kiukkujanne purkaa,kun autonpito on tullut kalliiksi kun luonto ei anna periksi ostaa sellasta autoa jossa vähemmän vikoja.
Pitää olla se kuvitelmien synnyttämä mukamas "preemium" kulkupeli kun se naapurikin osti sellasen ettei tarvii naapurustossa vaan hävetä.
jossakinhan se on teijjänkii
5
70
Vastaukset
- Tyttöjäkaikki
Eskarilapset kinastelee.
- TeronPerustelutHehee
Vikojen määräkö sen ratkaisee? Paskalla autolla vaan ei viitsi ajella, vaan laatua ja tyyliä olla pitää.
- turistinajoukossa
Löytyhän sieltä palstalaisia satuilemaan.
Liekkö se vikamäärä ratkasevaa,mutta taitaa se silti olla yks hermojen kiristykseen vaikuttava seikka :))
- Harminpaikkaajat
Ei sitten Skoda taaskaan lähtenyt käyntiin?
- ghjjhggg
Taas tätä perushourailua premiumin ainaisista vioista. Vanhasuomalaisella asenteella toivotaan että naapurin parempi auto edes hajoaisi. Sen täytyy hajota.
Onneksi nulrempi polvi tekee itse töitä saadakseen sen paremman auton eikö jurota umpimielisenä pahantoivojana nurkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848