Tekee mieli juoda

UusKeskusteluAlotettu

Moro kaikille! Oon 15-vuotias poika ja mun nii kovasti tekis mieli kännätä iltamyöhään kavereiden kanssa ja ylipäätään pitää hauskaa. Mutta ongelma on omat vanhemmat, jotka suuttuisivat aivan helvetisti kyseisestä asiasta, ja toinen ongelma on raha. Millee mä voisin vetää hyvät kännit? Kerran oon jo kumminki kännännyt, ku varastin ärrältä, mut vanhemmat suuttui siitä.

13

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupaakkamiäs

      No ei yleesäkkään porukat anna ryypätä xd? Mut mä teen niin et meen mun kaverille/tyttöystävälle yöks ja sit vaa lähetää ulos etitään hakija, saadaa viinaksia, juodaa ulkona/sisällä, jutellaa mukavii, tupakoidaa ja tullaa yömyöhäl kotiin ku talossa nukutaa jo. #helppoojakivaa :)

      • UusKeskusteluAlotettu

        Juu hei, tuo vois olla ihan hyvä ehdotus, mutta lähinnä kysymykseni on mistä saada tuo rahamäärä, että tulis kännit, en saa mitään viikkorahaa, ainoastaan pullojen keräämisellä voi tulla muutama euro. Töitä saan kesäksi vasta, ehkä.


      • UusKeskusteluAlotettu

        Millee muute peitätte sen krapulan, mikä sitte seuraavana päivänä tulee? :-D


      • toimiiiiiii1111

        elä juo iha liikaa ja valvo selväksi ei tuu darraa


    • No minkäs sitä himoilleen voi ei muuta kun viinaa kurkkuun ja menoks!

    • Jurnu1

      Sä tarttet max 15€ ja saat sillä jo hyvät kännit ja sano vanhemmille et meet kaverille ja sit juo ne sillee et ku oot takas kotona nii oot iha kuoseis

      • UusKeskusteluAlotettu

        Ja mistä mä voisin saada edes tuon 15 euroa, kun ei tule viikkorahaa, ei ole pankkikorttia, mistä sitä vois nostaa, ainoastaan pullojen keräämisellä oon tienannu rahani, töitä tulis vasta kesäksi, jos edes pääsen jonnekkin töihin.


    • ass_vitun_burger

      Juuh elikkäs mulla samanlainen homma, ongelma vaan on siinä että ikää on jo 17 xd

      Vanhemmat ei juo kumpikaan kun joskus lasin viiniä eikä ymmärrä juomista jne.

      Rahaa on kyllä mutta kotiin ei tosiaan oo tulemista, porukat herää kyllä takuulla jos tulee joskus yöllä himaan.

      Pärjäähän sitä tietysti ilmankin mutta vähän vaan ihmeellistä kun kaverit menee kännis himaan että: "Mmmorooo faijja tuli otettuukuppia vähä" ja faija vaan: "Selvä käy nukkuu"

      • 15v

        Sano meneväs kaverille yöks ja mee vasta seuraavana päivänä kun ei oo darraa


    • Puistonkemisti

      Lasolia noi suosittelee mut kannattaa ostaa Marinolia, se eetteri pistää pään niin sekasin ettei tuu ees krapulaa, suosittelen!

    • keppanaa

      mist päin oot tuu mun kaa juomaan

      • UusKeskusteluAlotettu

        Satakunnasta olen, tarkemmin en ainakaan vielä kehtaa sanoa


      • mikkis16

        suhko samas tilantees mut vaan viikonloppu kännäämistä saa nähä koska luisun koko päivä käyttäjäksi miki16v haluisitko jutella vaikka sähköpostin kautta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe