Onko teistä Kahvila Maku hyvä paikka? Kävin siellä aluksi pari kertaa, sitten pitkä väli ja nyt viime viikolla menin taas. Pian muistinkin miksen ole käynyt, paikka ei ole minun mielestäni kovin viihtyisä. Siellä kaikuu ja normaali puheääni kuulostaa huutamiselta. Eivätköhän omistajat ole itse huomanneet? Sisustukseen pitäisi lisätä paljon pehmennystä, verhoja tms.
Tällä kertaa eivät tarjoillut kahvileivätkään oikein miellyttäneet, juustokakku on mautonta ja mutakakku/jäätelöannos pienin mitä olen ikinä nähnyt...
Kahvila Maku
9
1144
Vastaukset
- kahvihammas
Minä olen Kahvila Makun vakituinen asiakas, ja en ole huomannut mitään edellä mainittua epäkohtaa siellä. Asiakaspalvelu on hyvää ja tosi mukava on ollut käydä siellä. Hinta on tietty kalliimpi kuin jossain ns. tavallisessa kahviossa. Mutta palvelusta ja viihtyisyydestä maksaa enemmän.
- llslsl
Kysypä joku toinen?
- mielestäni
Mielestäni Jallun kämppä Ollikkalassa on PALJON permpi paikka.
- kauvaneläkön
Kauvan ELÄKÖN Jallun kämppä!
- öyletti
On niin sairasta nuo Jallunkämppä-jutut. Mahtaako päässä olla muuta ajatusta ? Eikö tämmöisille Jallunkämppä ihmisille voisi perustaa oman nettisivuston, jossa saisivat keskenään puhella hävyttömyyksiä. Se harmittaa eniten, kun ei voi mitään ns.normaalia juttua alkaa keskustella.
- Vanha on vitsi, mutta kaipa se on niin että "annetaan kaikkien kukkien kukkia".- järkihoi
Näinhän se on kun lusikalla on annettu niin kauhalla ei voi vaatia.
- Anian
Käytiin siellä heinäkuun vikalla viikolla. Salaatit ja kahvit otettiin pikkunälkään. Salaatti oli pettymys, kuivaa perusjäävuorisalaattia parilla eksyneellä kurkkupalalla höystettynä. Vuohenjuustoköntti oli hyvin paistettu ja paholaisen hillokin ok. Mutta olisi tuohon hintaan toivonut hiukan muhevampaa vihersalaattia, tai sitten hinta olisi voinut jäädä 6-7 euroon. Kahvit olivat vetisiä, vaikka myyjä sanoi maun johtuvan erilaisesta pavusta, jonka piti olla hedelmäinen. No jaa, voisi se kahvi silti olla normaalin vahvuista.
Rauman Sali-kahvilassa sai samalla 9,5 euron hinnalla ison salaatin neljällä eri lisukkeella, jotka sai itse valita monesta eri vaihtoehdosta. Lisäksi tuli salaatinkastiketta ja päällisiäkin sai valita suolapähkinöistä ja sipulirouheesta.
Vaikka WC oli siisti ja nätti, kahvila Maku ei jäänyt kovin kiinnostavana mieleen. - Iltakahvee
maku muuteb hyvä mutta iltaisin aina kiinni!!!!
- huono.paikka
Toosi HUONO paikka, ei saa kiljua vaikka kuin pyytäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659