiheessa todeta että vituiksi meni tuo voide hoito. Kannatteeko ostaa toista tuubia ja kokeilla vai meneekö rahat vain hukkaan, Eli tarvitseeko hakea lääkäristä jokin lääkekuuri tähän lisäksi.......
SYYHY!!!!!!!!!!
3
174
Vastaukset
- anonymi
Pitää se toinen voide vielä levittää koska ensimäinen on näemmä tappanut naaraspunkit mutta ei munia. Toisen voiteen yhteydessä kannattaa ottaa suun kautta otettavat lääkkeet myös. Onko kutinaa vielä?
- TorakkaPersiis
Ensinmäisestä tuubin levittämisestä kulunut aikaa 9pv ja kutinaa ei oikeastaan ole yhtään, niin meinaatkos että nuo munat ei kuole tuolla ekalla tuubilla?
Hoito pitää tehdä 2kertaa, viikko väliä.
Vaatteet ja petivaatteet pitää pestä 60 asteisessa vedessä.
Jälkikutina voi kestää 2-4 viikkoon, jota voi hillitä kortisonivoiteella.
Mikäli oireilu jatkuu pitää kääntyä lääkärin puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244