Jatkuva vuoto..?

Syövänpelkääjä

Osaako joku auttaa? Oon kärsinyt jo 2 vuotta jatkuvasta vuodosta, välillä limaista ja joskus valkoista. Joskus haisee tosi pahalle ja välillä ei melkein ollenkaan.. Ja tätä on siis jatkunut 2 vuotta putkeen joka päivä! Oon 16 vuotias ja neitsyt vielä niin eikai voi olla sukupuolitautiakaan? En ole kertonut kellekkään enkä haluakkaan.. Osaako joku kertoa mikä vois olla ja eikai vaan mitään syöpää?? Jos olisi syöpä kai mun terveys olis laskenu kahdessa vuodessa? Vai? Muuten oon ihan terve:) kiitos oikeasti paljon jos joku osais auttaa!

1

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuultavastiNormaalia

Emättimestä kuuluukin tulla jatkuvasti vähän limaa, kuukautiskierron puolivälissä voi tulla paljonkin. Samalla tavalla kuin suussakin on koko ajan sylkeä, se on normaalia.

Emättimen liman ei kuulu haista selvästi pahalle, paha haju on merkki bakteeriepätasapainosta tai tulehduksesta. Normaalisti lima on joko hyvin miedon hajuista, hajutonta tai hyvältä tuoksuvaa. Jos vuoto haisee selvästi tosi pahalle pitkän aikaa yhtä mittaa, niin kannattaa käydä terkkarilla tai lääkärissä. (Kuitenkin yhdynnässä emättimeen päässyt sperma voi haista , ja siitä voi jäädä pariksi päiväksi epämiellyttävä kalan haju, joten siitä hajusta ei kannata heti huolestua.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      129
      8795
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5204
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      26
      3496
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2414
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      127
      1714
    6. 62
      1647
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      205
      1491
    8. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1377
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1139
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      23
      1101
    Aihe