Sipilä on lestasoluttautuja

Äänestä-oikein

Eli tiedoksi kaikille jotka eivät ole tajunneet, niin tämä ko. seurakunta imee tukirahoja itselleen, mutta osallisuus yhteiskunnasa yleisen hyvinvoinnin edistämiseksi ei kiinnosta heitä. Lisääntyvät kuin kanit ja koulut ja päiväkodit on täynnä. Pieni seurakunta sisäsiittää lapsia maailmaan ja siitä aiheutuu huonoa ihmislaatua, jonka seuraukset maksaa veronmaksaja. Nämä lestadiolaiset saastuttavat myöskin yleistä ilmapiiriä ja talouselämää Oulussa, koska heitä on täällä todella paljon, (90%) koko lahkosta.

Lestadiolaiset soluttautuvat joka paikkaan lahkonsa nimiin pelaamaan. Heitä on valtuustoissa, hallituksissa, virastoissa, nettiyhteisöjen luotseissa. He ovat moraalittomia ihmisraunioita vailla omatuntoa. Kaiken saaneet anteeksi rukoilemalla, niin omatunto puuttuu. Mistään eivät ota vastuuta. Isoissa perheissä vailla huomiota ja rakkautta kasvaneita "ruokittavia suita", niinpä heistä on kasvanut ahneita.

Tämä viesti koskettaa Oulua ja oululaisia ja ja ei ole laiton. Ei loukkaa ketään, kertoo vain totuuden.

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläkait

      sitä kaikenlaista roskaa kirjoitellaan ja ihan selvinpäin.?

    • kekustaoluessa

      em mainittu on totta.... kautta totta, lestat on imiöitä vallan ja rahan ja tyttöset kiinnostaa

      • persuthelvettiin

        AAtun Fsisteja neo!


    • eimuuta

      kyllä se lessujen yhteistyö näkyy autokaupoissa ja viksaamoissa,ovat yhtä missä on lessuja,ei muuta

    • Paitsi_että

      No onneksi ei koske meitä demareita mitenkään, pitäkää hyvänänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe