Kirjautumisen muistaminen?

pikapankki

Esim. Suomi24:ssä kirjautuu aina ulos kun sulkee selaimen (IE11)

Onko olemassa selainta joka osaisi pitää minut kirjaantuneena vaikka suljen koneen tai selaimen, eli osaisi ikään kuin "huijata" että selain olisi koko ajan auki

21

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oikeastaan ole. Turvallisuusyistä verkkopalvelut yleensä kirjautuu automaattisesti ulos kun selaimen sulkee.

      • Miten niin yleensä. Ei missään muusa palvelussa ole näin idioottimaista systeemiä. Minä en ymmärrä miten se vaarantaa minkään turvallisuuden, jos olen omalla koneellani kirjakatuneena jatkuvasti.


      • okaro kirjoitti:

        Miten niin yleensä. Ei missään muusa palvelussa ole näin idioottimaista systeemiä. Minä en ymmärrä miten se vaarantaa minkään turvallisuuden, jos olen omalla koneellani kirjakatuneena jatkuvasti.

        Jopa IRCiin saatiin tuo ominaisuus jokunen vuosi sitten, tosin kirjaantumisen muistaminen jäi vimpaksi hyväksi uudistukseksi, nykyjään palvelu on pilalla ja moni siirtynyt Facebookkiin...

        Ja Suomi24:ään on ehkä tulossa tuo muistaminen, mutta saako jollain selaimella "huijattua" että luulee että on kokoajan selain auki


      • okaro kirjoitti:

        Miten niin yleensä. Ei missään muusa palvelussa ole näin idioottimaista systeemiä. Minä en ymmärrä miten se vaarantaa minkään turvallisuuden, jos olen omalla koneellani kirjakatuneena jatkuvasti.

        Onhan melkein kaikissa. Turvallisuutta vaarantaa jos joku pääsee koneelle tai haittaohjelma.


    • täyspaska_olet

      Mitä väliä onko sellaista selainta vai ei kun ei se toinen selain auta IE:tä muistamaan salasanoja sen enempää, kuten ei sinun ie:n välilehti"ongelmaasikaan" toisen selaimen asentaminen korjaa.

      • Siis olen juurikin etsimässä selainta jossa tuo on. IE:hen tuskin tuollaista lisäosaa saa?


      • eikäyei
        pikapankki kirjoitti:

        Siis olen juurikin etsimässä selainta jossa tuo on. IE:hen tuskin tuollaista lisäosaa saa?

        Mutta kun se toinen selain ei mitenkään korjaa sitä ie:n välilehtiongelmaasi, joten ei toinen selain käy sinulle, niinhän sinä pankkiautomaatti olet hokenut täällä jo kyllästymiseen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13043565


      • eikäyei kirjoitti:

        Mutta kun se toinen selain ei mitenkään korjaa sitä ie:n välilehtiongelmaasi, joten ei toinen selain käy sinulle, niinhän sinä pankkiautomaatti olet hokenut täällä jo kyllästymiseen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13043565

        Ei mulla ole välilehtien kanssa mitään ongelmaa, en käytä niitä juuri koskaan. Joten pysypä aiheessa ja älä sekoita ja jahtaa käyttäjiä, se ei ole tervettä


      • kylläin
        pikapankki kirjoitti:

        Ei mulla ole välilehtien kanssa mitään ongelmaa, en käytä niitä juuri koskaan. Joten pysypä aiheessa ja älä sekoita ja jahtaa käyttäjiä, se ei ole tervettä

        Eli koko välilehtiongelmasi siis on kuin onkin pelkkää trollausta? Tai taidat sittenkin kärsiä vakavasta skitsofreniasta.


      • Pakettiautomaatti
        kylläin kirjoitti:

        Eli koko välilehtiongelmasi siis on kuin onkin pelkkää trollausta? Tai taidat sittenkin kärsiä vakavasta skitsofreniasta.

