Osaako joku auttaa? Oon kärsinyt jo 2 vuotta jatkuvasta vuodosta, välillä limaista ja joskus valkoista. Joskus haisee tosi pahalle ja välillä ei melkein ollenkaan.. Ja tätä on siis jatkunut 2 vuotta putkeen joka päivä! Oon 16 vuotias ja neitsyt vielä niin eikai voi olla sukupuolitautiakaan? En ole kertonut kellekkään enkä haluakkaan.. Osaako joku kertoa mikä vois olla ja eikai vaan mitään syöpää?? Jos olisi syöpä kai mun terveys olis laskenu kahdessa vuodessa? Vai? Muuten oon ihan terve:) kiitos oikeasti paljon jos joku osais auttaa!
Jatkuva vuoto..?
1
346
Vastaukset
- LuultavastiNormaalia
Emättimestä kuuluukin tulla jatkuvasti vähän limaa, kuukautiskierron puolivälissä voi tulla paljonkin. Samalla tavalla kuin suussakin on koko ajan sylkeä, se on normaalia.
Emättimen liman ei kuulu haista selvästi pahalle, paha haju on merkki bakteeriepätasapainosta tai tulehduksesta. Normaalisti lima on joko hyvin miedon hajuista, hajutonta tai hyvältä tuoksuvaa. Jos vuoto haisee selvästi tosi pahalle pitkän aikaa yhtä mittaa, niin kannattaa käydä terkkarilla tai lääkärissä. (Kuitenkin yhdynnässä emättimeen päässyt sperma voi haista , ja siitä voi jäädä pariksi päiväksi epämiellyttävä kalan haju, joten siitä hajusta ei kannata heti huolestua.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075