Moro
Taustalla kaatuminen > ei vammaa lääkärien mukaan. Tulehdusrumba kuitenkin takana ja siksi liikkumattomuuden vuoksi reisilihas ja polvi kuntoutuksessa. Reiteen tullut voimaa mutta pikkuhiljaa alkanut epäillä sittenkin kierukkavammaa, sillä mediaalisessa nivelraossa kipua ja polvi heikko vaan edelleen, ei oikeastaan edisty. Kinesioteippaus tukee jonkun verran. Pientä lukko-oiretta myös ollut. Kuulostaako kenenkään korvaan tutulta jolla ollut kierukkavammaa?
Mahdollinen kierukkavamma
1
<50
Vastaukset
- kierukkahalki
No voi olla ja voi olla olemattakin:)
Eikös tuo lukkiutuminen viittaa siihen kierukkaan. Lääkärihän sen tietää
Itsellä särkyi polvi noin vuosi sitten kun tipahdin tikkailta. Kierukka sökö samoin eturistiside sekä sivusiteet. Myös reidessä pientä murtumaa. Ainoa hoito oli ortoosi tukemassa polvea ja jalkaa. Leikata ei kuulemma kannattanut.
Nyt ihan hyvän tuntuinen polvi mutta juosta en uskalla. Kipujakaan ei ole ollut koko aikana. Lääkäri kuitenkin epäili että tulevaisuudessa alkaa kolotella mutta sitä odotellessa ....
Kannattaa käydä siellä lääkärissä sinun jospa kuvaisivat uudelleen.
Onko otettu mangneettikuvat vai ihan tavallisessa röngtenissä, siinä ei näy läheskään kaikki vammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592