        JA sä taidat kärsiä jostain pakko-oireesta kun pitää seurata yksittäisiä käyttäjiä ja esittää perättömiä väitteitä


    • Hoitoonvaan

      Päätit sitten "pankkiautomaatti" kirjoittaa kysymyksen toisella rekisteröidyllä nimimerkilläsi "pikapankki" ja vastasit itsellesi kolmannella rekisteröidyllä nimimerkilläsi "kannyman". Ei jumalauta sä olet vajaa. Kannattaa ihan tosissaan harkita suljetulle hakeutumista kun skitsofrenia on jakautunut jo kolmanteen persoonaan. Ei kai ole suurtakaan väliä muistaako se yhden nimimerkkisi kirjautumista, kun kuitenkin joudut toisella nimimerkillä kirjautumaan uudestaan. Ei kolme nimimerkkiä voi olla samaanaikaan samalla selaimella kirjautuneena samaan palveluun.

      Voisitt muuten siihen välilehtiongelmaasikin (eli tuohon: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13043565 ) vastata itse itsellesi, niin saisit ainakin asiallisia vastauksia, kun ei kukaan muu tunnu vastaavan mitään asiallista.

      • Etkö kykene asialliseen keskusteluun ilman haukkumista?


      • Hoitoonvaan
        pikapankki kirjoitti:

        Etkö kykene asialliseen keskusteluun ilman haukkumista?

        Etkö kykene asialliseen keskusteluun yhdellä nimimerkillä, pankkiautomaatti?


      • pikapankki
        Hoitoonvaan kirjoitti:

        Etkö kykene asialliseen keskusteluun yhdellä nimimerkillä, pankkiautomaatti?

        Koita pysyä aiheessa... älä vakoile ja syyttele ja stalkkaa


      • Hoitoonvaan
        pikapankki kirjoitti:

        Koita pysyä aiheessa... älä vakoile ja syyttele ja stalkkaa

        Mistä ihmeen stalkkauksesta ja vakoilusta horiset? Kaikki sinun tänne kirjoittamasi viestit ovat täysin julkisia ja näkyvät kaikille ilman minkäänlaista vakoilua ja stalkkausta käytit mitä nimimerkkiä hyvönsä. Ja eihän nimimerkkien pikapankki ja pankkiautomaatti takana olevien henkilöiden (henkilön) kanssa ole mitään tekemistä toistensa (itsensä) kanssa, joten siinäkin mielessä nuo stalkkaus- ja vakoiluväitteesi ovat hyvin erikoisia, vai?


      • Pakettiautomaatti
        Hoitoonvaan kirjoitti:

        Mistä ihmeen stalkkauksesta ja vakoilusta horiset? Kaikki sinun tänne kirjoittamasi viestit ovat täysin julkisia ja näkyvät kaikille ilman minkäänlaista vakoilua ja stalkkausta käytit mitä nimimerkkiä hyvönsä. Ja eihän nimimerkkien pikapankki ja pankkiautomaatti takana olevien henkilöiden (henkilön) kanssa ole mitään tekemistä toistensa (itsensä) kanssa, joten siinäkin mielessä nuo stalkkaus- ja vakoiluväitteesi ovat hyvin erikoisia, vai?

        Se ei ole normaalia seurata käyttäjiä ja panna muistiin mitä kukakin on (ehkä) kirjoitellut


      • Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Se ei ole normaalia seurata käyttäjiä ja panna muistiin mitä kukakin on (ehkä) kirjoitellut

        Ei tosiaan ole ja vieläpä kehittää aivoissa että tietty käyttäjä on sama kuin toinen. Ei kuulosta normaalilta.


      • dorkamaatti
        kannyman kirjoitti:

        Ei tosiaan ole ja vieläpä kehittää aivoissa että tietty käyttäjä on sama kuin toinen. Ei kuulosta normaalilta.

        Taas yksi julkinen julkinen viesti yhdellä nimimerkilläsi, jonka näkemiseen ei tarvitsw vakoilua tai stalkkaamista. Menes nyt helvettiin siittä trollaamasta pankkiautomaatti alias pikapankki alias pakettiautomaatti alias kannyman. Itsellesi voit uskotella tuota paskaa mutta tyhmäkin tajuaa sinun monet nimimerkkisi.


    • PanoAutomaatti

      Ompas paljon asiattomia viestejä ohjeiden sijaan, taatusti jostain selaimesta tuo toiminto löytyy?

    • Oot ruma pikapankki :(

      • Et säkään mikään namu ole :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe