että mä meen aina mahdollisimman läheltä sinua, vaikka olisi tilaisuus kiertää kauempaakin ;)
Ootko muuten huomannut
13
340
Vastaukset
- jiimiess
olen huomannut ;) ja myös sen että kosketat minua myös vaivihkaa ja menet niin läheltä että tissi osuu vartalooni tai käsi minuun ;)
- jiimies
ja myös sen että olet aika paljon mun vieressä ja tuut istuu mun viereen kun juomme kahvia ;) mutta se on ihanaa kaikki mitä teetkin minulle,nautin sinusta ja siitä
- einiitnytmontaakertaao
olen huomannut vaikket aina meekään läheltä
- Piinaavaa
Jos olet piinaaja. Olen huomannut, ja erittäin ahdistunut olen ollut siitä. Ylipäätään siitä, että aina hankkiudut läheisyyteeni, jos vain tilanne sallii.
Usko jo! poispois.. kauas pois. - nomoisulle
Olen kyllä huomannut sen. Ei paha ollenkaan :)
- hyväjuttuse
Moi moi ;)
- vahvavaisto
Olen huomannut, anna vain vaistosi viedä.
- Niin_mäkin
tein ennen, kunnes tajusin, et se inhoaa mua sydämensä pohjasta. :( Sen jälkeen mä oon yrittänyt vain purra hammasta, jos olen halunnut juttusille tai lähelle. Arvaa vaan olenko muutaman kerran pillittänytkin sen takia. :( Nytkin alkaa itkettää, kun ajattelenkin vain asiaa. Pakko pitää kuorta yllä, että selviää.
- oonkyllä
khihhihhihhhih
- JooOon
Sen n. 5 kertaa vuodessa...
Aina vaan vähenee näkemiset, mutta ei näytä sinua haittaavan.- Todellakinnn
Haittaaa!!!!
- Todellakinnn
Haittaaa!!!!
- Todellakinnn
Haittaaa!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944