DETUR, Turkoosin rannikon kiertomatka?

fgty

Onko kellään kokemuksia Deturin järkkäämistä kiertomatkoista? Etenkin kokemukset Turkoosin rannikon kiertomatkasta kiinnostaa.. Mitkä hotellit? Millaiset päivät? Ruoka? Jäikö vapaa-aikaa? Lähtisitkö uudestaan?

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkola06

Itsekin tuossa katselin noita matkoja ja ois kans kiva kuulla millaisia ne on... useaan kertaan oon käynyt rantalomalla Turkissa mut ois kiva kokea jotain muuta :) Huhtikuulle katselin lomaa.

• Anneli-Irma

Marraskuussa olin matkalla. Hyvät hotellit. Retkipäivät aika pitkiä. Retkipakettiin sisältyi lounas. Se oli hyvä juttu. Lintsasin yhdeltä retkipäivältä ja olin siis joka toinen päivä retkillä. Se oli sopiva tahti. Illallisruoat runsaat ja monipuoliset. Samoin aamiaiset. Turkkilainen opas otti vähän hermon päälle. Siltä osin miinus. Olimme isossa nahkaliikkeessä, ostin takin, koruliikkeessä no sieltäkin korvakorut. Suosittelen matkaa. Kaikki hotellit oli 5* majoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      157
      2156
    2. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      209
      1635
    3. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      84
      1465
    4. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      35
      1426
    5. Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio

Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit
      Kouvola
      41
      1291
    6. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      75
      1252
    7. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      141
      1193
    8. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      68
      1026
    9. Kannattaa aina muistaa että ei yritä

liian tasokasta jos ei itse ole sellainen. 🤷🏻‍♂️
      Ikävä
      80
      993
    10. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      105
      984
    Aihe