Rekkaparkki.

000000

Ajattelin että voisiko tuohon Metsäsaarentien ja Pajulinnuntien risteykseen tehdä pellolle,tuonne Keskuslaitoksen puolellelle,rekkaparkkipaikan.Kun se tie ei muutenkaan ole leveä ja asutusta tulee lisää,niin liikenne sujuisi paremmin.Kun siinä nytkin on jo rekka ,milloin "nuppi" tankki ja toisella kertaa vielä lisätankki.Jos vielä tulee lisää rekkakuskeja alueelle,niin sitten on tienvarsi täynnä isoja autoja !.Ja jos sattuisi vielä olemaan öljyauto,niin mitäs sitten jos sattuisivahinko ja tämän pitäisi kai olla pohjavesialuetta!.Niin ,että ihmettelen ,että ei tänne rakenteilla oleville tonteille millään isoilla autoilla pääse tavaraa tuomaan,kun rekka voi silloin olla edessä!.Joten asialle jotain pitäisi tehdä.

8

377

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinjoojoo

Jospa ne rekkakuskit itse rankentaisivat pihalleen parkin. Eihän muutkaan työläiset rakennuta muiden kustannuksella tiloja työkoneilleen. Rekkakuski voisi jättää sen rekkansa firman parkkipaikalle ja jatkaa omalla autollaan kotiinsa.

• Niinjoojoo

Niin ja voisi ajatella näinkin:
        Rakentaisin talon, mutta säästääkseeni kuluja, jättäisin täysin parkkitilat pois, Talon valmistuttua perheen autot pysäköitäisi strategisille paikoille, niin, että muu liikenne olisi mahdotonta. Voisiko tällä tavalla kiriistää muita maksamaan minulle rakennettavan parkkipaikan?
        Entäs:
        Miksi monet rekkakuskit pysäköivät autonsa tai jättävät kärrynsä bussipysäkille, vaikka pysäkille saa ainoastaan pysähtyä jättääkseen matkustajan? Ja miksi ei poliisi sakota, vaikka näkee varmasti näin tehtävän?

• onkin

Niinpä

• nostan

• söly

.........

• joohhhhh

Ok.

• Hmmmm

Saako pohjavesialueelle rakentaa rekkaparkkeja?

• yn1

?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      105
      1699
    2. 72
      1284
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1252
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1043
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      47
      971
    6. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      835
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      802
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 48
      755
    Aihe