Oon pian 14v tyttö ja kärsin ilmeisesti jostai ummetuksesta? Alkoi tänään, hirveä hätä ja vessaan mutta mitään ei tule vaik kui yrittää. Perse iha verillä eikä millää tule ulos. En haluu ees kokeilla enää ku sattuu nii ett itkettää. Voisko joku auttaa? Puuroa kokeilin syödä mut eipä sekää auttanu.
Paska ei tule
3
649
Vastaukset
- mumummu
Hanki Magnesium. http://www.tohtori.fi/?page=5530281&id=3886462 hyvä on Diasporal jota myy jopa Tokmanni 11,90 € apteekissa 13,90€.
- Ummetus
Toivottavasti vatsasi jo toimii, onhan jo pari viikkoa mennyt. Minulla tosin kesti kolme viikkoa.,Sinä aikana piti jo käydä TK apua saamassa. Minä yritän kaikin keinoin pitää löysänä, juon paljon vettä ja kuitupitoista ruokaa. Käytin useamman pussin Pegorionia (apteekista,samoin Laxoberon) päivittäin. Nyt yhden tai puolikkaan. Laxoberontippoja otetaan illalla, pehmenee yön aikana. Toivottavasti et joudu pitkään ummetuskiertoon.
- Anonyymi
Aamulla laita puuron sekaan kourallinen leseitä. Juo vettä, kun lese turpoaa vatsassa. Ruoka on hyvä olla kasvisvoittoista. Itse suosin myös seksvihanneksia. Näistä tulee kuitua.
Akuutissa tilanteissa osta Movikolia. Siinä on ohje. Joudut käyttämään suurimman määrän. Movikol on kamalan makuista. Juon sitä vahvanmakuisen mehun kanssa. Ota sitä pieneen määrään vahvaa mehua ja juo lisäksi pelkkää vettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.625821- 1155030
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4102992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961475Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3411146- 65981
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849