Apua! Ystävänpäivä kahden päivän päästä, parhaalle kaverille ei lahjaa, ideat loppu! Olen koittanut etsiä hyviä ideoita, mutta ei ole löytynyt... Olisi hauska antaa joku itsetehty tavara, mutta ei niin yleinen. Virkata/neuloa en osaa. Lahjan hinnan pitäisi olla alle 10€ Kaikki mahdolliset ideat kommentteihin! Kiitos!
Mitä kaverille ystävänpäivälahjaksi?
gerbiilifani
2
248
Vastaukset
- eepi32
Pyörittele/leitä kuminauhoista tai langoista käsikoru. Osta tai vuokstaa leffa, katsokaa se yhdessä. Osta tai askartele avaimenperä, kirjanmerkki tms., tee lahjakortti hierontaan/mihin vaan, jonka toteuttaja itse olet. Osta kukka, tulsoat teistä kuva ja laita kehyksiin, vie ystävä uimaan, lenkille, jne.
- NamiaNamia
Osta muki ja pieni nalle. laita muki täyteen karkkia ja halaa sun ystävääs häntä myös kiittäen ystävyydestä <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181