Minäkin luovutin jo...

Sadness--

Suku on pahin. Minä laitan kyllä syntymäpäiväkortit.Heittäkööt vaikka sitten roskiin.
Minua koko suku niin kaltoinkohdellut,omasta äidistäni alkaen.En tiedä mikä on se vika,onko se narsismi,joka heissä jyllää.Enkä jaksa enää miettiä.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäongelma

      Muistatko sinä ihmisten syntymäpäivät!?
      Minä en ole ikinä lähettänyt kortteja kuin jouluna, silloinkin vain muutamalle sukulaiselle. Eivät hekään juuri minua muista. Ihan OK.
      En tiedä, loukkaantuvatko he, en ole pannut merkille, mutta enhän minä sukulaisiani tapaakaan. Miksi tapaisin? Elän omaa tavallista elämääni omien tuttujeni ja ystävieni kanssa. Joku voi olla jopa sukua, mutta eihän sukulaisuus ole mikään velvollisuus.

    • Probioottiparas

      Parempi niin. Yritä nyt kehittää itseäsi siihen suuntaan, ettet jatkuvasti pohdi muiden ajatuksia.

    • 748670

      Joskus on paras vaan "päästää irti"....

    • Sukurakas

      Tunnen kaltaisiasi, mutta jostain syystä he eivät ole kovin onnellisia ihmisiä. Ei heistä varmaan yhtään tuon onnettomampia tulisi, vaikka he olisivatkin tekemisissä sukulaisiensa kanssa? Toisaalta esim. hyvät sisarussuhteet syntyvät vanhempien vaikutuksesta jo lapsena. Aikuisena ei niitä pysty enää parsimaan.

    • Abuda

      Läheisriippuvuutta voidaan terapialla hoitaa. Rauhoitu.

    • Itse-en

      myöskään jaksa enää olla sukulaisten kanssa missään tekemisissä. Parempi vain vältellä heitä ja sitä negatiivisuutta mikä suvussa piilee. En halua tartuttaa omiinkin lapsiini sitä katkeruuden ja riitojen määrää ja jatkuvaa vittuilua. Kellään ei ole koskaan mitään positiivista sanottavaa.

      • älliHoi

        Hähä, mitä positiivista ajattelua olet muka ansainnut????????


      • Siistähmitätänyt

        Pitääkö se ansaita? Olen tekemisissä niiden kanssa jotka haluavat olla tekemisissä ja joiden seurasta tulee hyvä mieli. Miksi minua kiinnostaisi toisten negatiivinen tai positiivinen ajattelu? Oikeasti. Ihmisillähän on vapaus ajatella mitä haluavat. Jokaisella yksilöllä. Mutta mitä minä muiden ajatuksista? Eivät ne minua määrittele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe