Melkein itketti, kun katoin seiska livestä Petra Kapasen ja Pele -pojan suhde hastiksen.. Ei tuolla mammalla taida kaikki muumit olla laaksossa kun pikkupojasta toiseen vaihtaa :-o hyi helv!
Petra Kapanen ja pikkupoika
12
1187
Vastaukset
- marianneeee
No tuota, Pele on joku 26-27vuotias eli ei se enää mikään pikku poika ole. Aikuinen nuori mies. :-)
- ylläri
Jäiköhän nuoruus aikoinaan kokematta ja elämättä? Seuraa näyttää löytyvän helposti.
- Tottuuven_torvi
Jäi. Nehän menivät Samin kanssa yhteen reilusti alle parikymppisinä ja saivat mukulansa nuorina. Nyt Petra Puuma yrittää elää uudelleen nuoruuttaan.
- SuskinMalliin
Pele on vajakki
- göh
Joo vähän huomionhakuista touhua.onkohan petra jäänyt samille katkeraksi jostakin,kun suitsuttaa niin avoimesti nuoria kumppaneitaan?vähän katkeroituneen naisen oloinen...
- Chytan
Pelé ottaa varmasti kaiken irti ja panee niin, että Petralla on perse hellänä koko ajan, se on varma. Mistään muusta tuskin on kysymys.
- PerseHellänä
Perse hellänä? Vihjaatko anaaliseksiin?
- 5s5tettt
Vaginaalinen yhdyntä ilman luotettavaa ehkäisyä voi johtaa hedelmöitymiseen ja sitä kautta raskaustilaan, jonka seurauksena on usein uuden ihmisyksilön eli ns. lapsen syntymä. Näin siinäkin tapauksessa, että naaras on jo hyvän aikaa sitten kukkeutensa menettänyt. Turha tuollaista riskiä on ottaa, varsinkin jos naaraan toiminta antaa aihetta epäillä mahdollisen tulevan ihmisyksilön geneettisen pohjan laadukkuutta.
- Åslö
PerseHellänä kirjoitti:
Perse hellänä? Vihjaatko anaaliseksiin?
Sitäkin !
- VanhaSananLasku
kell onni on se onnen kätkeköön.
- Dxsz
Petra on ainakin kunnolla sisäänajettu, konehuone saattaa varmasti olla aika väljä jo tässä vaiheessa ja kun on, niin aina voi käväistä B-portaan puolelle, siellä paikat ovat yleensä tiiviimmässä kunnossa.
- Mitäs.tässä
odotellaa tulevaa lepsoks alkamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808