Onko kellään kokemuksia Deturin järkkäämistä kiertomatkoista? Etenkin kokemukset Turkoosin rannikon kiertomatkasta kiinnostaa.. Mitkä hotellit? Millaiset päivät? Ruoka? Jäikö vapaa-aikaa? Lähtisitkö uudestaan?
DETUR, Turkoosin rannikon kiertomatka?
2
104
Vastaukset
- Kokkola06
Itsekin tuossa katselin noita matkoja ja ois kans kiva kuulla millaisia ne on... useaan kertaan oon käynyt rantalomalla Turkissa mut ois kiva kokea jotain muuta :) Huhtikuulle katselin lomaa.
- Anneli-Irma
Marraskuussa olin matkalla. Hyvät hotellit. Retkipäivät aika pitkiä. Retkipakettiin sisältyi lounas. Se oli hyvä juttu. Lintsasin yhdeltä retkipäivältä ja olin siis joka toinen päivä retkillä. Se oli sopiva tahti. Illallisruoat runsaat ja monipuoliset. Samoin aamiaiset. Turkkilainen opas otti vähän hermon päälle. Siltä osin miinus. Olimme isossa nahkaliikkeessä, ostin takin, koruliikkeessä no sieltäkin korvakorut. Suosittelen matkaa. Kaikki hotellit oli 5* majoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572156
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2091635- 841465
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351426Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit411291- 751252
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1411193Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄681026- 80993
- 105984